דינה
אני חוזרת על המילים: כל אחד מכם יכול להיתגלות כמישהו מהמשפחה האדירה הזאת...

אגדת המומיה

דינה 16/05/2011 1644 צפיות 2 תגובות
אני חוזרת על המילים: כל אחד מכם יכול להיתגלות כמישהו מהמשפחה האדירה הזאת...

האגדה מספרת שהמומיה שנימצאת במוזיאון בפריז כמה בלילה לחיים. האנשים ניסו לעקוב אחר מה שקורה במוזאון בלילות אך הם חזרו ללא הוכחות וחלקם פשוט לא חזרו… שמו לשם מצלמות אך המצלמות לא קלטו שום דבר… אבל של מי המומיה??? החלק הכי חשוב מהאגדה מספר שילדה אחת נהרגה ברעידת אדמה בגלל שנפלו עליה עריסות. וחבשו לה את כל הגוף וכך כברו אותה חבושה… . יום אחד איזה איש אמר שהוא כיכול לפתור את התעלומה דבר ראשון הוא שם מצלמות שנראות די מוזרות. אחר כך הוא נכנס לשם שבר את הזכוכית שהיתה מסביב למומיה והיתחיל להוציא את ה"תחבושת" לבסוף היתגלתה לו גופה של ילדה קטנה הוא לקח את הגופה לביתו והילדה קמה לחיים התברר שהוא היה ממשפחת הילדה והמשפחה הזאת היתה בעלת כוכות אדירים שאף אחד לא יודעה אליהם הסיפור הזה קרה מזמן אבל השורש של המשפחה הזאת עדין נמשך (אומרים שהמשפחה היא משפחה של יהודים) כל אחד מכם יכול להיתגלות כמישהו מהמשפחה האדירה הזאת…


תגובות (2)

א. אני אוהבת מומיות (מסוימות..)
ב. היית יכולה למתוח את זה ולהפוך את זה לסיפור ארוך ומותח.. למשל- איך המומיה הורגת בני אדם או משהו כזה..
ג. מקווה שלא נעלבת או משהו….

29/10/2012 10:56

ממש לא נעלבתי וחוץ מזה כתבתי את זה ממזמן תודה על ההערה :)

29/10/2012 11:36
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך