neta663
זה סיפור שכתבתי לפני שנתיים בערך ומצאתי באחת המגרות שלי במהלך שיטוט בהן. הוא היה כתוב באנגלית אז תרגמתי אותו וכתבתי את הגרסה המקורית למעוניינים. (הכיתוב בסוף נכלל, למרות שכתבתי אותו לעצמי). מקווה שאהבתם, נטע (;

the invincible- סיפור קצר

neta663 25/01/2015 847 צפיות תגובה אחת
זה סיפור שכתבתי לפני שנתיים בערך ומצאתי באחת המגרות שלי במהלך שיטוט בהן. הוא היה כתוב באנגלית אז תרגמתי אותו וכתבתי את הגרסה המקורית למעוניינים. (הכיתוב בסוף נכלל, למרות שכתבתי אותו לעצמי). מקווה שאהבתם, נטע (;

בעולם שלי קיימים בלתי מנוצחים, זו לא איזו שמועה או אגדה המספרת עליהם.
לא ראיתי אחד-אבל כן נוכחתי לדעת שהם קיימים. ברוב המקרים הם בעלי כוח שימושי, כמו אי-נראות. אז אני לא בטוחה במדויק האם ראיתי אחד.
מה שכן, תמיד לא הייתה בי תקווה לקיומם,אם הבלתי מנוצחים היו סתם אגדה, הם היו תורמים יותר לעולם.
יש אחרים שאומרים כי הבלתי מנוצחים יהפכו לאדם הכי דומיננטי שהוא יראה, כמו בן אדם תמים: או בכלל האדם המושלם בשביל אותו אדם, אם אני אראה אחד. הייתי אומרת שאראה כלב קטן וחום בוהה בי בעיניים רחבות. ומטה את אוזניו וראשו המדובלל.

והאם מותר לי לשאול, איך נראה הבלתי מנוצח שלכם?

^^^
In my world there are invincible is no rumor or myth tells them.
I haven't seen one-but yes I came to know they exist. In most cases, they are powerful and useful like invisibility.
So I'm not sure exactly if I see one.
What was always my hope for existence if the fable were undefeated they would contribute more to the world.
There are others who say that the undefeated will become most dominant he sees as an innocent man, or even the perfect person for that person, If I see one. I'd say I see little brown dog stares at me wide-eyed. And under the ears and Shaggy head.

And if you don't mind me asking, what's your invincible?


תגובות (1)

uta uta

כתיבה נהדרת!

25/01/2015 20:59
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך