מאקס כותב
סול,אמרתי לך שאני אצליח להמשיך.
ווהו! איזה כיף! עוד מבחן מפגר על הראש!
ואני כבר עונה על השאלה בהמשך של:'איך זה ששם הוא עם כנפיים שחורות ושם עם לבנות',אז בפרקים הבאים תבינו!
מוחעחעחעחעחע! בקרוב העונה הראשונה נגמרת! מוחעחעחעחעחע!

התערבות-פרק 18 השאול

מאקס כותב 03/11/2013 944 צפיות 3 תגובות
סול,אמרתי לך שאני אצליח להמשיך.
ווהו! איזה כיף! עוד מבחן מפגר על הראש!
ואני כבר עונה על השאלה בהמשך של:'איך זה ששם הוא עם כנפיים שחורות ושם עם לבנות',אז בפרקים הבאים תבינו!
מוחעחעחעחעחע! בקרוב העונה הראשונה נגמרת! מוחעחעחעחעחע!

"המנצחת היא מיסאקי!" קרא ארס.
ארס הגיע לזירה,והמנצחים אחריו.
"ועכשיו! אתם המנצחים!" הוא קרא
והביט בהלבר,ג'ונג,וולייר ומיסאקי.
"אני מקווה גם שתעזרו לי" קולו השתנה.
הוא לאט לאט התעוות ובסוף מיסטר.די עמד שם עם כנפיים לבנות.
"אתה לא ארס" הופתע הלבר:"מי אתה?"
"אתה הבחור שזימן אותנו לכאן" לחשה וולייר.
"ברצינות עוד לא הבנתם?" נאנח ג'ונג.
"שקט ג'ונג.לא כולם כשרונים כמוך עם קאטסו" צחק מיסטר.די.
"רק רציתי לדעת לאן זה יוביל" הוא אמר,ומיסאקי הנהנה.
"ברגע זה,אתם עוברים למבחן הרביעי.אבל לפני זה,יש משהו שהייתי רוצה להשיאר בסוד מפני כולם,כולל את זאוס" הוא חייך חיוך זדוני,וכולם הסתקרנו לשמוע מה יש לו לומר.

"אני חושב שהמבחן השלישי נגמר.אני אישית אדאג למחוק לכולם את הזיכרון ולהשיבם לבתים" אמר מיסטר.די.
"תודה רבה לך!" קרא זאוס.
מיסטר.די נופף בכנפיו השחורות,והלך.הוא הגיע אל השאול שתוקן,והלך לפגוש את המשתתפים.
"זה ברור?" שאל מיסטר.די,והלבר,מיסאקי ווולייר הנהנו.רק ג'ונג ישב וחשב.
"אם אנחנו נעשה את מה שאמרת לנו לעשות,מה ייצא לנו מזה?"
מיסטר.די שלח אליו מבט קר."אתה צודק,כמעט שכחתי" הוא חייך חיוך זדוני:"כמובן שהטיטאנים יוקירו לכם תודה"
"זה לא מה שהתכוונתי" ג'ונג אמר:"הצתרפתי למבחנים על מנת להשלים את אימוניי.אין לי שום סיבה לעזור לאף אחד,בטח שלא לבן טיטאנים.אני רוצה סיבה טובה למעשה שלי" הוא אמר וריכז סביבו הילה לבנה.
מיסטר.די נרתע מעט,ושלח אליו עוד מבט קר ואפלולי.
"אני מבין" הוא ניסה להסתיר את זעמו:"אני יכול להבטיח לך שאם תעשה את מה שנתבקשת לעשות,אני אתגמל אותך בכל מה שתחפץ בו"
"הדבר היחיד שאני רוצה הוא להתאמן ולהתחזק.שום כח חיצוני מעבר ליכולתיי האנושיים לא תואם את רצוני" הוא אמר בביטחון.
מיסטר.די כעס עוד יותר וכמעט שהתנפל עליו והרג אותו.
"אני אתן לך להפגין את היכולות שלך מול החזקים ביותר,ואתן לך לחזק את עצמך מול הטיטאנים,שהם בעלי כח רב.מסכים?" מיסטר.די חייך חיוך ניצחון.ג'ונג חשב קצת,והנהן.

עמדתי מול שערי ברזל גדולים."לפתוח" התקדמתי באיטיות אל הדלתות,בלי שליטה עצמית.
הגוף שלי זז מרצונו החופשי,ונכנסתי פנימה.עברתי במעברים חשוכים,ובלי שליטה הגעתי לאולם גדול,שבכניסה היה מעין מפל מים סגולים.התקרבתי אל המפל,ועמדתי לעבור בתוכו.
"תפסיק!" שמעתי קול מהדהד,וחזרתי לעצמי.הסתובבתי,וראיתי את ג'ונג,ולידו רייג'ל.
"בוא איתי" הוא אמר,והלכתי איתו.הגענו למעין יער בו כל העצים כבר מתים.
הכל היה חשוך,והיה שם קר.
"איפה אנחנו?" שאלתי והבטתי סביב."אתם בשאול" ג'ונג אמר,ורייג'ל נראה מבולבל.
"אז מתנו….ואנחנו כאן…מה זה אומר?" שאלתי.
"מכאן יש שתי אפשרויות-להישאר כאן לנצח נצחים-או לעלות למעלה אל עולם החיים" הוא אמר.
"מה קרה לנו שם? מול המפל?" שאל רייג'ל.
"מאז שמיסטר.די השתלת על השאול,כל מי שנכנס חייב לעבור 'טיהור'.הטיהור הזה בעצם הופך אותך לחייל חסר נשמה.הצלחתי להעיר אתכם הודות לזאקי" הוא אמר.
"מי זה? הוא חזק?" שאלתי.הגענו לאמצע היער,והתיישבנו על הדשא המת.
"זאקי זו אחת מיכולות עתיקות שפותחו על ידי חצויים.יכולת לחימה כזאת,נקראת:'אאורה'.בשביל לשלוט בה צריך:
זאקי-היכולת להחדיר את המחשבות שלך אל תוך ראשו של היריב.זו גם היכולת להתנגד לזאקי של האחר.
פיינט-היכולת למקד את האנרגיה שלך כך שתמיד תהיה בשליטה.אם הייתם שולטים בזה,הייתם יכולים להינצל מהמפל לבד.
קאטסו-היכולת למקד את האנגריה סביב הגוף שלך.החושים שלך יהיו חדים יותר,ואתה יכול להגן על עצמך מפני כוחות של אלים וחצויים.אם היה לכם את זה,הייתם יכולים להינצל מפני הכח של מיסאקי.
ואחרון,קרו-היכולת למקד אנרגיה לצורך מתקפה.כפי שעשיתי אז נגד ביילי.
אם אתם שולטים בארבעת היסודות האלו,תשלטו באאורה.הבנתם?" הוא סיים להסביר.
"אז יש אפשרות להילחם במיסאקי" לחשתי.
"כמה זמן לוקח ללמוד את זה?!" שאל רייג'ל בהתלהבות.
"שבע שנים" הוא אמר.
"מה!?" קראנו אני ורייג'ל."לא יכול להיות! בטוח יש דרך לקצר את זה!!" קראתי.
"לא" אמר ג'ונג:"אתם חייבים לאמן את הנפש והגוף בו זמנית בשביל זה.אין דרך קיצור,מלבד אולי…" הוא חשב.
"מה?" רייג'ל שאל.
"לפתוח את שבעת הצ'אקרות על ידי מבחן אחד.זה כמעט ובלתי אפשרי,אפילו לי אין את היכולת לעשות זאת" הא אמר.
חשבתי קצת,ולבסוף החלטתי:"אני אעשה את זה".
"אני מבין.ואני לא אנסה לעצור אותך" הוא אמר:"אבל קודם אתה חייב להבין:אם תיכשל במבחן או תעצור אותו באמצע-הצ'אקרות ינעלו לתמיד ובחיים לא תוכל לשלוט באאורה" הוא אמר.
"זה בסדר.אני אעבור את זה!" אמרתי בביטחון."גם אני!" קרא רייג'ל.
"אנחנו נעבור את המבחן,ואז נעלה אל עולם החיים,וננצח את מיסאקי!" אמרתי.
"אתם מבינים,שעדיין לא תהיה לכם אפשרות לחזור למבחני הצבא" ג'ונג ציין.
"למי אכפת?! אני עדיין רוצה לנקום!" קראתי.
"בסדר" ג'ונג אמר:"בואו נתחיל באימונים!"


תגובות (3)

המשך וזה מזכיר לי קצת את מצב האוטאר

03/11/2013 21:34

היי, סליחה שאני מגיבה עכשיו….
תחזיר את כולם לחיים! זה לא הוגן! (אני יודעת שאת אימא שלי לא תחזיר כבר אז תרחם עלי)
תמשיך!
מנטיקורים!

04/11/2013 07:29

אוקיי!!!
הצלחת- ניצחת!
יאי לך! ולא לי… (כי אני הפסדתי -.-)
לך יש נקודה אחת ולי אפס.
אבל זה עוד ישתנה! =-=

(וסליחה על התגובה המאוד מאוחרת)

04/11/2013 08:37
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך