פרק 2-מקפץ הלהבות הקרות

The angel of love13 02/05/2020 373 צפיות תגובה אחת

מלאכים שהפרו את החוקים של גן עדן, היו צריכים להתמודד עם אתגר חדש. להיכנס לתוך מקפץ הלהבות הקרות ובדרך לחטוף כוויות חמורות.

כל המלאכים והמלאכיות שעשו טעיות קטנות , היו צריכים ללכת למבשלות האש , שלוציפר עמד בראשן ונהנה מכל דקה שהוא ראה איך שהן סובלות.

לוציפר והמלאך גבריאל , היו כמו קווים מקבילים המנוגדים זה לזה , שנראה שמעולם הם לא ייפגשו.

לוציפר היה מאוהב במלאכית גבריאלה והיה מוכן לעשות כל דבר למענה , אפילו למות בשבילה.

אבל שום דבר לא עזר , למרות עקשנותו היא לא רצתה בשום אופן להיענות לחיזורים מצידו, מפני שהיא לא אהבה להיות במגע איתו על אף שהמלאך גבריאל היה בשבילו אויב נצחי.

לוציפר חיכה להזדמנות כדי להדיח אותו , וכל זאת בשל אהבתו אל המלאכית גבריאלה.

הוא חיכה לרגע הנכון כדי לדעת איך לפעול נגד המלאך גבריאל.

לו הוא היה יודע, הוא היה עושה את הכול בסתר, המלאך גבריאל לא צריך לדעת מהי תכניתו.

המלאכית גבריאלה לא תתמוך בו ולא תעבור לצידו , כי במילא היא לא תהיה מסוגלת לעשות את זה למלאך גבריאל.

כי היא לא תהיה מוכנה לבגוד בו, ובכך המלאכיות מסכימות איתה כמו במטה של קסם.

****

למחרת לוציפר בא עם מסמך ויתור שהמלאך גבריאל היה אמור לחתום עליו ולפנות בשבילו את המקום, וגם המלאכית גבריאלה הייתה צריכה לעבור לצד שלו על מנת שהמלאך גבריאל יוותר על התפקיד שלו ללא בעיות מיותרות.

" מה המסמך הזה?" שאל המלאך מיכאל , שהיה החבר הכי טוב של המלאך גבריאל.

לוציפר התקרב אליו והסתכל עליו בעיניים קרועות לרווחה.

" זה כדי שהמלאך גבריאל יפנה בשבילי את המקום שלו!" אמר לוציפר בחיוך יהיר .

המלאך מיכאל קלט את הדברים של לוציפר, ומה הוא מתכנן לגבריאל על מנת שיודח סופית מכס המלאכים המבוקש דרכו , הוא ניגש אליו.

" מה אתה מנסה לעשות , לוציפר?" שאל בקול מלא בזעם.

" להחזיר לעצמי את הכבוד שאיבדתי!" אמר לוציפר בכוונה כדי לשפוך את הרעל שהיה לו כלפיי המלאך גבריאל.

" אוו ,תראו מי העז להראות את פניו?!" אמר המלאך גבריאל בעצבים.

" רק לך חיכיתי , המלאך גבריאל!" אמר לוציפר בעוקצנות.

" חשבתי שהחלטת לסגור את הנושא הזה!" דיברה המלאכית גבריאלה כדי שלוציפר יתן להם להיות ביחד בשקט.

כשלוציפר הציג את המסמך שלו בפניי המלאך גבריאל , המלאכית גבריאלה לא יכלה לעמוד מנגד למה שלוציפר מתכנן .

" המלאך גבריאל לא יכול לחתום על זה, " נעמדה המלאכית גבריאלה בינו לבין המלאך גבריאל.

" על מה אני לא יכול לחתום?" שאל בסקרנות.

המשך יבוא…


תגובות (1)

סיפור מדהים

25/10/2021 21:32
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך