פרק בכורה!,זה מרגש!,אשמח לתגובות,או טיפים בסיפור!.

תשעת שומרי הנצח-יסודות הפרא: פרק הבכורה!

03/09/2018 859 צפיות 8 תגובות
פרק בכורה!,זה מרגש!,אשמח לתגובות,או טיפים בסיפור!.

הוא מכוסה בברדס שחור על ראשו,כפות ידיו בכיסי הג'קט השחור והארוך שלו,מתהלך ברחובות העיר כמו רוצחים בסרטי פעולה.
שערו הבלונדיני היה קצוץ,עיניו הכחולות עז כברקים מביטות בעיר החשוכה.
גופו החסון אך לא יותר מידי לבוש בג'קט שחור,מכנסי ג'ינס קרועים בברכיים מעט ונעלי ספורט מעט בלויות.
אבן אדומה בצורת מקבלית מכל ארבעת הכיוונים בשרשרת שחורה בינונית על צווארו,זוהרת כאש-יסוד הטבע שבתוכה.
הוא קיבל אותה מאיזה זקן מוזר באמצע הרחוב שעזר לו לחצות את הכביש והרחיק ממנו כמה בריונים שיכורים.
בניינים בגודל נורמלי כיסו פה ושם את העיר האפלה,חנויות בגדים,מסעדות פה ושם.
אורות צבעוניים וחזקים שהיו רבים נראו מהחניות והמסעדות,רעש בלתי נפסק של מכוניות נוסעות,צפצופים וצעקות של נהגים.
שומרי האבנים,שמונה כמוהו עם יסודות טבע אחרים מסתובבים בעולם-אביו אמר לו שהוא חייב לחפש אותם אבל לא מצא אף אחד מהם כבר שנתיים!.
נשמע צפצוף מהטלפון במכנסיו.
הוא הביט בהודעה שקיבל בהלם:
צריכה עזרה שומרי הנצח!,בסמטה ליד בניין 23!,הצילו!.
הוא הביט במי ששלח-שומרת יסוד המים.
לוקאס נדרך מיד והתחיל לרוץ כמו מטורף.
הוא דחף אנשים,בניינים והגיע לבניין 23 מתנשף.
'למה היא שלחה הודעה!?,הם ימצאו אותה!' חשב לוקאס בדאגה רבה.
שנכנס לסמטה לא האמין לזוועה שראה.
הסמטה הייתה מלאה פחי זבל עם ריח מגעיל כמו חומצה,קירות מלאי גרפיטי מפחידים וחולדות רודפות במשחק תופסת על גבינה צהובה.
באור העמום של המנורות הוא קלט הכל.
3 בריונים חסונים לבושים מעילי עור פתוח,עם חולצות שחורות, ג'ינסים ארוכים שחורים ומגפיים מתקרבים לנערה כמעט בת 16-כמוהו.
הוא קלט את האבן הכחולה והזוהרת,זהה לשלו בדיוק על צווארה עם שרשרת שחורה בינונית תואמת.
היא הייתה בעלת שיער שחור מתולתל פזור,עיניה ירוקות,גופה לבוש סוודר ארוך כחול,ג'ינס קצר ממש ונעלי ספורט.
הוא הוריד את הברדס ופיקק את אצבעותיו,סובב את כתפיו,מפרקי רגליו וידיו ואת ראשו.
הוא צעד זועם אל הבריונים ושומרת יסוד המים,לא על ששלחה הודעה,אלא כי הבריונים נטפלים אליה בגסות וזה חייב להעצר.
שתפס בכתף של הבריון הקרוב אליו,האבן זהרה ועוצמת היסוד זרמה בעורקיו כמו צונאמי.
בלי ממאמץ השליח את הבריון אל ערמת פחים,שנפלו עליו מכל הכיוונים.
'אחד קרס,שניים נותרו' חשב לוקאס.
הבריונים הביטו בבריון ואז בו.
"מי אתה לעזאזאל" נהם הבריון הראשון.
הנערה הביטה בו,קלטה את האבן שלה וחייכה בהקלה.
"ידיד שלה,תעופו מפה-או שתגמרו כמו החבר המטומטם שלכם" זעם לוקאס בשקט.
הבריון השני צחק בזלזול והניף אגרוף לעברו,הוא עצר את האגרוף בידו,סובב את המפרק שלו עד שנשמע 'קלאנק' חזק,הבריון צרח מכאב.
הוא דפק אגרוף חזק לפניו של הבריון והוא נשמט ארצה.
הבריון השלישי שלף סכין חדה כתער והתכוון לעברו.
לוקאס פסע לאחור מעט צעדים,להרחיק אותו משומרת יסוד המים.
הוא נקש באצבעותיו ואז האבן זהרה יותר מקודם.
להבות אש קטנות החלו לעלות על הבריון עד שעטפו אותו לגמרי מכף רגל ועד ראש.
הבריון צרח באימה,הסכין נהפכה לנוזל מתכתי מעוצמת החום שגברה.
לוקאס נקש באצבעותיו שוב ונשמע קול זכוכית,כמו צלחת שנשברת והבריון נעלם באוויר,להבות האש דעכו ונעלמו מיד אחריו.
הנערה פעורת פה פסעה אליו.
"תודה" היא אמרה שדמעות מעטות ירדו מעיניה.
"אין בעיה,אני הולך,אסור שידעו שאנחנו מדברים-במיוחד לא אנשי הצללים,אני המטרה כרגע" הוא אמר ברצינות והחל ללכת מחות לסימטה.
יד הונחה על כתפו,הוא הסתובב.
"שניים יותר טובים מלהיות לבד" אמרה בקשיחות.
"למה בדיוק?" שאל בגלגול עיניים.
"שני יוסדות טבע שהם הפכים?,זה קטלני-נוכל להביס אותם בקלות" היא השיבה בשילוב ידיים.
"להביס אותם?,את רק בכית שם,שהבריונים האלה התקרבו אלייך,הא?".
"האבן לא רצתה לעבוד!,אלה היו אנשי צללים!" נהמה הנערה.
היא גררה אותו בכוח לבריון שדפק ממנו אגרוף והרימה שרוולו.
קעקוע דרקון שחור על זרועו-איש צל.
"למה הם לא בואו אליי?,אני המטרה שלהם"נאנח לוקאס בבלבול.
"הם באים למי שקרוב,במקרה הזה זו הייתי אני,אתה היית הבא בתור"השיבה הנערה.
"אז מה עושים?" שאל באדישות קטנה.
"נלך לבית שלך,נמצא את האחרים,בסדר?" שאלה בכעס הנערה.
לוקאס חייך קלות.,היא קשוחה אך רגישה?,יכול להיות שהיא נועדה לו?.
"בסדר,נמצא את האחרים,מה שמך?" שאל לוקאס את שומרת יסוד המים.
"אלין הוילס ואתה?" השיבה אלין.
"לוקאס ג'ונסון,אבל קראי לי לוק אם תרצי" השיב לוקאס.
"בוא נזוז,לוק" היא חייכה.
הם יצאו מהסמטה,פוסעים זה לצד זה.
'אנשי הצללים עוד יראו מי הם השומרים' חשב לוקאס.
לוקאס ידע,שזה לא הדבר היחידי שישרוף בחודשיים הבאים.


תגובות (8)

אז יש לי כמה הערות. יש לך בעיה בפיסוק.

אחרי כל פסיק יבוא רווח, בדיוק כפי שבין כל מילה למילה יש רווח. המילה שאחרי הפסיק לא צריכה להיות צמודה לו. ("הוא מכוסה בברדס שחור על ראשו, [כאן יש רווח ] כפות ידיו…").

פסיק לא יבוא אחרי סימן שאלה או קריאה.

צריך לשים פסיק או נקודה בסוף משפט בתוך מרכאות. ("בוא נזוז, לוק." היא חייכה). לפי הבנתי, אין חוק שאומר מתי שמים פסיק או נקודה. אני, אישית, לא מצאתי חוקיות מסוימת. אם המשפט ארוך או יש פעולה אחרי המרכאות (כגון: חייכה, הלכה, קמה וכדומה), תסים נקודה. כי ככה זה נראה הכי הגיוני ונוח.

יש לכתוב מספרים במילים. תסים לב לזכר ונקבה.

"לוקאס ידע, שזה לא הדבר היחידי…" הפסיק כאן מיותר.

"הנערה פעורת פה פסעה אליו." המשפט הזה לא מסתדר לי.
"הנערה פעורת *ה*פה פסעה אליו," או "הנערה, פעורת פה, פסעה אליו."
כמו שלפעמים מתארים בספרים משהו כמו: "הילד, רטוב עד לשד עצמותיו ורועד מקור, פסע לעברו בצעדים איטים."

"תודה[,]" היא אמרה *כש*דמעות…

"הוא דחף אנשים, בניינים והגיע…" – זה נשמע כאילו הוא דחף בניינים.

צריך לעשות רווח לפני ואחרי המקף.

"…והרימה *את* שרוולו." המילה נשמטה לך.

לא יזיק להוסיף קצת יותר תיאורים של המקום. קצת קשה לי לדמיין אותו.

אז נעבור למשהו חיובי יותר:

לוקאס נראה מגניב. כוח אש זה דבר מגניב בכללי. תיארת טוב את סצנת הקרב. נראה שאין לך בעיות עם תיאורי סצנות קרב.

הפתעת אותי. חשבתי שהסיפור מתרחש בעבר.

מחכה להמשך :)

04/09/2018 14:21

תודה על הטיפים,לא שמתי לב לדברים האלה.
אשתדל יותר בפעם הבאה.
המשך יהיה בקרוב.

04/09/2018 14:36

איפה לרשום את הדמות
וזה בסדר שהדמות שלי תיקרא על שמי

04/09/2018 17:30

אתה יכול לרשום את הדמות כאן,לא אכפת לי שהדמות תהיה על שימך אבל שיהיה שם משפחה שונה.

04/09/2018 18:22

ברור. אגב איפה הסיפור מתרחש? (רק לא בארה"ב, מספיק ספרים וסרטים מתרחשים שם)

שם: אביעד גריס

גיל: 18

מראה: שיער חום, עיינים כחולות ,לובש כמעט תמיד חולצה אדומה

אופי: חברותי, אוהב לעזור ולא אוהב כשפוגעים בחברים שלו

יסוד טבע: ברק. הוא מסוגל להשליך ברקים ולירות פרצי ברק מידיו
הוא מסוגל להטעין נשקים בברק ובכך לחשמל את היריבים שלו כשהוא פוגע, הוא מסוגל להשתמש בברקים כחשמל כדי להפעיל מכשירים ולשלוט בהם ואפילו להשבית כל מכשיר חשמלי שהוא רוצה. נוסף על כך הוא יכול לחוש במכשירים חשמליים בקרבתו אם הם פעילים. אם יש סערת ברקים מעליו הוא יכול להשתמש בה כדי לתקוף. כשהוא ממש עצבני (מה שקורה לעיתים רחוקות) הוא מסוגל לשחרר מלא אנרגיה בבת אחת

צבע אבן: זהב

רקע: החיים שלו היו משעממים עד שמצא את האבן. זה היה בזמן שטייל עם משפחתו בטבריה. באחד המוזיאונים הוא סייר בחנות עתיקות ושם מצא את האבן על שרשרת זהב. בדרך כלל הוא לא מתעניין בפריטים כמו שרשראות אבל הוא חש במשהו שגרם לו לקנות את השרשרת. כשהם חזרו לדירה שהם שכרו הוא גילה את יכולותיה של האבן. מאז הוא התאמן עם האבן בסודיות. אף אחד חוץ ממנו לא יודע על סודה של האבן

אהבה: למרות שהוא חברותי הוא מתקשה בחלק הזה אבל זה לא עוצר אותו מליצור קשרים ולהמשיך לנסות למצוא אהבה

04/09/2018 20:23

אהבתי!.
הסיפור מתרחש חלקית בארצות הברית,זה מזגזג בין מדינות.
יש תשעה ראשיות…זה יהיה בכל העולם,אולי קצת פחות.
אם תוכל לבנות עוד דמות,זה יהיה ממש טוב,חוסך המתנה רבה.
הדמות שלך תופיע,בטוח אבל בשלב יותר מאוחר.
זה להכניס עוד שבע דמויות,לכל דמות תהיה פרק שלם להכיר אותה,זה הכיוון.
לוקאס ואלין,הדמויות שלי יהיו בפרק השני לבד,מכירים אותם יותר ואחרי זה,מתחילים לצרף,דמות מההרשמה בפרק שלם,כי לא חוזרים אל הרקע.
ההמשך בקרוב מאוד,אולי מחר אפילו יהיה פרק שני.

04/09/2018 21:10

רק תעשו טובה קטנה.
שלא כולם יהיו מתקשים באהבה!,זה משעמם,תיצרו כאלה גם שלא מתקשים בזה,כאלה שרוצים משהו שמאוהב או בזוגיות עם משהו ורוצה להרוס להם ולקחת את אחד מבני הזוג שיהיה שלו-שיהיו כמה כאלה ראשיות.
מה שבטוח אתם תופתעו לגמרי בפרק הבא,הפתעה ממני.
תגלו בקרוב מה היא.

04/09/2018 21:21

אז הדמות שלי גרה בישראל (לא הייתי בטוח אם צריך לציין את זה)

04/09/2018 21:57
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך