מתוך ספר שכתבתי שנקרא בעקבות האוצר האבוד, שבוא הסיפור המסופר בספר לוקח אותנו להבין שהדברים החשובים בחיים הם אושר אמיתי וחברים ואהבה ולא דווקא כסף ורכוש.

בעקבות האוצר האבוד

06/04/2010 1082 צפיות תגובה אחת
מתוך ספר שכתבתי שנקרא בעקבות האוצר האבוד, שבוא הסיפור המסופר בספר לוקח אותנו להבין שהדברים החשובים בחיים הם אושר אמיתי וחברים ואהבה ולא דווקא כסף ורכוש.

ראול ארווין וורין הוא מלך צעיר, הוא היה משולשלת של מלכים מזה כ-500 שנה.
את מה שנקראת היום האימפריה המאוחדת הקים המלך ראול ארווין וורין, זה היה בשנת 1164.
ראול ארווין וורין הקיסר הראשון, כונה גם הנשר השחור, הוא היה יותר מאדם וגם ניתן לו תואר מאת האלים, שליח האלים והוא גם נקרא מחזיק מגן האופל, לאחר שקלטור אל האופל העניק לו את המגן הזה.
מאז שנת 1164 שהיא שנת הקמת האימפריה המאוחדת, לא היו מלחמות יותר וכך האלים הורידו גשם בזמן וגם כל האמפריה התעשרה כללית וכו'.
כעבור 500 שנה בשנת 1660 לערך מלך באימפריה הזאת רולאנד וורין, למלך רולאנד היה בן שמו ראול ארווין וורין כמיטב המסורת בנו היה בן 16.
המלך רולאנד היה חולה הוא קרה לבנו ולאישתו כשהרגיש שהוא מוסר את נשמתו לאלים.
"הנשר השחור, סבך הוריש למשפחה אוצר מופלג, אוצר אשר נאסף לפני קום האימפריה.
האוצר נמצא…נמצא…"-אמר המלך רולאנד לבנו ולאישתו ולפתע נפטר.
לאחר שנקבר המלך ובתום ימי האבל החלו המלכה לינה והנסיך ראול ארווין וורין לנסות למצוא את אוצר של "הנשר השחור".
למלך רולאנד היה יועץ זקן שמו היה טארן, המלכה והנסיך דיברו איתו, אך טארן לא ידע על כלום, הוא הפנה אותם לראש הקוסמים.
"אכן קיים האוצר שנתן אבי לנשר השחור, שהוא גם שליח האלים"-אישר ראש הקוסמים.
"היכן נמצא האוצר תגיד לנו בבקשה"-אמרה המלכה לינה.
"לא כל אחד ראוי לקבל את האוצר הזה זה התנאי של אבי ד'אר- (ד'אר הוא אבי האלים אל הקוסמים והמכשפים ואל המלחמה והשלום).
תחזרו אלי בעוד שבוע אני אדבר עם אבי ואתן לכ את תשובתו.
ראש הקוסמים דיבר עם אביו- האל ד'אר ולאחר שבוע הוא נתן את תשובת אביו- "עליך ראול ארווין וורין להיות מוכן למישמה קשה, כי רק ע"י המשימה הזאת אבי יחליט האם לעניק לך את האוצר של שליח האלים".
"אני מוכן לכול" אמר הנסיך הצעיר.
כך החל החיפוש אחר האוצר אבוד של "הנשר השחור".
ההוראה הראשונה שקיבל הנסיך ראוול ארווין וורין היתה לנסוע לוורין, בירת חבל ד'אריה, עיר אשר נוסדה ע"י "הנשר השחור".
חבל ד'אריה היה מאמז ומתמיד חבל הקוסמים והמכשפים חבל מיוחד שאין כניסה לאף אחד בלי הזמנה מהקוסמים.
על הנסיך הצעיר היה לחפש את הקוסם לונאר בוורין, משימתו של הקוסם לונאר היה ללמד את הנסיך את אומנות הקוסמים כפי שגם ידע "הנשר השחור".
הנסיך ראול ארווין וורין הגיע לעיר וורין ולאחר שלונאר כבר המתין לו הוןא החל ללמוד עאת אומנות הקוסמים.
לאחר שבהתחלה זה היה קשה כעבור שנה ידע הנסיך הצעיר שכהר היה בן 17 את יסודות אומנות הקוסמים.
המשמה הבאה שהוא קיבל מראש הקוסמים להסתובב ברחבי אמפריה מבלי שיכירו אותו כנסיך שילמד על כל התושבים.
עברה עוד שנה וחצי שבמהלכם התוודע הנסיך ראול ארווין וורין לתשובי האימפריה, הוא גם הכיר חברים חדשים, למד איך לשלוט והכי חשוב הכיר את ריינה מי שעתידה להיות אישתו.
כעת בגיל 18 וחצי חזר הנסיך עם ריינה אל ראש הקוסמים שישב בבירת האימפריה-איסלין, ראש הקוסמים שלח אותו אל סנדארן שהיה מבני הקרינגים גובהו היה 2.50 מ', סנדראן לימד את הנסיך ראול ארווין וורין איך להלחם ולהשתמש בכלי נשק שונים.
בגיל 19 וחצי לאחר שלמד את אומנות הקוסמים ולאחר שהכיר חברים והתאהב בריינה ולמד את אמנות המלחמה.
אז הבין הנסיך ראול ארווין וורין כי האוצר האמיתי הוא כל הלימוד שהוא למד במשך כמעט שלוש שנים, זה האוצר האמיתי זה החברים שהוא הכיר, איך לשלוט וגם אהבה.
הנסיך בא לראש הקוסמים ואמר לו את כל זה שהאוצר הזה שהוא השיג במשך שלוש שנים זה האוצר האמיתי.
לאחר שבוע חזר ראש הקוסמים לנסיך ראול ארווין וורין ואימו המלכה לינה- "אבי ציווה כי כעת אתה תמלוך ותהיה הקיסר של האימפריה וזה יקרה בעוד חודש".
החודש עבר וראול ארווין וורין הנסיך הצעיר נהיה הקיסר של אימפריה אשר יסד הנשר השחור".
לאחר מכן כעבור שנה חזר ראש הקוסמים וביקש מהקיסר לבוא למקדש של ד'אר.
במקדש קיבל הקיסר הצעיר את מגן האופל, מגן אשר היה שייך "לנשר השחור", נגלה לפניו כי בכמה מקומות מוחבא עושר של זהב וכסף ויהלומים.
היקסר הצעיר ראול ארווין וורין מלך בחוכמה והתשמש בעושר העצום בתבונה לכל עמו.
הוא מלך משנת 1700 לערך עד שנת 1810 ושאר ימי חייו רשומים בדפי ההיסטוריה של האימפריה המאוחדת והוא נקרא הקיסר החכם.


תגובות (1)

אני רק רוצה להגיד שזה אחד הסיפורים היפים והמעניינים שקראתי בזמן האחרון.

06/04/2010 22:13
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך