אני רוצה להגיד המשך יבוא , אם זה מעניין מעריך תגובות כנות .

ניסיון (ראפ)

10/09/2019 484 צפיות אין תגובות
אני רוצה להגיד המשך יבוא , אם זה מעניין מעריך תגובות כנות .

המזל לא נופל, אותי הוא מרסק אפילו לא בצחוק, אותי הוא בודק, הצבע הוא בולט , ואותי הוא אוזק. ממשיך באיזי ונותן למוח ת'חומר הירוק, התדלוק עוד יגיע רחוק. כולם פה נגדי , לא הוזה וסיפורים לא קונה , ממולי עוד אפליה , השוטר והשחור. הסוף ידוע לכולם. לקחת נשימה, זה יקח דקה לכאוב ולברוח. המוח לא מפסיק לרדוף, היצר השולט לא זה לא אני. הפושע האמיתי הוא במדים הכחולים. זה התחיל טוב ,זה התחיל פוף והכול יותר וורוד, הכוח הגיע והתחיל להפריע, כולי עצבים וכעס על היותי באס, הרס. מנהיג אני, ראש הפשע של תשלימו לי אתם, מה אני? הרי שחור, עוד אסיר לאוסף , תבינו זה גמור ואני הוא הכנוע שנותן לתחושה לרוץ, זה לא עוד חרוז. למחשבות נותן לשלוט בשיט, יאלה שוט. הצבע הוא שחור, הטבע הוא למרוד. לחופש נולדתי כך שמעתי, שכחתי את כל מה שלמדתי , הילד לא תמים מזומן והוא מזמין… הבוס. אין פה שום נימוס דור שונה זה עם אגרוף, ללא מנוס ,ילדים ללא ביסוס. חייל שחור, הצבע אדום צהוב ירוק, כבוד מביא למשפחה עוד אבשה לבזבז . הכחולים כאן, אוספים להם את הכסף, בטוחים שהם הביג בוס עם הכרס של פיט פוס. פקידות הם אוהבים לגעת, לא מבינים גדולים את הבגרות עוד משלימים, והקצין לכלא, אולי ליום יומיים, והוא ישן צהריים, הספיק לאכול פעמיים. השמש בשמים, המים לפרצוף והקצין הרזה או שאני קצת בהיי, לא זה לא הסטה תבינו, המצב הוא לא נכון, כך אומרים המסכנים בחדשות, החששות רק מתגשמות, המאבק פה הוא צדדי לכולנו התמונה היא ברורה, שונה אך לרעה . שם זין על מלשינים, לבעוט אני יודע, תרצי את זה מאמי השחור פה עם הביג. זה אמיתי לא כי אני הוא הכותב, לא עובר בלי להביט הראש עוד בביט, כסף לא מוכר את החומר עוד כותב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך