זמן חדש פרק -1

23/07/2012 806 צפיות 4 תגובות

אני מתעורר בוקר ולמציאות נוספת חלום שבעצם אמיתי.
אני שומע את אמא שלי קוראת טרידון!תקום כבר הבעיה היה שאני עייף.
הימים האחרונים היו רעים רק לפני שבוע אני אצלי בבית בניו יורק ופתאום באולימפוס!
לבני אדם אסור להיות באולימפוס הבהיה היא שאני לא נער רגיל אלה חצוי..
נו אתם יודעים חצי איש חצי אל.אבל עדין אני לא יודע מה עושה חצוי באולימפוס ועוד אמא
שלי שהיה בת תמותה. אני זוכר דבר אחד"טרידון לא אתה תהרג" ומאז אני פתאום באולימפוס שוכב אל מיטת קטיפה כריות נוחות וידי חבושות.בקידור אני קמתי מהמיטה והיסתקלי סביב החדר בצד ימין על הקיר ראיתי שריון חזה מארד שמימי ומגן כסוף,ליד השריון ראיתי חרב באורך מטר עשוי מתכת שאני אפילו לא מקיר.הלכתי אל החלון וכמעט נחנקתי היופי של האולימפוס ירוק בכול מקום פרחים מזרקות פסלים ושביל עשו זהב טהור 12 ארמונות עוצרי נשימה עשוים שיש לבן מבריק כול ארמון בגובה של 30 מטרים.
אמא של נכנסה אלי לחדר ושאלה איך אני מרגיש ואם אני מוכן לצאת ללחימה.פתאום הלב שלי נפל לתחתונים נזכרתי בהכול במלחמה על היצור בעל 100 הראשים והידיים ניפץ לי סלע בגודל של בית על הידיים על ג'ייס ולינזי שנשארו לנצח את המפלצת ואיתם שאר החצויים והאלים וכול היצורים שהכרתי כולם נלחמו בצבא מפלצות קדום.שאלתי את אמא מה שלום החברים שלי היה הסתכלה על הריצפה ובשקט לחשה חטפו אותם.לא רצתי לעבר השריון לבשתי אותו ולכחתי את החרב.אמא צעקה לי לא אל תלך אתה תהרג צעקתי לא אתם נלא הגנתם אליהם אני הולך להחזיר אותם יצאתי מהדירה ורצתי לעבר הכניסה לא ידעתי לאן ללכת לא ידעתי כלום באותו רגע חשבתי רק על ג'ייס ולינזי.


תגובות (4)

אהבתי דוד, תמשיך לכתוב.

24/07/2012 04:03

היי, דוד.
קודם כל – ברוך הבא לאתר.
דבר שני – הפרק קצר מידי, וזה חבל.
דבר שלישי – אני מציע לך להשתמש באנטרים. זה מאוד עוזר.
דבר רביעי – הסיפור ממש מעניין, רק חבל שהעלילה רצה מהר מידי. אני מקווה שלפחות יש הרבה עלילה ככה שזה לא ייגמר מהר.
בכל מקרה, אני מחכה להמשך! בהצלחה!

נ"ב – טרידון בחרת בגלל שהמשמעות של השם באנגלית זה "קלשון" ?

24/07/2012 04:06

תודה אבל הסיפור הראשון היה רק ניסיון והעליה תהיה יותר ארוכה זה היה רק נסיון תודה רבה על העצה!

24/07/2012 04:10

פרק טוב, רק שים לב לשגיאות כתיב….
לא הבהיה- הבעיה
לא שהיה- שהיא
לא אל מיטת – על מיטת
לא הסתקלתי – הסתכלתי
חרב.. עשוי – חרב זאת נקבה, ולכן עשויה
אני גם מציעה לך להשתמש במרכאות בדיבור ישיר:
"לא, אל תלך"
סה"כ הסיפור מדהים ^___^

24/07/2012 04:13
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך