החברה האידיאלית

22/11/2009 1971 צפיות אין תגובות

החברה האידאלית

אני עובד סוציאלי! בעל תואר דוקטור במדעי-החברה! ערכתי מחקרים רבים בענייני חברה, רווחה וחינוך. יש לי תוכנית מפורטת הדנה בדרכים ליצירת חברה אידיאלית שמחיבת מאבק קשה ונמרץ.
החברה בה אנו חיים היום היא חברה מושחתת, כושלת, ללא ערכים וללא מוסר. חברה אנוכית בה כל אחד עושה לעצמו ללא התחשבות בצורכי הזולת. אני מעז לומר כי זו חברה אכזרית שבה החזק מדכה את החלש, העשיר עושק את העני, חברה שלא נעים לחיות בה ושחייבים למחוק אותה ולהקים במקומה את החברה האידיאלית כפי שציינתי בתוכניתי המפורטת:
אני שואף להקים חברה עובדת ויוצרת!
חברה שוויונית שלא יהיו בה עשירים מופלגים ועניים מרודים!
חברה המושתת על צדק ועזרה הדדית!
חברה נאורה שנעים לחיות בה!
כדי שחברה זו תקום אני חייב להיות האדם הראשון שיקים אותה!
לשם כך עלי להינשא. זה הוא תנאי בל יעבור! אני ובת זוגי נביא ילדים לעולם ונבנה יחד את המשפחה האידיאלית.
אם כן עלי לחפש את בת הזוג המתאימה.
בבת הזוג האידיאלית חייבים להתקיים מספר תנאים.
כל התנאים חייבים להתקיים יחד ובלי לפסוח אל אף תנאי:
הרי פירוט התנאים:

תנאי ראשון – השכלה!
בת הזוג חייבת להיות בחורה משכילה ורחבת אופקים. לא מספיק שתהיה עקרת-בית מושלמת שתדע לבשל, לכבס, לנקות ולהיות שותפה למיטה. ההשכלה הרחבה תאפשר לנו להביא ילדים לעולם ולהעניק להם חינוך מתאים. חינוך כזה יכולה רק אישה משכילה להעניק.

תנאי שני – נאמנות ומוסר!
בת הזוג חייבת להיות אישה מוסרית. אישה עם ניסיון חיים מגוון ורחב. היא חייבת להיות נאמנה לבעלה, לילדיה ולעצמה. מוסר ונאמנות הם תנאים הכרחיים לבחירת בת הזוג. אין להעלות על הדעת כי אישה לא מוסרית ולא נאמנה יכולה להיות שותפה להקמת המשפחה האידיאלית הראשונה שתהיה סמל לשלמות ולחיקוי. כך יוקמו תאי משפחה בריאים שיהוו יחד את החברה האידיאלית.

תנאי שלישי – בריאות!
בריאות האישה מהווה סמל ברור ליופייה ולנשיותה.
אישה בריאה בגופה ובנפשה היא אישה יפה המסוגלת ללדת ילדים יפים ובריאים.
אישה בריאה תעניק לבעלה ולידיה אושר ושמחת חיים. לעומתה,
אישה חולנית תמרר את חייה ואת חיי משפחתה. את רוב זמנה תבלה בביקור אצל רופאים שיגזלו את כנסות המשפחה. הבעל והילדים יהיו חייבים לבזבז את זמנם ומרצם לטיפול בה. עם אישה לא בריאה בגופה ובנפשה אי אפשר להקים משפחה בריאה! ולכן הבריאות המושלמת חייבת להיות תנאי חיוני.

התנאי הרביעי – יופי!
בריאות הגוף והנפש אינם מספיקים. האישה חייבת להיות אישה יפה ומושכת! יופי כזה שהבעל לא ירצה להביט בפני אישה אחרת ויישאר נאמן לה תמיד! היא צריכה להיות אישה גבוהה, מלאת אברים, בעלת גזרה נאה. לא שמנה מדי ולא רזה מדי! פה קטן, שפתיים דקות וחושיות, שיניים צחורות המסודרות כמו יהלומים. עיניים גדולות ומבריקות וכמובן חזה מלא ורחב ושדיים עגולות ומפתות. ללא היופי המושלם אף אחת לא תהיה מתאימה.

התנאי החמישי – הכנסה ורכוש!
אל תחשבו שאני חומד את הכנסתה ואת רכושה של בת הזוג המיועדת!
ואם אני כן חומד בהכנסתה וברכושה!
מהרע בזה?
מה פסול?
ההכנסה והרכוש הם מרכבים מאוד חשובים. בלעדיהם לא יתאפשר לי להקים את המשפחה האידיאלית. הקמת משפחה כזו דורשת ממון רב שלא אוכל למלאו לבדי. אני חייב בת זוג שתהיה שותפה מלאה בבניית המשפחה האידיאלית הראשונה ולאחר מכן להקים את החברה החדשה שאני שואף אליה.
על כן, אישה אמידה,
שמלאה את כל יתר התנאים יכולה להיות לבת הזוג המיוחלת.
הכנסתה החודשית המבוטחת וחשבונות הבנק שלה ורכושה יעזרו במימון ההוצאות הרבות הכרוכות בהקמת החברה האידיאלית.

תנאי ששי – האהבה!
כן! האהבה היא מרכיב חשוב ביתר שלא ניתן לדלג עליו. חברה שאינה מושתת על אהבה אינה יכולה להיות חברה בריאה. דרושה אישה האוהבת את בעלה אהבה מוחלטת וללא גבול. רק אישה כזו יכולה לסבול את התנהגותו המוזרה, את הופעתו המרושלת, את פניו הלא מגולחים ושערותיו הפרועות שדומות יותר לקוצי-קיפוד מאשר לשערות אדם.
ולכן אין לפסוח על תנאי זה ואין לגרוע ממנו מאומה.
רק אישה אוהבת בכל מחיר ובכל תנאי תהיה מתאימה להיות לבת זוג.

כמובן שלא פירטתי את כל התנאים הדרושים לבחירת בת הזוג. יש עוד הרבה מאוד תנאים. ציינתי רק את התנאים ההכרחיים שבלעדיהם לא ניתן להקים משפחה שתהווה גרעין לאלפי משפחות אחרות שיקימו יחד את החברה האידיאלית. אם יתקיימו כל ששת התנאים הראשוניים ניתן יהיה להתפשר לגבי יתר התנאים.

התחלתי לחפש!!
עברו שנים ואני לא מפסיק לחפש!
נפגשתי עם מאות בחורות שענו על חלק מהתנאים.
חלקן ענו על 90 אחוז. חלקן ענו על 99 אחוז.
אך אני לא מתפשר!
רק מי שתענה על 100 אחוז מהתנאים הראשוניים תהיה מועמדת מקובלת
ואז אבדוק באם תעמוד גם בתנאים המשניים שאעמיד!
אני ממשיך לחפש!!

הגעתי לגיל שלושים ושש ואני עדיין מחפש!!
אתם בטח לא מאמינים כי גבר יכול לחיות ללא אישה, ללא אהבה ותאווה כל כך הרבה שנים. אני מסכים עמכם. אף גבר לא יכול להתאפק. מגע גופו עם גוף אישה הוא צורך בסיסי. הוא מעניק לגבר את ההנאה ושמחת החיים. זה הוא צורך שלא ניתן לחיות בלעדיו כמו הצורך באכילה ובשתייה. הוא אויר לנשמה.
אני מודה כי לא נמנעתי ממגע פיזי עם נשים. היו לי קשרים עם מאות נשים שסיפקו את צרכי הפיזיים. יש נשים שנוצרו אך ורק כדי לספק את תאוות הגבר, ולי היו הרבה כאלה. לא כפיתי את עצמי עליהן! הן רצו להעניק לי את חסדיהן מרצונן החופשי ואף נהנו מכך.
אף אחת מהן לא התאימה להיות בת זוג ושותפה נאמנה להקמת המשפחה אידיאלית. ולכן המשכתי לחפש!!
השנים עבורו.
לא מצאתי את בת הזוג המתאימה ולכן בנית החברה האידיאלית מתעכבת.
הוצעה לי משרה מבטיחה ומכובדת באחת ממדינות ערב. השכר החודשי הסתכם באלפי לירות מצריות, המשכורת החודשית עלתה על שכר של שנה שלמה שקבלתי במצרים. על כן קבלתי את ההצעה ונסעתי למדינה המיועדת.
החברה במדינה זו היתה מאוד מפגרת שחיה כפי שחיו בימי הביניים. כבולים במנהגים משונים. אין לראות שם פני אישה. הנשים הלכו עם גלימה שחורה שכיסתה את כל גופן והותירו רק פתח קטן לעיניים. כך כשהלכת ברחוב ראית דמויות שחורות שרואים רק את עיניהן. כשהבת הגיעה לגיל עשר, סגרו אותה בבית. כלאו אותה עד שימצאו לה בעל המתאים לה. בחברה כזו לא היו בתי קול-נוע ולא מועדונים. לא ניתן היה למצוא נשים משוחררות שיספקו את הצרכים הפיזיים של הגבר.
המגע המיני היה מותר רק לנשואים!
ואני הייתי לא נשוי!!
ולכן לא היה לי מגע מיני עם נשים!!
בקשתי חופשה של חדש ימים וחזרתי למצרים!
כעבור שלושה ימים הייתי נשוי!
חזרתי עם אשתי הטריה לארץ הערבית בה עבדתי.
אל תשאלו אותי על התנאים!
באשתי הטריה לא התקיים אף תנאי מהתנאים שהעמדתי!
לא חיפשתי בת זוג!
חיפשתי אישה!
אישה שתספק את צורכי הגבר!
ומה היה עם המחקר המקיף להקמת החברה האידיאלית אתם שואלים?
תוכלו למצוא אותו בספר עב-כרס שהוצא לאור ונמכר לחניות הספרים.
אמשיך לחפש את בת הזוג האידיאלית, בהתמדה וללא לאות.
כשאמצא אותה אודיע לכם!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך