נקמת דם פרק 9

צבי 4000 17/08/2021 386 צפיות תגובה אחת

"מצעטר אחמד אבל אתה לא נוגע בבת שלי יותר" אמיר אמר. אחמד הביט בו וצחק.
"תראו תראו אבא בא לשמור על הילדה הקטנה שלו. באת קצת באיחור אני חושש" אחמד אמר. "תזכיר לי מתי הבטחתי לך את הבת שלי? אף פעם!" אמיר השיב.
"מישהו יודע על מה שניהם מדברים? שאלה תמוז. "אין לי שמץ של מושג" ענה מייקל.
"אני חושב שהמוח שלך חלוד קצת" אמר אחמד.
"אני חושב דווקא ההפך" אמיר זימן כדור אש. "אמרתי לך שאני לא רוצה לראות אותך יותר אחרי היום ההוא אבל אתה לא הקשבת לי אז אצטרך לטפל בך בדרך הקשה". "בבקשה תנסה" אחמד הסתער אבל כדור של תום העיף אותו על מכונית.
"אני לא יודע על מה שניכם מדברים אבל תצטרכו להירגע" כדורי אש הופיעו בשני ידיו. אחמד קם וגיחך. "אתה ממש לא יכול לעצור אותי רק עם כדורי אש אתה יודע". בתשובה תום החווה בידו ורסיסי קרח הופיעו מעליו והתגבשו לכדור קרח שעף לעבר אחמד והקפיא אותו.
"וזה" תום רקע ברגלו ושבר התפשט מאיפה שתום עמד לכיוון אחמד אבל מנגוג נעץ את החרמש שלו באדמה והעלה חומת אנרגיה שעצרה את השבר. "ממש מענין אותי הדרמה הזאת שלכם" הוא אמר ושיחרר את החרמש. "האמת ממש לא!" הוא הסתער על תום אבל מייקל חסם את להב החרמש והם התחילו להילחם. אחמד פרץ מכלא הקרח שלו והתחיל לירות פרצי אנרגיה אדומים לכל עבר. אמיר התחמק מפרצי האנרגיה ושילח כדורי אש לעבר אחמד. תום בא לזרוק כדור אש כאשר שמע את אליאנה משתעלת.
"מה-מה קרה?" היא שאלה. "סיפור ארוך" תום אמר. "איך את מרגישה" תמוז שאלה. "קצת מסוחררת" היא ניסתה לקום אבל כשלה ומעדה הישר לזרועותיו של תום ."בבירור צריך להרחיק אותך מפה" הוא אמר.
"תעשו את זה" אמיר צעק. "ממש לא" אחמד שלח פרץ אנרגיה אדיר לעבר תום אבל תמוז פתחה פורטל ערפל שספג את האנרגיה ושיגר אותה חזרה לעבר אחמד. הפרץ נספג בגופו של אחמד והוא צחק. "הכוח שלי בחיים לא יפגע בי" אחמד אמר והתחמק מכדור אש של אמיר. "אז כנראה שגמרנו פה" אמר תום. תמוז זימנה ערפל כדי שישגר אותם אבל אז משהו התפוצץ לידם. כשתום הצליח לקום הוא ראה שלושה מסוקים של יחידת שר"ף חגים מעל זירת הקרב. "לא עכשיו" סינן אמיר והתרחק מאחמד שהעיף מבט במסוקים. "הזמן שלנו כאן נגמר. תעבור לשלב ב" הוא אמר למנגוג שנעלם בהבזק אור סגול. אחמד שיגר את האנרגיה שלו לעבר אליאנה "לא שוב!" תום קם והתחיל לרוץ לעבר אליאנה. הוא הצליח להגיע אליה בדיוק כאשר היא ואחמד נעלמו והוא איתם

"מה קרה" שאלה תמוז ."אחמד השתגר עם הבת שלי ותום לאנשהו" אמר אמיר. אחד המסוקים נחת ומר אריה יצא ממנו. "נראה שפספסנו הרבה" הוא אמר. "בהחלט" ענה מייקל,שניגש אליו והושיט. "הרבה זמן לא התראנו" מר אריה לחץ את ידו. "תסלחו לי" אמר אלכס "אבל מאיפה אתם מכירים?". "סיפור ארוך שאין לנו הרבה זמן אליו" מייקל פנה אליו. "אז מה עכשיו" תמוז שאלה. "עכשיו יש לאחמד ולמנגוג את כל מה שהם צריכים כדי לזמן אותו". "העין השחורה?" שאל מר אריה. "לא" אמיר ענה ובא להמשיך כאשר האדמה החלה לרעוד

כשתום הצליח שוב לראות כמו שצריך הוא ראה שהוא נמצא בחדר גדול כבול בשלשלאות לקיר ועם אזיק חוסם כוחות על ידיו. 'מתי זה קרה' הוא תהה. "זו היית טעות מצידך להצטרף להשתגרות שלי" אחמד נגלה לידו. "אם עשית משהו לאליאנה אני-" תום אמר אבל קיבל אגרוף בפרצוף. "אל תדאג. עוד לא עשיתי לה שום דבר-בניתיים" הוא אמר. "תבין. מנגוג צריך אותה קודם למשהו שהוא מסרב לגלות לי מה הוא ורק אז אוכל לעשות איתה מה שבא לי". "ומה זה ה"משהו" הזה?" תום שאל. "אמיר בחיים לא סיפר לך אה?" אחמד שאל. "אליאנה אמרה שהייתה בארגון של אבא שלה ושהוא העיף אותך אחרי שקרה משהו".
"והמשהו הזה היה שבתקופה שהייתי בארגון הפשע של אמיר ניסיתי להתחיל איתה" אחמד השיב.
"היא דחתה אותי וכמה ימים אחרי זה אמיר העיף אותי מהארגון". "משהו אומר לי שזה לא כל האמת" אמר תום. "לא משהו שאתה צריך לדעת עליו!" אחמד צעק עליו ואז הדלת נפתחה וחייל של יחידת שר"ף נכנס. "ההכנות הושלמו אדוני" החיל אמר. "מצוין" אחמד פנה לעבר הדלת. "תחסל אותו" הוא פקד על החייל וסגר את הדלת. אחמד נכנס למעלית ולחץ על הקומה האחרונה. כשהיא נפתחה הוא יצא לגג של בנין מתכת שהיה ממש ליד הקריסטל האדום הענקי שבטבריה. במרכז הגג היה מזבח שעליו שכבה אליאנה מחוסרת הכרה. מנגוג בדק שהשלשלאות שכובלים אותה למזבח מוחזקים היטב. "חיכית לי?" אחמד שאל. "ברור אחרי הכל הטקס הזה דורש את כוחות הדם שלך" מנגוג אמר ושלף את החרמש שלו. "עכשיו תעל את הכוח שלך אל החרמש".
"בשמחה" אחמד זימן כדור אנרגיה אדום שהתחיל לירות קרן מרוכזת לעבר החרמש, שהתחיל לזהור באדום. כאשר האור האדום היה חזק מספיק אחמד העלים את כדור האנרגיה ומנגוג פנה לעבר אליאנה. "מי יתן ודמה של הלוחמת השמימית ישביע אותך מבשר האבדון." הוא זימר וכמעט הנחית את החרמש כאשר דלת המעלית התפוצצה ושניהם הפנו מבט ולא האמינו למראה הדמות שעמדה שם…


תגובות (1)

מעניין את מי הם ראו.

12/10/2021 22:53
8 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך