Ocean
תהנו

RE-dog פרק 1: "אינפיניטי"

Ocean 07/09/2016 779 צפיות 6 תגובות
תהנו

מכולם אני זה שתמיד שואל למה נועדנו להיוולד לעולם שבסופו נקבע גורלנו להיבדל. היום אם תשאלו אותי אם הייתי רוצה להמשיך לחיות, הייתי אומר- לא. אבל מאיפה יהיה לי האומץ להרוג את עצמי. גם את זה אני לא מסוגל לעשות. בסך הכל היה כאן שקט יחסית עד שהם הגיעו וחירבו את ההווי המלטף ברגע. יכולתי להרגיש זאת במשב הרוח הסוער שטילטל את שדרות העצים ברחוב "קמיליון" בעירי.
יכולתי להרגיש אבל סירבתי להאמין.
בכל פעם כשאני חושב על עניין האמונה עולה בי מעין תחושת חלחלה המעיקה על לבי וגורמת לי לתהות- האם בדבר האמונה לעסוק או ביכולתו של האדם לסמוך על האחר. אני לא בטוח ששניהם עונים לי על הקושי, על הצרה השוכנת במרכז מדינתי, אותה צרה הצוברת כוח. כיום הממשל שלנו, "המנהיגים" שלנו, ככה הם קוראים לעצמם, זה הם. אני לא אשכח את הסמל המחורבן הזה שמחרב לי את השלווה כל יום ויום, את אותה צורה מעגלית שאיננה מסתיימת- אינפיניטי. זהו גם שמו של הממשל והחברה שתפסה תאוצה במדינתי. אני שונא אותם.

"כפי שרובכם רואים בסביבתכם, חיות רבות מוצאות את דרכן לרחובות זרוקות, שמוטות ובודדות, מגששות אחר בית חם ומלטף. אנחנו ביחד, בשיתוף הפעולה של איגוד "חיות רוצות לחיות" הוצאנו לפועל תקנה חדשה בה כל אזרח מחויב לגדל בביתו חיית מחמד אחת…," חיית מחמד כך הם קראו להם. לא יודע למה אבל אני, באותו רגע שהצהיר הממשל על תקנה זו, חשתי בצמרמורת אשר השתרתה בכל גופי, ותאמינו לי זו לא הייתה צמרמורת נעימה במיוחד, "חיה שיתן לה האזרח מענה, בית, מקום מחיה, כל זאת ללא עלות. את החיות תוכלו לקחת כבר בירידי "חיות רוצות לחיות" אשר מומנו על ידינו, "אינפיניטי". אנו גם יוצאים בבקשה- כל אזרח הרואה חיה אבודה ברחובות, בבקשה עזרו להן והעבירו אותן אלינו לטיפול שלו הן זקוקות כדי שתוכלו לקבלן בריאות ואיתנות. תודה" כך סיים פרופסור מישל דייל, אחד מראשי הממשל את נאומו אשר הוצג ברחבי מדינתי על מסכי הטלוויזיה וברחבת ג'ורדן ממול לבנייני הממשל מרובת המאמינים המתקהלים לכבוד הצהרתו ה"מרהיבה" של הממשל.
מה לי ולחיות האלו? הם נראו לי משונות. רק ממבט בהן במסך הטלוויזיה שבהן הצלמים טרחו להתמקד ידעתי שלקיחתן אסורה.

לפני שנה הן ולא רק הן, גם הממשל המזורגג הזה שלשמו היא עבדה ועמלה שעות רבות הרג אותה..


תגובות (6)

הקטע כתוב נהדר והרעיון מקורי

07/09/2016 21:53

    תודה רבה! ????

    08/09/2016 19:55

"תילתל" – פירושו יצר תלתלים. נדמה לי שהתכוונת ל-"טילטל" – הניע, הזיז, זיעזע.
"הווי" – האל"ף מיותרת.
שלוש נקודות הן סימן פיסוק, אין צורך בפסיק אחריהן.
"לטיפול [שלו] (אליהן) הן זקוקות" – 'אליהן' פשוט לא קשורה למשפט.
"לבנייני הממשל[,] (ה)מרובת [ה]מאמינים" – חסר פסיק. 'מרובת' מתאר את 'מאמינים', בדיוק כמו "בן האדם" "בית הספר" "עורך הדין".

זה ממש על קצה המזלג. כדאי לבצע הגהה טרם העלאת הסיפור.

מה בדיוק ההגיון להכניס בעלי חיים הביתה? יש אנשים רגישים, חולים, אלרגיים, שונאי בעלי חיים, וכדו'.
אני למשל, מכניס הביתה בעלי-חיים לשעבר. בתור אוכל כמובן.

תנו לחיות!! חיות.

08/09/2016 00:12

    קיבלתי את הערתך. צודק לא השקעתי בהגהה לפני העלאת הסיפור
    תודה על הטירחה וההשקעה. מעריך את זה מאוד.

    08/09/2016 19:54

סיפוא מעניין :)

08/09/2016 03:23

    תודה שמח לשמוע.

    08/09/2016 19:54
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך