נטלי16
המשך יבוא....

תגיבו לי בבקשהה.... :)

המסתורין בסוף העולם…

נטלי16 10/06/2011 780 צפיות 2 תגובות
המשך יבוא....

תגיבו לי בבקשהה.... :)

"איפה אני ? " שאלה את עצמה אמה , היא עמדה במסדרון שחור וארוך הקירות היו גבוהים וללא חלונות, כשהחלה ללכת היא הרגישה שעוקבים אחריה וכשהיסתובבה לראות לא מצאה שם אף אחד מילבדה . היא היתקדמה לה לאט לאט ולפתע מהתקרה ירד מפתח הקשור לחבל משהו בתוכה אמר לה לא לגעת בו , אבל הסקרנות הרגה אותה והיא משכה בחבל , ואז היא שמע צרחה מחרישת אוזניים והיתעוררה מהסיוט, כשהיא מזיעה ורועדת… .
אמה יצאה מהמיטה ונכנסה להיתקלח .
"בוקר טוב" אמרה אמה כשירדה למטבח , "בוקר טוב" אמר אבא שלה (איתן) ,"בוקר אור " חייכה אמא שלה (אנה ) . אמה היתיישבה לידם כהרגלה ושתתה שוקו . "קשה לי להאמין חגגת שמונה עשרה לפני שבוע ועכשיו שהיתבגרת את עדין שותה שוקו??" שאל אבא שלה בציניות . "אויש ביג דיל" אמרה אנה.
"טוב ילדים לאומתכם יש לי בית ספר אני צריכה ללכת " אמרה אמה ונתנה נשיקה לכל אחד מהם ויצאה מהבית . כשאנה ואיתן נישארו לבד הם הצליחו לדבר ברור . "קשה לי להאמין שאני משחררת אותה " אמרה אנה מודאגת , "את חייבת , היא צריכה לעשות את זה " אמר מרגיע אותה . "אף פעם לא ניקשרתי אל מישהי ככה כמו אליה אני מרגישה שהיא הבת שלי באמת " היתוודתה אנה , "את זוכרת איך קיבלנו אותה?" שאל איתן שאלה רטורית וענה, "לבנה כמו שלג , שיער חום בהיר , ועניים גדולות גדולות " אמר וחייך . אנה צחקה צחוק איטי ומיתרגש "כן גם אז העניים שלה היו גדולות כמו שני פנסים מלאים אור " אמרה .
"יהיה בסדר תפסיקי לדכא את עצמך" אמר איתן מחבק את אנה .

כל הדרך לבית ספר היא הרגישה מוזר כאילו עוקבים אחריה , כל פעם שהיסתובבה לאחור ולא מצאה אף אחד היא ניסתה להסביר לעצמה שהיא סתם פרנואידית .
מרוכזת כולה במחשבות אמה עברה כביש בלי להיסתכל לצדדים , בלי שום התרעה נישמעה צפירת אוטו מחרישת אוזניים , אמה המבולבלת לא ידע לאן לפנות ואיך לברוח, אך משום מקום הרגישה יד מושכת אותה במהירות לעבר הצד השני של הכביש , מרוב בהלה אמה לא הצליחה לדבר "תיתסכלי עליי ! " ציוותה הנערה בזמן שבדקה את אמה , אמה הוציאה בכוח מפיה את השאלה "מי את? " כשהנערה לא ענתה אמה הרחיקה את עצמה ממנה , "העיקר שאת בסדר " ענתה הנערה וכשאמה מיצמצה לשניה בלבד הנערה נעלמה…….


תגובות (2)

אהבתי מאוד!
יש לי כמה הארות:
"וכשהיסתובבה לראות לא מצאה שם אף אחד מילבדה . היא היתקדמה.."
"אמה יצאה מהמיטה ונכנסה להיתקלח"
(וכשהסתובבה, מלבדה, התקדמה, להתקלח- תורידי את ה- י'.)
"קשה לי להאמין חגגת שמונה עשרה לפני שבוע ועכשיו שהיתבגרת את עדין שותה שוקו??" ("ועכשיו כשהתבגרת") כאשר את מוסיפה מילת קישור שהקשר הלוגי שלה מציין זמן את צריכה להוסיף לאות ש' את האות כ'; "כש".
"טוב ילדים לאומתכם יש לי בית ספר…" (לעומתכם)
מקווה שעזרתי ולא פגעתי. תקחי הכל כביקורת בונה ואם נעלבת תראי את הארותיי כמבוטלות =]

03/07/2011 12:12

לא פגעת בי מאמי , להיפך אני מקווה להישתפר…….
תודהה :)

03/07/2011 12:44
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך