הדרקון מהמבוך
סליחה שזה קצר כל-כך. יש סיכוי לפרק נוסף השבוע. מלודי היא דמות מההרשמה לדמויות.

D.&.D -פרק 2

הדרקון מהמבוך 01/11/2015 829 צפיות 2 תגובות
סליחה שזה קצר כל-כך. יש סיכוי לפרק נוסף השבוע. מלודי היא דמות מההרשמה לדמויות.

"מהיום שיטת המשחק שלנו תהיה קצת שונה. בכל מפגש תצטרכו לשחק אירועים של שבוע- ואם לא תספיקו, הדמויות שלכם יתקדמו את שארית השבוע לבד." ששת השחקנים בקבוצה של בית הספר בית הכרם 2:30-4:00 התפלאו לגבי השינוי המוזר בשיטת המשחק. "בנוסף על כך, הדמויות שלכם חשבו על אפשרות נוספת-במקום ללכת לכפר נס לחם ללכת ישירות לארוויס, ארץ האל-מתים ולחסל את האל-מתים מהשורש. דרך זו מסוכנת יותר אך תועיל יותר. הצבעה חשאית-מי בעד כפר נס-לחם?" ארבע ידיים הורמו. השה"מ, אוהד, ידע שהוא הולך להפר את אחד מחוקי הבסיס של השה"מים בשביל למנוע בלגן בזמן חלל ולפעול כנגד שחקניו, כי אם הם יחליטו ללכת לכפר נס לחם אחד משני העולמות יקרע לשניים-אחד בו הדמויות הולכות לכפר נס לחם ואחר בו הן ארוויס. "ומי בעד ארוויס?" יד אחת הונפה באוויר. "נועם, אמרתי לך שאתה חייב להצביע!" נועם, שחקנו של ארתוריוס הלוחם, הרים את ידו לטובת ארוויס. "אוקי, תפקחו עיניים, בחרתם…" ("בחרתי" חשב אוהד) "…במסע לארוויס. אתם הולכים כבר שבוע בדרכים לכיוון ארוויס כשלפתע…"

כרכרה שלדית הופיעה מעבר לפינה. ארתוריוס קפץ בבהלה הצידה (בהנחייתו של נועם) בזמן שהאלף הירוק נופף מעל ראשו בגביע הזהוב. כוחו של הגביע לא הספיק להידלק כשהכרכרה נתקלה באלף הירוק, עילפה אותו, התגלגלה הצידה והתרסקה. משהי יצאה מהצללים ותפסה את הגביע.
"מי את?" קרא ג'ארלוס וכיוון את חרבו אל הדמות.
"אני היא מלודי פונד. שנים אני מחפשת את הגביע הזה כדי להשמיד את האל-מתים, וסוף כל סוף הצלחתי." היא כיוונה את הגביע אל הכרכרה וזו התפוגגה לאבק. "ומי אתם?"
"אנחנו חבורת הרפתקנים שזקוקים לגביע הזה כדי להשמיד את הליץ' האפל ששולט בארוויס." אמר ג'ארלוס, זה שהצביע ראשון לטובת ארוויס.
"אם כך, מטרותינו זהות." אמרה מלודי פונד. "אך אם אתם רוצים לחיות, אל תכנסו אל ארוויס מהדרך הראשית."
"אז מאיפה נכנס?" שאל אותה דרייק גרייבס.
"בואו איתי." אמרה מלודי פונד.

"אתם הולכים כ-3 ימים עד שאתם מגיעים לחומתה של ארוויס. שלדים מהלכים על החומה, זומבים צופים מהמגדלים ושני ערפדים שומרים על שער העצמות. מלודי הולכת לנקודה חבוייה, מזיזה אבן גדולה וחושפת מנהרה ארוכה.
"היא מכניסה אותנו אל מעבר לחומה של הגבול." אומרת מלודי. מה אתם עושים?"

מלודי ירדה במנהרה ואחריה ארתוריוס, ג'ארלוס, ארקרוס, האלף הירוק (שקם בינתיים) ואלוויס. דרייק גרייבס היסס קצת לפני שהוא נכנס. והם יצאו הישר אל תוך צבא ארוויס.


תגובות (2)

למרות שהפרק קצר קרה בו די הרבה, בנתיים ממש אהבתי.
אני לא יכולה לחכות לפרק הבא :)

01/11/2015 12:38
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך