MayWriter
אני כועסת על חברה טובה שלי...
אז זה מה שיוצא כשאני כועסת !!! ]:<

השטן והמלאך

MayWriter 21/01/2013 693 צפיות 3 תגובות
אני כועסת על חברה טובה שלי...
אז זה מה שיוצא כשאני כועסת !!! ]:<

"במה תבחרי? לא לדבר עם נלי יותר, או להיות חברה שלה ולהיות נגדי?" שאלה אותי חברתי הטובה שוולין. "אני לא בוחרת." עניתי. היא אמרה: "אין פה באמצע! תבחרי!" היא הכריחה אותי. "אני לא יודעת… אני אתן לך תשובה." נגמרה ההפסקה והלכתי לכיתה. בדרך לכיתה נתקלתי בעמוד, החלקתי והראש שלי נדפק בדלת המתכת של כיתת האומנות. "במי את בוחרת?! במי?!?!" שמעתי קולות. פתחתי את עיניי.. חשבתי שאני בבית ספר… הייתי באמצע 2 מקומות… צד שמאלי הכל אדום ומלא דם, צד ימני הכל לבן, רך, נעים… "במי את בוחרת?!?!" חזר ושאל הקול. 2 אנשים התקרבו… בצד השמאלי היה השטן… בימני המלאך… "נלי היא חברה טובה… אל תפגעי בה…" אמר המלאך. השטן אמר: "את תיפגעי! אל תדברי עם נלי!" היססתי. התקרבתי אל המלאך. הבטתי בשטן… הוא נהפך לשוולין. אמרתי: "אני מעדיפה להיות חכמה ולא צודקת… אולי אני אפגע בעצמי, אבל נלי לצידי וזה מספיק." התקרבתי אל שוולין ודחפתי את דמותה אל התהום המלא בלבה…. הסתובבתי אל המלאך שנהפך לנלי. "בואי. אני אקח אותך חזרה." היא הרכיבה אותי על הגב שלה… כנפיה הלבנות והרכות רפרפו באוויר.. והתעוררתי במרפאת בית הספר. נלי חיכתה שם… בהפסקה השנייה אמרתי לחברתי שוולין: "מצטערת אבל אני בוחרת בחברתי נלי. יישרף העולם אבל אני רוצה להיות חברה טובה.."


תגובות (3)

אני מדרגת בזה הרגע 5.
קודם כל, אני שמחה שיצאת בסדר ובשלום ולא נפגעת בצורה חמורה עד כדי כך,
ולפי דעתי עשית את הדבר הנכון בנוגע לחברותייך. ישר כוח, תמשיכי לכתוב!
מור

21/01/2013 08:25

את מזכירה לי אותי….
רק שאצלי זה יותר מסובך…
זה לא ה- BFF… זאת מישהי…טוב.. זאת הייתה.. ה-BFF הקודמת שלי…
.
.

.
.
.שהיא גם בת דודה שלי… ככה שאני לא יכולה סתם ככה לנתק את הקשר..
והיא גם.. הייתה סוג של אחות גדולה…
וגם BFF.. ותאמיני לי …זה מורכב… זה כואב…
אבל הצלחתי למצוא פתרון…. אני אייתה ב-"קשר" מדברות רק אצל סבתא שלנו… או בטלפון פעם בחודשיים.. ובשער הזמן? מנסה לא לחשוב עליה…. על ה-בת דודה/אחות גדולה/BFF ולהמשיך הלאה…
זה ממשיך לכאוב.. כל פעם שמזכירים אותה בשיחה… הלב כואב…. אבל…. אין מה לעשות… לפעמים אני בוכה… לפעמים זה בילתי נסבל…
אבל אני מנצלת את הכאב… וכותבת מזה סיפור טוב… כי לי מתברר שבזמן שהלב הכי כואב… יוצא הסיפור הכי טוב…

עצה: עם זה ממשיך…. ואת לא רוצה להמשיך להיות חברה שלה.. לאט לאט תתחילי לפרום את החוטים של הקשר… לאט לאט להתחיל להגיד לה לא.. לאט לאט…. להתחיל לדבר אייתה פחות… זה יכאב… אבל… עם הזמן… זה קצת ישכח.. הכאב…

21/01/2013 08:35

]:

21/01/2013 08:36
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך