מצטער שזה קצת ארוך

סוף העולם פרק 2

17/02/2012 1139 צפיות 4 תגובות
מצטער שזה קצת ארוך

תחילת המלחמה

יום שישי 13.1.6660 (ותק"ב) בשעה 16:40 בדיוק

"התכנסנו כאן היום, בשביל מטרה חשובה מאוד." אמר נציג IMAGINE, סיני נמוך ורזה, עם קרחת מבריקה וזקן משולש שחור משחור. "למען שלום עולמי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" מחיאות כפיים רבות נשמעו ברחבי האולם הגדול שארגנו IMAGINE. "אחרי 0 5 2 שנה, סוף סוף הצלחנו לאחד את העולם, ולארגן את הכנס הזה, שבו ייחתמו הסכמיי השלום!!!"

המנון הארגון התחיל להתנגן באולם. "imagine all the people living life in peace…" כל נציגי אומות העולם הצטרפו לשירה, וסייימו ב "you may say that i'm a dreamer but i'm not the only one."

שעה 16:45
"מרגש…" אמר הנציג ומחה דימעה. "עכשיו, בואו-"
"אאפצ'יייי!" אמר אמנון כהן, ראש ממשלת ישראל.
"אתה לא יכול להתאפק? הוא עמד להגיד משהו חשוב." אמר ראש ממשלת צרפת לראש ממשלת ישראל.
"לא, אי אפשר לתאפק. אתה אף פעם לא התעתשת?!"
"אז תיתעטש בשקט. אתה לא רוצה שלום עולמי?!"
"לא, אתה."
"ראש ממשלת ישראל התעטש, והוא זה שהפריע לכנס!" צעק נשיא רוסיה.
"אז מה, מותר לו." אמר נשיא ארצות הברית.
"אל תתערב!" צרחה מלכת אנגליה.
" אבל את בעצמך מתערבת!!"
"ש-ק-ט!!!!!!!!!!!" צרח נשיא אסטוניה. "אתם לא רוצים שלום עולמי?? בישביל זה באתם לפה. אז בואו נשכח מהמריבות, ונחתום על ההסכם."
"שתוק!" אמרו ראש ממשלת ישראל, צרפת, ארצות הברית, רוסיה, ומלכת אנגליה ביחד.

16:54
"אתה מטומטם!" אמר ראש ממשלת גרמניה לנשיא ארצות הברית.
"אל תפתח עליו פה!" אמר המושל של ויקטוריה.
"אתה רוצה מכות?" אמרה נשיאת יפן.
"את רוצה ללכת איתי מכות?" שאל נשיא רוסיה השמן הענק.
"אם תעז לפגוע בבחורה הזאת אני יורה בך!" אמר ראש ממשלת ברזיל והוציא אקדח חדשני שחור עם קנה קטן. "מי מעז להביא נשק לכנס השלום???" אמר הרגשן הגדול, מורא, נשיא איטליה.
"אני." אמרה ראש ממשלת סין, והציאה כדור שחור קטן עם פינה אחת.
"וגם אני." אמר נשיא גרמניה והוצי גוש ברזל חסר צורה.
"וגם אני." אמר וניסטנט, מלך מגוג. "ואם עוד מישהו זז, אני יורה בו." ואז וינסטנט נפל על הרצפה ומת.
"עוד מישהו רוצה להתעסק איתי?" שאל ראש ממשלת גרמניה.
"אני קורא את זה כהחרזת מלחמה." אמר נשיא ארצות הברית.
"אז שתיהיה מלחמה." צעק ראש ממשלת גרמניה. וכולם יצאו מהאולם ביחד תוך שהם מקללים זה את זה. היחיד שנשאר היה הנציג של IMAGINE שניגש לאט אל גופתו של מלך מגוג. "חברי הוותיק." אמר בבכי.
"גוג, גוג." נשמע קול. לקח לגוג, הנציג של IMAGINE להבין שוינסטנט מדבר אליו. "מה?" שאל. "אני מוריש לך את ארץ מגוג." אלה היו המילים האחרונות של וינסטנט, מלך מגוג לשעבר.
"אני אנקום את מותך." אמר גוג, נציג IMAGINE לשעבר, ומלך מגוג עכשיו. "המלחמה התחילה!"

17:00 בדיוק


תגובות (4)

מעניין!
אני מקווה שתמשיך!
הסיפור הזה שונה משאר הסיפורים באתר אבל עדיין מעניין מאוד.

18/02/2012 12:30

חח אהבתי…
וזה באמת נשמע משהו מיוחד :)
וזה בכלל לא ארוך!
תמשיך…

18/02/2012 12:46

ל-ה-מ-ש-י-ך!
פליזיפליזיפליזיפליזיפליזי!
(כן, עדיין לא שכחתי אותך מוחעחעחע)

07/03/2012 06:16

להמשיך הסיפור מאד מיוחד ושונה מעט משאר הסיפורים אך זה ייחודי ומקווה כי תמשיך מהר תודה רבה ממני בקי ♥♥

07/03/2012 06:54
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך