פרק 3-סגל המלאכים הלבנים

The angel of love13 03/05/2020 408 צפיות 2 תגובות

המלאך גבריאל חיכה לתשובה מספקת אך היא איחרה להגיע. המלאכית גבריאלה הלכה סחור סחור סביב עצמה , היא לא ידעה איך להתחיל לספר.

" את יודעת מה המסמך הזה?" שאל המלאך גבריאל בקול מבולבל, " יש לו קשר ישיר ללוציפר? מה הוא רצה?" שאל בעניין.

" עדיף שתקרא בעצמך, " אמרה המלאכית גבריאלה והתעלמה מלוציפר , שביקש ממנה לחתום על החוזה.

" אני לא חותמת!" הודיעה המלאכית גבריאלה בצער כביכול , היא הפנתה את מבטה אל המלאך גבריאל.

" אפשר לשאול מה הולך פה?" העז לשאול המלאך גבריאל.

" טוב שבאת," אמר לוציפר בדו פרוצפיות, " רק אתה היית חסר," אמר והתקרב למלאכית גבריאלה.

" מה פשר ההתכנסות הזאת?" שאל בקול מסתקרן.

" התכנסתי כדי להודיע שאני רוצה להדיח אותך מהשלטון," אמר לוציפר בחוצפה בלתי נסבלת.

" שלטון?" זעק המלאך גבריאל מרוב צער, " מה העניין? אתה מנסה להסית את כולם נגדי?" שאל בזעם , הוא לא היה יכול לדבר מרוב שהוא היה כל כך כועס.

" כבר יש לי שש מאות תומכים, בינתיים אף אחת מהמלאכיות שתומכות בך , לא מסכימות בשום אופן שאני אהיה השליט החדש ," השיב לוציפר והושיט את ידו כדי ללחוץ ידיים כדי שהמלאך גבריאל יפול במלכודת שהוא הכין לו.

" את ידעת מזה , המלאכית גבריאלה?" פנה אליה בשאלה , המלאכית גבריאלה עמדה במקומה ולא ידעה מה לעשות עם עצמה.

" מה זה משנה אם אענה שכן," אמרה המלאכית גבריאלה, " אתה יודע שבחיים לא היית חותמת על המסמך הזה!" ענתה בטון נחוש.

" זאת אומרת שידעת שלוציפר רצה להדיח אותי מהשלטון!" אמר המלאך גבריאל בטון דרמטי, " מה העניין אם להסתיר דברים, אמרתי לך שאין סודות בינינו, למה פחדת לספר?" שאל המלאך גבריאל בכעס.

" נו , אתה מפחד שהמלאכית גבריאלה תתאהב בי?" התערב לוציפר בשיחה כי הוא רצה להלהיב את האש בין המלאכית גבריאלה למלאך גבריאל.

" למה שהמלאכית גבריאלה תתאהב בך ותעזוב אותי?" התעצבן המלאך גבריאל.

" מפני שאני אוהב אותה , אני לא מסוגל לסלוח על כך שאתם ביחד!" אמר לוציפר באחת.

" אתה אוהב את המלאכית גבריאלה?" שאל המלאך גבריאל בזעם .

המשך יבוא…


תגובות (2)

תמשיכי

06/05/2020 20:38

בקרוב.

06/05/2020 20:42
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך