מישהו

22/03/2019 617 צפיות תגובה אחת

זה קצת מזויף, כי השארתי את הז׳קט שלי בכוונה כדי שתתן לי את שלך, אבל תישאר.

אני קצת שקרנית, כי אני מעדיפה עיניים כהות על בהירות אבל אני מרשה לך להניח שאני מעדיפה את שלך, אבל אני ככה בלי שליטה בשבילך, אז תשאר.

אולי אני צבועה, כי הבטחתי לעצמי שלא נעבור את הבסיס הראשון ואני לא אומרת כלום כשהאצבעות שלך מחליקות אל העור שלי, אבל זה רק כי זה אתה, אז תסתכל עלי, תשאר איתי, תמשיך.

אולי אני לא מספיק טובה בשבילך בכל מובן, אולי אני מתפשרת כשאני בוחרת בך, אבל להערב, תשאר. תלמד אותי לנשק אותך. תצחק כמו שאתה צוחק כשאני טועה, לא בזלזול, לא במבוכה, רק בדרך שאומרת לי שאני בסדר.

תחזיק את היד שלי אפילו שאני לא צריכה הכוונה בדרך כלל, תספר לי שקרים שיעשו אותך בשבילי מי שהיית רוצה להיות, תאמר לי שאני יפה, תכשף אותי, תהיה מקסים בשבילי, תצבע איתי את הערב השגרתי והבנאלי הזה בצבעים של נשיקות, תצבע אותי בצבעים של מישהי שאפשר לראות, תן לי לספר לך את הסודות הכי מעניינים שלי, תעשן איתי בשבילי, תשתה כי אתה מקסים יותר כשהדם שלך עשוי מאלכוהול, תאמר שחשבת עלי ושדיברת עלי ותקשה עלי להפרד ממך בעתיד כמו שאני יודעת שאעשה, תניח את הראש על הברכיים שלי, תהיה רך ומתכרבל אבל גם קצת מגונן וסקסיסטי בלי לעבור את הגבול.

תקרא לי החברה שלך, תחייך אלי ותקשיב כשאספר לך על הצבעים, תהיה מי שאני צריכה לנצל, תזכיר לי שהדם שלי זורם בעורקים שלי ולא רק נשפך מהם ושמותר לי לטעות.

תנסה לאזוק אותי אליך באזיקים של רגשות, בסיפורים על הכאב שלך, תשלם עלי כמו שאתה אוהב, בניסיון לאלץ אותי להרגיש מחוייבת.

תאמר שאני יותר מהן למרות שאני יודעת שאני לא. באמת שלא. אני הדבר הכי קצר שהחזקת, אני עוברת כל כך מהר שזה יכאיב לך כי אתה חושב שאתה יכול להחזיק אותי.

אולי זה שקר, אולי זה לא הוגן, אבל הערב אני מרשה לך לגרום לי להאמין שזה יכול להמשך מעבר לעכשיו.


תגובות (1)

סיפור מדהים

28/10/2021 23:18
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך