זאת עם המשקפיים P:
חשוב לי לציין עם זה לא ברור, הלהקה לא קיימת ולכן זה לא סיפור מפורסמים!!! מקווה שאהבתם:)

סיפור חדש~עדיין בלי שם~ הקדמה אז תגיבו לי :)))

חשוב לי לציין עם זה לא ברור, הלהקה לא קיימת ולכן זה לא סיפור מפורסמים!!! מקווה שאהבתם:)

היייי שנים ויובלות לא הייתי כאן, משהו התגעגע?!
אני מניחה שלו… ~_~"
לא חשוב, בכל מקרה יש לי רעיון לסיפור שהייתי רוצה לשתף אתכם בו, אז תשבו בנוח תקראו ובסוף תגידו עם זה נשמע טוב או לא:))

הקדמה:

ג'נה היא נערה מעירה שהגיעה לעיר הגדולה כדי לחפש את מזלה בעולם המוזיקה, לילה אחד כשהיא יוצאת למועדון לילה היא פוגשת את הסוכן של להקת בנים מפורסמת. הם מדברים ובלי שג'נה שמה לב היא הופכת להיות הכותבת הרישמית של הלהקה.
מכיוון שג'נה חדשה ואין לה איפה לגור הסוכן אומר לה שהיא יכולה לעבור לגור באחוזה עם הלהקה אבל אסור לה להיות ביחסים רומנטיים איתם כי זה פשוט לא מקצועי.
ג'נה מסכימה וכך היא מכירה את אנדרו, ג'ספר ופרד החברים בלהקת "קוקוס פאן" להקת הבנים הכי מצליחה שיש.
מה יקרה באחוזה המטורפת של הבנים? האם ג'נה תצליח לעמוד במילתה? ואיך יעבוד החיבור המוזר בין נערה כפרית לשלושה עירוניים סנובים?
רוצים לשמוע תגיבו ואני אמשיך:)))


תגובות (3)

יאלה תתחילי, סיקרנת אותי לגמרי!

05/09/2014 19:30

רעיון מדהים, ואני בדרך כלל לא נדלקת מרעיונות כל כך מהר (;
אני ממש אשמח אם תמשיכי היום.
אוהבת 3>

05/09/2014 19:53

יואוו אדיר תודה לאל שיש קצת דמיון ולא הכל על וואן די ופייבסוס….

05/09/2014 20:02
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך