זה לא גמור עדיין , אם אהבתם אשמח לתגובות ואם לא אשמח לעצות, גם לשיר הקודם.. סה"כ לאחרונה זה הפך לתחביב שלי , אני מאוד אוהב לכתוב , הסגנון שלי הרבה יותר מעניין ובועט כשאני לוקח קצת זמן בינתיים זה מה יש.

את , (ראפ)

10/09/2019 484 צפיות אין תגובות
זה לא גמור עדיין , אם אהבתם אשמח לתגובות ואם לא אשמח לעצות, גם לשיר הקודם.. סה"כ לאחרונה זה הפך לתחביב שלי , אני מאוד אוהב לכתוב , הסגנון שלי הרבה יותר מעניין ובועט כשאני לוקח קצת זמן בינתיים זה מה יש.

אין אש ולא אמרתי נואש כן. כי אהבה אמיתית לא שורפת, מרחפת כן. אני רואה את זה אצלה אה, זה לוותר ולשים לה את הכתר. עובד קשה למענה לא כי אני מרגיש היום שהיא יפה , אהבה זה וויתורים על אגו ולתת קצת מלגו , היא לא נמדדת, מה היא לובשת? אם זה אשת או בושת, היא תעשה למעני הכול כן . כן, מבשלת, מסדרת, מנקה ובסוף היום יושבת וגורמת, לי להרגיש שאני הגבר היחיד, היא האמא המושלמת משפחה מאושרת, זה הכול בזכותה. ריבים לא תמיד מסתדרים וזה הסדר כן. הבית הוא קטן, קטן מאוד , היא שמחה ומאושרת ואני די בטוח שהכסף הוא לא בעסק , מתי תדע שמצאת את האחת , טיפ לא קשה, רק תקשיב ותעשה. ובכן.. לא אם ליבך דופק מהר כשאתה רואה ת'איפור והלבוש החושפני, כמו שאתה רוצה לגעת , תשאל לשלומה ואיך היה היום, תדאג לחיוכה זה התפקיד כן, יפה לא תמיד היא תהיה, למענך היא תרצה לעשות הכול להתלבש, להתאפר כן. בשבילך היא אומרת, אבל אני, אני כבר מזמן הבנתי מה היא אהבה אמיתית , רמז זה לא כמו בסרטים כן , הפרפרים, הרגשות, הנשים והגברים סימנים עוד הזיות, אז תצא מהסרט ותתחיל להעריץ ולתת לאהובתך את השותף שלה לחיים, לרגעים והקשיים שבחיים במציאות העכשווית. תהיה הרומנטיקן והגבר שמביא לה את הזר, ולא מפחד מלפזר. תביא לה את הלב, והיא תדע מה לעשות היא כבר עשתה ועושה מהרגע הראשון שהיא רואה את התינוק שעוד לא גדל וזה אתה, לאהוב אותך אמיתי מחוץ למצלמה, כאן איתה על המיטה, אצלה בלב אתה נעול. אל תלמד מהסרטים שהבמאי כבר גרוש פעמיים ואהבה אצלו היא לא יותר משעתיים. המבטים כה כנים, אני ואת, מבט מהצד זה אחד. את מלאך אמיתי לא זה עם הכנפיים, וזה עמוק יותר כן ממה שהוא מצייר כן , אני מעריך ומוקיר לבורא שהפגיש אותנו כן, בעולמו , את ליבי שפועם בתוכי. המשפחה שבנינו היא המושלמת רק כי בחרת להיות לידי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך