הדרקון מהמבוך
יש לי מחסור בזמן, חסם קל ודמיון בוגדני, אז סליחה על פערי הזמן הגדולים בין הפרקים. בנוסף, סליחה על הפרק הקצר. בקרוב:הלחש ה-13 חוזר!

D.&.D פרק 4

הדרקון מהמבוך 24/01/2016 789 צפיות תגובה אחת
יש לי מחסור בזמן, חסם קל ודמיון בוגדני, אז סליחה על פערי הזמן הגדולים בין הפרקים. בנוסף, סליחה על הפרק הקצר. בקרוב:הלחש ה-13 חוזר!

אוהד כעס. מאז ששיטת המשחק החדשה נכנסה לפעולה, הוא הצליח לעשות שהדמויות של שחקניו בעיקר ילכו בחלק שהשחקנים הפסידו. אבל הפעם, זה לא כך. בזמן שחלף החבורה ברחה מהכלא, נלחמה פעמיים ב"הצייד", מלודי כמעט מתה וצבאות ארוויס כבר הולכים וסוגרים עליהם מחדש. לא נשארה לאוהד ברירה. הוא שלח הודעה למדריך מחליף שיחליף אותו אבל שימשיך את ההרפתקאה שלו (פשוט תציץ בעולם F1a5pp2), והוא גם כתב לו על שיטת המשחק החדשה שלו. הוא שלף מפתח זהב גדול ומעוטר, לקח שריון וכמה נשקים מאוסף מהנשקייה הפרטית שלא שהוא אסף, נעמד מול דלת העץ הרופפת של המחסן שהוא אף פעם לא מרשה לילדיו להיכנס אליו, פתח במפתח הזהב את הדלת ונכנס.

נועם, אורי ושאר השחקנים הופתעו לגלות שאוהד לא הגיע ועוד יותר הופתעו לגלות שבכל זאת הם ממשיכים בהרפתקה הרגילה שלהם. רועי, המדריך המחליף, הסתכל לממלכות הדמיון רק בחצי עין ושכח לספר פרטים כמו שחצי מהקבוצה פצועה אנושות ושלא 10 שלדים מתקיפים אותם אלא 100. אז לשלדים נהיה איך שהוא קריטית 8-20 וכל הזמן הם קיבלו תגבורת.
בדרך נס (בעולם האמיתי, בממלכות הדמיון הדמויות קרעו לשלדים את הצורה) ובקרב שלקח יותר מחצי מפגש הקבוצה ניצחה את השלדים, אבל חיכתה להם הפתעה. חץ ראשון חיסל את האלף הירוק, שני הפיל את ארתוריוס, שלישי החטיא. הצייד יצא מבין העצים, קשת מתוחה בידו.
ארקרוס הסתער על הצייד ונפל עם שני חצים בבטנו וגם ג'ארלוס זכה במתנה-חץ נעוץ בגולגולת. דרייק גרייבס חמק לצללים וחיכה לרגע בו הוא יוכל לפגוע בצייד, אך לא היעה בכך צוןרך. אביר מסתורי יצא מהעצים פגע בצייד והבריח אותו, ואז צפה בשרידי החבורה (שכללו את מלודי, ליה ודרייק) והוריד את קסדתו.

בעולם האמיתי, רועי כמעט התעלף. ואחרי שהוא תיאר את הדמות, זה כמעט קרה לנועם.

מולם עמד אדם, שנראה כמעט בדיוק כמו אוהד.


תגובות (1)

ממליץ לך לקרוא ולצחוק (כאחד ששיחק בעבר)
http://www.giantitp.com/comics/oots.html

10/11/2016 18:20
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך