עדכון כותב 06/11/2017

Dr_Ellert 07/11/2017 852 צפיות 9 תגובות

לכל הקוראים והקוראות היקרים שלי (בעיקר קוראת כרגע, אני מניח?)

אני לא בטוח לגביי המדיניות של אתר "סיפורים", אבל חשוב לי ליידע אתכם הקוראים שלי.

לכן למי שעוקב אחריי, ורואה שבאף אחד מהאתרים הסיפורים שלי לא עולים (אתר קרס\לא הצלחתי להתחבר\יאדה יאדה) אל חשש יש אתר שלישי.

https://www.pingi.co.il/profile/111

בינתיים פרסמתי שם את "דבר קטן ורע", ואתחיל ממחר לפרסם את "לעולם לא עוץ" ולאחר מכן את "אלי מטרד". אני מאמין שעד סוף השבוע הכל יהיה זמין גם באתר הזה.

קריאה מהנה!


תגובות (9)

נהדר!

07/11/2017 20:37

אני גם נרשמתי לשם…אחרי שאמרת הסתכלתי קצת על האתר, והקריסות שיש לטייל קצת נמאסו עליי. זה מן אתר שמשלב בין טייל לוואטפד ( כי יש בו גם דברים שיש בוואטפד ולא בטייל) וזה נראה אחלה אתר.

08/11/2017 16:35

    לא מנסה לקדם אף אתר על חשבונו של אתר אחר, אבל עדיין, הוא באמת אתר לא רע. עדיין בחיתוליו כפי שנאמר כאן, אבל בכל יום הם מוסיפים פיצ'רים ובאמת מנסים לבוא לקראת הכותבים ולעזור להם.
    בכל מקרה המטרה של האתר הזה כרגע הוא כמו וואטפד והבלוג שלי – לגבות בשביל הקוראים את הסיפורים, במידה וטייל לא עובד.

    09/11/2017 18:30

הייתי נרשם גם כן, אבל נראה שהאתר ממש בחיתוליו, כך שכרגע לפחות אין לו ממש יתרון על טייל.

אגב, אולי זה לא בדיוק המקום לומר זאת אבל ממש צר לי לראות איך האתר הזה דועך. עד לפני שנתיים-שלוש שנים הייתה פה פעילות ענפה, וכמעט כל סיפור/שיר שהתפרסם היה זוכה לתגובות (שלא לדבר על כמות הפרסומים, שירדה בצורה דרסטית). אני מניח שאנשים מעדיפים כיום לפרסם בקבוצות הפייסבוק השונות, ואי אפשר ממש להאשים אותם כי זה הרבה יותר נוח.
בקיצור, חבל. וחבל, כי טייל זו פלטפורמה מדהימה שמקדמת כל סיפור חדש שמתפרסם בעמוד הראשי. זה משהו שלא קורה באתרים הגדולים כדוגמת וואטפאד, בהם קשה מאד להתבסס (ואני מדבר מניסיון עבר).

09/11/2017 18:06

    מסכים, אני דווקא אוהב את טייל, הוא אתר נהדר ושימושי מאוד – הוא באמת עזר לי להיחשף יותר מכפי שהייתי נחשף באתרים אחרים.
    אבל…
    הוא קורס כל הזמן בין אם תוך-כדי העלאת סיפורים, או עריכה, או אפילו לראות תגובות! זה יוצר מן סוג של תקשורת עקומה ומאוד לא נוחה.
    בנוסף אפשרויות העריכה כאן עגומות מאוד (לא שבאתרים האחרים זה יותר טוב, אבל עדיין) והייתם מצפים מאתר ותיק ואיכותי לא לוותר על דברים כאלו. וכשאני מדבר על "אפשרויות עריכה" זה בין היתר שאני אוכל להעתיק טקסט שכתבתי בוורד ולהדביק אותו כאן בדיוק אותו הדבר, בדומה לישראבלוג, למשל.
    אם טייל היו באמת משתלטים על העסק, לא הייתי מחפש "אתרי רזרבה" כדי לוודא שהקוראים שלי (במידה והם עדיין עוקבים, אני מקווה שכן) לא יפספסו או יתבאסו שאין להם את האפשרות להמשיך לקרוא.

    09/11/2017 18:28

לפי דעתי, לטייל היה (ועדיין יש) פוטנציאל שלא מומש עד הסוף.
התקלות הטכניות שהזכרת (קריסות וכו') נובעות ככל הנראה ממעבר לשרת אחר. יכול להיות שעם הירידה בכמות הכניסות לאתר, מנהליו פשוט החליטו לצמצם את העלויות התפעוליות.
אני אגב פניתי אליהם בנושא הזה אך לא קיבלתי מענה.

09/11/2017 23:20

החלטתי להירשם כדי לבדוק בעצמי את האתר גם כן.
נראה נחמד, אני אעקוב אחרי ההעלאות שלך גם שם :)

24/11/2017 18:50

    תודה! סך הכל עשיתי את זה בשביל הקוראים :)

    26/11/2017 21:25

עודכנתי אבל אני נשאר באתר הזה

30/10/2021 13:29
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך