אלי מטרד | עדכון 13/10/17

Dr_Ellert 13/10/2017 833 צפיות 9 תגובות

הכותב היקר שלכם… מת!

רוח רפאים השתלטה על המשתמש שלו, ועכשיו כל מה שהוא יעלה זה סיפורי דרמה על שתי מלחיות שולחן ועל החיים הקשים כשנמצאים על המפה.
מפת השולחן.

אז עכשיו ברצינות, מתנצל שנעלמתי לתקופה האחרונה. אין שום תירוץ, ואין שום צדק לכך שלא עדכנתי כלום. למי שמכם כן סקרן\סקרנית, עבדתי על כמה פרויקטים קטנים שהתחלתי לפתח.

כרגע אלי מטרד רחוק מלהסתיים. כשאסיים את הסיפור עצמו אסביר לכם איפה הייתה הטעות שלי ולמה הפסקתי. הייתי צריך לארגן דברים מחדש.

כרגע אני עורך את פרק 11, ובקרוב אערוך את 12.

במקביל, יש לי שאלה אליכם: איזה סיפור הייתם רוצים לראות אחריי או במקביל לאלי מטרד?

1. קרוס-אובר מבצר האור\עולם מערכה "שטן"
לא ארחיב יותר מדיי. זה בעצם סיפור קרוס-אובר של דמויות שלי עם סיפור של מישהי אחרת מישראבלוג. היא כתבה סיפור שמצא-חן בעיניי, והתחלתי זמן רב עוד לפני אלי מטרד לכתוב אותו, ועכשיו הוא דיי קרוב לסיום בפני עצמו. לפרטים נוספים, שאלו אותי בתגובות.

2. פאן-פיקשן על גבעת ווטרשיפ
למי שלא מכיר, הסיפור האלים והמחריד על הארנבים שמנסים לשרוד בעולם קשה. לאחרונה גיליתי שאני ממש אוהב אותו, והחלטתי לכתוב משהו קטן משלי כמחווה. למי שלא מכיר, שישאל בתגובות.

3. סיפורים קצרים "אל תוך הלילה"
במקור זה ספר שהתחלתי לעבוד ולכתוב את פרקיו הראשונים איי-שם בין 2012-2013. כיום דיי זנחתי אותו, ואני בכל פעם מוצא את עצמי נמשך אליו מחדש. סוג של פנטזיה אפית, מזכיר קצת נרניה עם קצת יותר אופל אני מניח? לפרטים נוספים לשאול בתגובות.

4. פאן-פיקשן אווטאר: עלעלי הלהבה
סיפור שלא באמת התחלתי לכתוב, רק לפתח. מבוסס על "אווטאר: כשף האוויר האחרון" למי שלא מכיר. מתרחש בתקופתה של אווטאר קיושי. קבוצה של ארבעה כשפים מקימים צוות דיי רעוע, ומחליטים לשתף פעולה כדי להתגבר על שדיהם מהעבר.

5. דג הזהב
סיפור רומנטי שמתרחש על רקע עולם מערכה "שטן".
ת'כלס זה דיי הסיפור שכולנו מכירים על דג הזהב, עם טוויסט רומנטי שכזה. דייג אט-אט מאבד כל דבר שהוקיר בחייו, עד שגומר כאומלל מתבודד. בת-ים משונה שנודתה מהגזע שלה עוברת תלאות מצמררות. כששניהם נפגשים, הם לא בטוחים אם זאת באמת אהבה, או פשוט חוסר ברירה.

זה הכל, מקווה שלא תרצו ממש לחנוק אותי.


תגובות (9)

אהבתי במיוחד את הראשון והרביעי, למרות שלא ממש הבנתי בראשון: קרוסאובר של מה? סיפור קיים או משהו אחר ואם צריך ידע קודם בשבילו?
בכללי אני ממש אוהבת אוואטר, אז אני לגמרי בעד האפשרות הרביעי.
אה, ואל תטעה, אני כן ממש רוצה לחנוק אותך U^U

14/10/2017 00:30

    לפרטים נוספים על מבצר האור:

    http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=619224&blogcode=11148201

    עולם מערכה "שטן" זה סוג-של עולם מערכה שהשתמשתי בעבר הרחוק לסיפורים קצרים שהייתי כותב. סוג של מלחמות אופל שכזה. בדרך כלל במרכז הסיפור יש תאומים נביאים, כשאחד נבל והאחר הגיבור.
    בלי קשר לסיפור הספציפי הזה או לאחרים, לפני כל סיפור אני אדאג לעשות סדרה קצרה של קטעים קצרצרים עם מידע מסוכם לנוחיות כל הקוראים.

    ומעניין שבחרת באווטאר, זה סיפור שהוא עדיין בתהליכי בנייה, אם כי כל הדמויות והפרק הראשון דיי מוכנים (בתיאוריה. צריך ת'כלס לשבת ולכתוב אותם, אבל הלייאאוט מוכן). מקווה שהוא יהיה טוב כמו שהוא נשמע :)

    ולא! אל תחנקי אותי! אז מי יסיים לערוך את הפרק הבא!…

    זה לא עוזר לי נכון?

    14/10/2017 01:04

באמת שלא הבנתי לאן נעלמת ,אבל אני שמחה שהס

14/10/2017 09:45

שהסיפור יחזור

14/10/2017 09:45

    דברים אחרים בחיים הסיחו אותי, והתחלתי לכתוב רעיונות לסיפורים נוספים.
    ותודה :)

    14/10/2017 13:16

תודה על העדכון!
שמח לראות שאתה חוזר לכתוב

15/10/2017 13:11

ראיתי את זה רק עכשיו כי אני משועממת. אני הייתי שמחה לאוואטר ( מעריצה מושבעת עוד מילדות), ודווקא הייתי שמחה שזה יקרה אחרי אלי מטרד ????

29/10/2017 18:58

לא אכפת לי. מה שתכתוב יהיה טוב

30/10/2021 19:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך