LielShmuel
קיבלתי את ההשראה לכתוב את הקטע הזה ממקרה שקרה לי בזמן האחרון. החיים הם כל כך לא צפויים, אנחנו פשוט צריכים להגיד תודה על הכל, גם אם זה נראה מובן מאליו.

ברגע אחד

LielShmuel 02/11/2015 1291 צפיות 6 תגובות
קיבלתי את ההשראה לכתוב את הקטע הזה ממקרה שקרה לי בזמן האחרון. החיים הם כל כך לא צפויים, אנחנו פשוט צריכים להגיד תודה על הכל, גם אם זה נראה מובן מאליו.

הוא חיבק אותה חזק, נשם את שיערה.
היא עצמה את עיניה, מונעת מהדמעות לצאת החוצה.
הוא רצה אותה, אבל ידע שלא תהיה שלו.
היא רצתה אותו, אבל ידעה שלא יהיה שלה.
הוא עטף אותה עוד בזרועותיו הארוכות, מחמם את גופה.
היא אהבה את זה, לא רצתה שייגמר. אבל כאב לה כל כך, ליבה נשבר.
הוא לא רצה להרפות ממנה, רצה להמשיך להיות קרוב אליה, לנשום אותה עוד.
היא לא רצתה שירפה ממנה, היה לה כל כך טוב בין זרועותיו, היא הרגישה מוגנת.
הוא אמר לעצמו שזה לעולם לא יקרה, היא לא מרגישה כמוהו.
היא ניסתה לשכנע את עצמה שהיא צריכה להתרחק, שהם רק ידידים.
הם היו כל כך קרובים אבל כל כך רחוקים.
הם היו כל כך רחוקים ופתאום כל כך קרובים.
ואז, ברגע אחד, הכל השתנה.


תגובות (6)

קטע נחמד! הכתיבה טובה.
אבל משום מה התקשיתי להבין את המסר שהצגת ב"רציתי להוסיף" ממה שנכתב בקטע… אבל אולי זאת רק אני.
בכל אופן זה קטע חמוד, ומקווה שאת לא נעלבת.
המשיכי לכתוב!(:

02/11/2015 18:36

    תודה על התגובה, שמחה שאהבת :)
    מה שכתבתי ב"רציתי להוסיף" זה בסך הכל הרגשה שלי, הקטע הזה איכשהו מתחבר לחיים שלי וזה כל מה שרציתי להגיד…

    02/11/2015 18:42

סיפור מאוד נחמד ונוגע ללב. הכתיבה שלך טובה. יש לך סיפורים בהמשכים? (פרקים, חלקים, וכו') כי אם כן אני אשמח לקרוא :)

02/11/2015 22:03

    תודה רבה!
    יש לי כמה רעיונות בראש לכתיבת סיפור בהמשכים אבל אני לא בטוחה שאני אפרסם אותו כי אין לי כל כך זמן לכתוב עכשיו סיפור, אני מקווה שיהיה לי קצת יותר זמן בהמשך ואז אני אפרסם :)

    03/11/2015 12:37

את כותב ממש טוב מקווה שתכתוב עוד סיפורים טובים, ועד עכשיו אני קראתי את כול הסיפורים שלך והם ממש טובים מקווה שהיה לך זמן לכתוב עוד סיפורים.

09/11/2015 21:54

    תודה רבה ♥
    ואני בת :)

    10/11/2015 20:08
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך