פרק 1- לוציפר vs המלאך גבריאל

The angel of love13 29/04/2020 571 צפיות 3 תגובות

אי שם בשמיים, במקום נסתר וקסום שבלתי אפשרי להיות גלוי , בולט לעין. נמצאת ממלכת יצורי האור.

למעשה, זו הממלכה שהמלאכת העבודה בה נמשכת למרות העייפות והאחריות הכבדה שמונחת על כתפיהם של סגל המלאכים והמלאכיות למיניהן.

המלאך גבריאל ביניהם צבר במהלך עבודתו המון אויבים וחלק מהם לא עזבו את ראשו חסר המנוחה.

שמו המלא היה לוציפר. לא שם שתמיד נעים היה להיזכר בו. כל שכן המלאך גבריאל. שלא ידע איך להתמודד איתו. הוא לא רצה לפתוח במלחמות נגדו, אבל נראה שלוציפר עמד להשיג אותו.

לוציפר היה בטוח שהמלאך גבריאל היה אכן כישלון חרוץ, הוא גם נכשל באחת מטבילות האש שהיו קשות ביותר בחייו.

למעשה , עבור גבריאל לוציפר שהיה מלאך המוות, מלאך שהשתייך לגיהינום. על אף על פי שהוא ניסה לנסות להתחבר אל עולם גן העדן.

הוא מעולם לא התקבל לשם בברכה.

לא על ידי המלאכים האחרים שתמכו במלאך גבריאל והכתירו אותו כמלאך הבלתי מעורער ששומר על הטפר הדק בין החיים למוות.

מדהים היה לגלות שבעיני המלאך גבריאל, לא היה אף אחד שהעז להתחרות נגדו מלבד לוציפר.

לוציפר צבר במהלך כהונתו כמלאך המוות המון ניסיון, לא רק בפן האישי. אלא בפן החברתי.

הוא רק רצה להביס את המלאך גבריאל ולהדיח אותו מהשלטון המלאכי שנראה רחוק מלהסתיים.

המלאך גבריאל לחם על מנת שתמיכתו תהיה מוחלטת , לא רק בגלל האויב החדש שהצטרף לאויבים הישנים שביקשו להדיח אותו מהשלטון.

אחרי הכול , לוציפר לא היה חלק מגן עדן. הוא מלאך המוות וקשה ממש לעמוד מולו ולא לחוש רגשות כלשהן.

רצו שהמלאך גבריאל ימשיך לעמוד בראש הסגל , כל עוד לוציפר היה נותן את הסכמתו.

ביניהם היו גם המלאכיות הלבנות , שעמדה בראשן המלאכית גבריאלה. למרות שלוציפר חיזר אחריה בעקשנות.

היא ביקשה להישאר קרובה למלאך גבריאל.

לא רק שהיא ביזתה אותו בציבור , היא העדיפה להיות קרובה איפה שהמלאך גבריאל היה , היא תנצל את ההזדמנות כדי להיות שם לצידו.

גם אם היא תשלם את המחיר בשל היותה מאוהבת. אם לא הייתה מלאכית של גן העדן יכול להיות שהמצב היה אחר, אולם החוקים מאוד נוקשים וקשוחים.

****

" גבריאל , גבריאל!" אמר לוציפר בטון מזלזל , " אתה מקרה אבוד," הוא דחף אותו בידו והוא נפל לקראתו.

" לוציפר, לוציפר!" אמר בכעס, " מתי תבין שמקומך לא בגן עדן?" הוא קם משם והפנה לעברו מבט מלא זעם.

" אתה נורא מסתבך , גברליאטו!" אמר לו וצחק לו בפרצוף.

" אל תקשיב לו , גבריאל!" נשמע קולה של המלאכית גבריאלה.

" הנה באה לקראתך , הדוברת שלך!" אמר לוציפר בחיוך מתגרה ורצה לעצבן בכוונה את המלאך גבריאל.

המשך יבוא…


תגובות (3)

תמשיכי. מהמם

29/04/2020 23:14

רעיון חכם, עם המון פוטנציאל. מחכה להמשך!

30/04/2020 12:19

תודה רבה!
אני אמשיך כשאוכל🤧

30/04/2020 13:52
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך