זאת ההקדמה של סיפור פנטזיה על פיג'אדיה-עיר הרקונים. המשך יבוא...

עיר הדרקונים-הקדמה

24/07/2010 1018 צפיות 7 תגובות
זאת ההקדמה של סיפור פנטזיה על פיג'אדיה-עיר הרקונים. המשך יבוא...

פיג'אדיה- זו הייתה עיר שבה חיו אלפי שנים דרקונים ובני אדם זה לצד זה. ההרמוניה ביניהם לא תמיד הייתה מושלמת. הכוחות הקסומים שלהם לא תמיד נארגו זה בזה והיוו מחרוזת יפהפייה של אור קסום. אבל רוב הזמן כן. הייתה זו עיר בעלת צריחים גבוהים, רחובות בצורת מבוכים מפותלים, סמטאות אפלות וכיכרות שטופות שמש. והיה גם האזור הכפרי, בו השתלבו קרני האור בגבעות הירוקות והפרפרים שטו באוויר וחגו בשמיים מעליהן. הנהר זרם בשקט, שוצף לעיתים. הדרקונים ובני האדם הבאים אל העיר ממרחקים אהבו לנוח למרגלות הגבעות, על גדות הנהר. השובבים שבדרקונים היו נחים על קצה צריח זה או אחר, מה שגרם להמולה רגעית בקרב בני האדם. בני האדם לא חשבו את עצם לעליונים על הדרקונים והדרקונים, על אף שהיו יצורים אצילים, לא התנשאו מעל בני האדם. כמובן שמבחינה פיזית הם אכן עשו זאת. הן בשל כנפיהם שנשאו אותם אל השמיים הפרושים מעל העיר והן בשל גובהם, שהיה בממוצע כחמישה מטרים. משקלם היה בממוצע כשל שתי כרכרות בינוניות. הם היו יפים ומרהיבים בצבעיהם הרבים השונים והססגוניים. עיניהם המלוכסנות מעט בצבעים שונים היפנטו מרוב יופי. קשקשיהם קרנו ובהקו בעיר השמשית כמעט תמיד. עד שפתאום הופרה ההרמוניה בת אלפי השנים בין הדרקונים ובני האדם.
את סיפורה של העיר בתקופה ההיא אביא כאן לפניכם…

@ כל הזכויות שמורות ל-התולעת שבולעת


תגובות (7)

טקסט משובח בעל תיאורים יוצאי דופן…

מצטט:
"העם דורש המשך! XD"

25/07/2010 15:24

EverardTheGreat היקר,
תודה על התגובה ואני שמחה על שאהבת את הסיפור.
לצערי לא אוכל להמשיכו עד סוף אוגוסט כי בימים הקרובים אני יוצאת למחנה קיץ.
בתודה ולהתראות בינתיים, התולעת שבולעת.

25/07/2010 15:29

אני נוסע לחו"ל,
אבל אני אקח איתי לפטופ.
אם יש גם לך לפטופ, או טלפון נייד התומך באינטרנט, תוכלי גם את להמשיך.
בתודה,
EverardTheGreat

25/07/2010 15:58

לצערי אין לי לפטופ (הורים קמצנים.) ויש לי נייד ענתיקה בלי תמיכה באינטרנט, כך שלא אפרסם סיפורים עד תחילת שנת הלימודים הבאה כשאחזור ממחנה הקיץ. להתראות בינתיים, התולעת.

25/07/2010 16:06

אני יודע את כאבך.(לפחות בסעיף השני)
אגב, שאלה, אם יוצאים מנקודת הנחה שהיו בעיר גם בני אנוש וגם דרקונים, והם היו שווים זה לזה, מדוע הסיפור מכונה "עיר הדרקונים"?

בתודה:
אוורארד הגדול

25/07/2010 16:16

EverardTheGreat היקר,
הסיפור מכונה עיר הדרקונים מהסיבה שדרקון היא היצור הפנטסטי האהוב עליי ביותר. לצערי, זאת תהיה הכניסה האחרונה שלי לאתר עד ספטמבר, כי אני צריכה להתחיל לארוז דברים למחנה הקיץ. וביום שישי אני נוסעת.
להתראות עד ספטמבר,
התולעת.

25/07/2010 16:23

מיוחד מאוד. מותח!

31/10/2010 16:28
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך