אהבה ממבט אחר – הרשמה לסיפור.

I ❤️ NASA 09/08/2014 946 צפיות 30 תגובות

אני עושה סיפור שהוא בעיקר דרמה אך מלווה בסיפורי אהבה מרגשים וסוחפים, פחדים, רומנים ועוד הפתעות מותחות….
לביינתים , אני צריכה שש דמויות, מגיל 13-18
לכל אחד \ אחת , צריך להיות סיפור חיים סוחף ותכונות שתואמות את סיפור החיים , תחביבים, תיאור מראה חיצוני, מאיפה הוא \ היא באה ( עדיף מהארץ). והכי חשוב- מה הופך את הדמות להיות חלק מסיפור דרמה.
במידה ויהיו יותר משש דמויות, אשים את השאר כדמויות יותר משניות, אבל לא לדאוג- לכל דמות יש תפקיד מאוד בולט לסיפור!

אז ההרשמה החלה!
כל הקודם זוכה :)


תגובות (30)

uta uta

שם: בראד
גיל: מה שצריך..
מראה: שיער שחור קצוץ ועיניים כחולות בהירות, שרירי ורזה.
אופי: מרושע, לא אכפתי, מנצל את המראה שלו לרעה, (קיצר בריון)
רקע: אביו היה מכה את אימו כל פעם, וכך הוא למד שצריך להתנהג לנשים, אימו בסוף התאבדה בגלל שלא יכלה עם ההתנגות של אביו, והאבא שקע בדיכאון ונהרג מתאונת דרכים.

09/08/2014 15:36

דמות מעולה!
אבל מאיפה הוא?
וכשאתה אומר שהוא בנאדם רע, אז אתה מתכוון זה שעושה מעשים רעים, מחבל לכולם וכאלה…?
כי אז זה יכול מאוד להוסיף…

09/08/2014 15:43
    uta uta

    כן

    09/08/2014 15:49

שם: איתי
גיל: 17
מראה: מארינס שחור, עיניים חומות, זיפים, גוף שרירי.
אופי: טוב רק לאנשים שהוא אוהב, רע לאנשים שהוא לא מכיר, אלים, סטוציונר.
סיפור חיים: הוא בא מבית ללא דמות אב, אמא מפרנסת עיקרית ורוב היום היא בעבודה, הוא מנסה לעזור שהוא נכנס לעולם הפשע.

09/08/2014 15:44

מממ,.. דמות מאוד מעניינת ויפה :)
מאיפה הוא ?

וחברה תתחילו להכנס דמויות קצת יותר ״טובות״ חח
ועדיף קצת בנות …

09/08/2014 15:54

    מקום מגורים ? תעשי פרדס חנה חחחחח

    09/08/2014 15:55

שם: נגיד אופק
גיל: 17
היא נולדה בארץ בשכונת עוני ולמשפחה חסרת כסף ודלת אמצעים, היא נעצרה כמה פעמים על גניבות אוכל וגרפיטי.
ההורים שלה כועסים עליה ללא סוף וטוענים שהיא מהווה דוגמא לא טובה לארבעת אחיותיה הקטנות, אבל זה לא מה שעוצר בעדה, היא ממשיכה לגנוב ולעשות גרפיטי עם החבורה שלה.

היא דומיננטית וכריזמטית, תמיד יודעת מה לעשות ואיך לשמור על עצמה למרות כל הפשע שבחוץ, היא עוקצנית כשצריך אבל מצחיקה.

היא בעלת עיניים חומות כהות שיער חום נוטה לשחור המגיע עד לאמצע הגב.

וזהו :-)

09/08/2014 15:55

אוקי :) אני חושבת לחבר את שלושת הדמויות שיש עד עכשיו לכנופית פשע :)
יופי אתם מצויינים!
עכשיו תתחילו להביא אנשים טובים יותר.. חח
כי יש כבר הרבה רעים ואנחנו לא רוצים שיהיה הכל אותו דבר חח

09/08/2014 16:06

ו״עוד אחת ״- דמות מהממת! :)

09/08/2014 16:07

שם: דיאנה
גיל- 17 (?)
מראה- שיער שחור וקצר, קארה כמעט. עיניים כחולות. לחיים גבוהות ובולטות, עוא מעט חיוור.
אופי- ביישנית, נדיבה, פחדנית, חמודה, בעלת חוש הומור, מתקשה להתחבר.
רקע- היא נולדה למשפחה עשירה מאוד, אף פעם לא נתנו לה יחס חם ואוהב, קנו לה תמיד מה ש5רצתה רק בשביל קצת שקט. לבסוף ברחה לסבתה בגיל 15.. להורים לר ממש אכפת.. הם עסוקים מידי.
וזהו..

09/08/2014 16:10

ואוו דמות מהממת! סוף סוף!

עכשיו תתחילו להכניס לדמויות סיפורים דרמטים כמו מחלות …
חברה כל הכבוד!
נותרו עוד 3 מקומות אחרונים לתפקידים ראשיים ! קדימה חברה!

09/08/2014 16:14

שם-דמי
גיל-16
מראה-שיער בלונדיני ארוך,עיניים ירוקות,עור חצי שזוף,רזה.
אופי-היא הייתה פאקצה וסנובית אבל היא השתנתה (תדעו למה ברקע) , אמיצה,נדיבה,אכפתית,בעלת חוש הומור מפותח מאוד,מתחברת לאנשים במהירות.
רקע- היא נולדה למשפחה עניה,ההורים שלה חשבו שהכי טוב בשבילה זה לשלוח אותה לאימוץ,היא סרבה.
שנה לאחר העלאת הרעיון של האימוץ אבא שלה התאבד מכך שסבל,אמא שלה היתה בדיכאון קשה ולא התייחסה לדמי בכלל.
דמי סבלה מרעב קשה מאוד והיתה מאוד רזה,לאחר שאמה מתה מסיבה לא ידועה דמי נשלחה לאימוץ,אימצו אותה זוג הורים עשירים,החיים שלה השתנו לגמרי היא קיבלה גם אח גדול שישמור עליה,ברגע שהיא הפכה להיות עשירה היא הפכה לסנובית ופאקצה גם סוג של זונה,היא עדיין נשארה רזה אבל השמינה בשלוש קילו.
גילו אצל דמי מחלה קשה,גילו אצלה בולמיה,היא הפכה לעור ועצמות וכל מה שאכלה היא אחר כך הקיאה,היא הפסיקה להיות מי שהיא היתה והפכה להיות הכי אכפתית ונחמדה שיש,דמי ממשיכה להילחם במחלה הקשה,הרופאים אומרים להורים המאמצים שיש סיכוי קלוש שיבוא היום והיא תחלים מהמחלה…
מקווה שתקחי את הדמות כי ישבתי במשך חצי שעה וחשבתי בשבילך על רעיון..

09/08/2014 19:28

אבללל דיברנו על זההההה

09/08/2014 19:34

    דיברת לקיר~~

    09/08/2014 19:41

    אני אוהבת קירות ^^

    09/08/2014 19:44

    חחחח אלוהים ליזה אני מתה על היציאות שלך

    12/08/2014 09:21

דניאל אטיאס- בת 15 עם עיינים חומות ושיער ג׳ינג׳י.
ילדה אינדיבידואלית , החברה לא משפיעה עליה.
יש לה סיפור קשה. היא למדה מדע והייתה מדענית במעבדה מפורסמת בארצות הברית, אך יום אחד היא עשתה ניסוי, שבעקבותיו המעבדה התפוצצה והיא וחבריה לניסוי נפגעו. מיתרי הקול של דניאל נפגעו והיא נאלצה לעבור ניתוח להסרתם ( היא אילמת).
היא מאוד אוהבת חברה ותעשה הכל כדי להשיג תשומת לב. היא מחייכת תמיד, מתקשה להתחבר עם כולם עקב חוסר יכולת הדיבור . משתדלת למוצא חן בעייני כולם. יש לה חבר אבל את זה אני משאירה לך לעשות. אם את רוצה את יכולה לשנות קצת את הדמות שלי. פשוט היא מתבססת על חברה שלי, אז… זהו! :)

09/08/2014 21:15

אוקי ואוו פשוט ואוו!
זאת שכתבה את הדמות ״דמי״, ממש יפה! היא יכולה להוסיף מאוד לסיפור!
אבל זאת שכתבה את ״דניאל אטיאס״; תראי הדמות נשמעת טוב מאוד . אבל אני לא יודעת אם המוטיב של ״אילמת״ הוא טוב…
תראי יש הרבה מאוד סופרים באתר שמשתמשים בזה- את יכולה לבדוק בעצמך.
אבל אם אני אערוך טיפה את הדמות שלך אז היא תוכל להיות הסיפור גם ככה. בסה״כ דמות מעניינת.
אוקי חברים כל הכבוד עשיתם את כל דמויות המפתח!
אבל, אי אפשר להתחיל את הסיפור בלי זוג לבנות ! ( כל הבנים פה שייכים לכנופיה).
אני נותנת אופציה לעוד 24 שעות להכניס דמויות של בנים ( טובים) ולפי הבקשות שרשמתי בהודעה וגם מבין ההודעות. אשמח לראות את הדמויות שלכם כי במידה ולא , אני יעשה וחבל.
יום טוב :-)

10/08/2014 07:56

שם: מאי
גיל: 17
מראה: שיער שחור ומתותל שמגיע
עד שיפולי גבה, עניים חומות כהות וצרות היא מרכיבה משקפי מזכירה כאלו. יש לה אף קצר מנומש קלות. היא גבוהה בעלת גזרה דקה.
אופי: חובבת קיטשיות ומוזרויות. בוכה מדברים ממש קטנים אבל לא מזילה דמעה על דברים קשים שקורים לה בחיים. היא מאד צינית וסטואית. אוהבת חברה אבל צריכה גם את השקט שלה רוב הזמן.
רקע: אביה נמצא בכלא היא מעולם לא הכירה אותו וגם היא לא רוצה להכיר. היא יודעת עליו רק שתי דברים: את שמו ואת העובדה שהוא נמצא בכלא. אמא שלה היא אישה קצת משוגעת הזקוקה לטיפול פסיכולוגי. היא מאשימה את מאי ואחיה הקטן בן ה- 11 בכול הצרות שלהם. בינהם גם בעיות כלכליות בגלל החובות של אביה. אחיה סובל מבריונות בגלל הבושות שאמו עושה לו בבית ספר, הגברת פשוט לא יודעת לסתום את הפה. ומאי עצמה מנסה לגונן עליו ככל האפשר. היא עובדת בשתי עבודות כדי לכלכל את הבית ולשלם את החובות של אביה.

10/08/2014 08:16

מתולתל*

10/08/2014 08:18

שם: שיראל אמוייל
גיל: 17
תאור חיצוני: שיער בהיר, נוטה לבלונד גלי ומגיע עד אמצע גבה, עינים כחולות עמוקות, שפתיים נפוחות,החיצוניות שהיא מעבירה משווה לה מראה עדין.
קצת עליה: תחביבים: היא מאוד אוהבת לצייר מאז שאבא שלה ושתי אחיותיה הקטנות מתו בתאונה קטלנית.
תכונות: ילדה עדינה, אסון החיים שעבר עליה גרם לה לעשות את כול מה שהיא עושה , שנתיים לפני קצת אחרי התאונה של אבא שלה ואחיותיה הקטנות היא התחילה לחתוך, אמא שלה לא ידעה, והיא הייתה עושה את זה פעמים אחדות בשנה, במיוחד ביום הלוויתם של משפחתה, רק מישהו אחד יכול לעצור את האסון, מי זה יהיה ואיך הוא יעצור את זה?
את זה אני משארה לך, בהצלחה:)

10/08/2014 08:28

בן זוג למאי- (או סתם בן).
שם: דילן
גיל: 17 וחצי
מראה: שיער חום בהיר מדובלל ומבולגן עניי שקד חמימות ושובבות אני פשוט אכתוב רזה אתלטי ושרירי אבל רציתי שהוא יהיה שמנמן ומגושם.
אופי: חכם בטירוף אבל מפוזר מאוד. יש לו שאיפות גדולות אבל הוא לא מתמיד במטרה. הוא תמיד היה הליצן של השכבה וזה שעושה צרות. הוא כריזמתי ובעל חוש הומור. מסתדר טוב עם ילדים.
רקע: הוא ילד מאומץ אבל הוא לא יודע את זה המשפחה החורגת שלו טחונה בכסף אבל יש להם לא מעט צרות. אביו החורג חולה בסרטן. אחותו הגדולה והחורגת נלכדה בכת וסוחטת כסף מהאמא המסכנה שמנהלת את הבית לבדה.
והוא טוב היחיד שחש לעזרתה. וטוב פשיטת רגל נראת באופק.

10/08/2014 08:31

אוקי !
למי שכתבה את הדמיות מאי ודילן , דמויות יפות מאוד! אבל, מכיוון שיש לנו כבר בנות, הבת תשחק בתפקיד פחות ראשי. אבל הבן יהיה במסגרת התפקידים הראשיים. ( הוא יכיר את מאי בהמשך)…
אבל אהבתי את דילן!

ולמי שכתבה את שיראל- דמות מעניינת, אני יהפוך אותה לעדינה ול״פולניה שבחבורה״. יפה! מוסיף מוטיב מעניין! אבל כפי שאמרתי , לא בטוח שהיא תשחק תפקיד ראשי כי יש הרבה בנות . אם את רוצה, את יכולה להוסיף בן.

בנות, עוד 2 בנים שנוספים וההרשמה נסגרת. ובבקשה, סיםורים דרמטים כמו מחלות וכ׳ו… שלא יהיו רעים.

בהצלחה לכולם אתם מצויינים!

10/08/2014 09:57

יש לי בן בשבילך: למרות שאמרת שלא יהיו רעים עשיתי אותו רע כי לדעתי זה מוסיף לעלילה,פשוט תקראי-
שם-אדם
גיל-מה שאת צריכה (אני מעדיפה גיל שש עשרה והוא יהיה חבר של דמי וכשהיא היתה עשירה וסנובית וכל זה הוא היה חבר שלה אבל כשהיא חלתה בבולמיה הוא זרק אותה,זה יוסיף מלא לסיפור כי אז זה יתאר את כל הסבל שלה גם מהמחלה וגם מהפרידה כי היא ממש אהבה אותו)
מראה-שיער שטני,עיניים כמו ים לפני השקיעה,הוא ספורטיבי ויש לו שרירים גדולים מאוד,וכמובן שהוא רזה.
אופי-הוא חכם אבל לא רוצה שידעו על זה,הוא הערס של השכבה,יודע לכבוש את כל הבנות ולזרוק אותם מתי שצריך,לא מתחשב בכלל,לא אכפתי,לא נחמד.
רקע-הוא נולד למשפחה עשירה מאוד ויש לו את כל מה שהוא רוצה,היתה לו חברה שהוא מאוד אהב אותה אבל היא בגדה בו ואמרה לו "זאת זכותי" וזרקה אותו אחרי שנה ביחד.
ובגלל זה הוא הפך להיות רשע וערס,הלב שלו קפא ככה כולם מספרים.
הוא זורק בנות אחת אחרי השנה כמו זוגות גרביים.
בשנתיים האחרונות אבא שלו חלה במחלת הסרטן אבל הוא שונא את אבא שלו כי כשהוא היה קטן הוא היה מרביץ לו.
מקווה שתקחי אותו♥ השקעתי כאן גם לפחות ארבעים דקות

11/08/2014 08:36

אין לי בעייה.
אבל אני ביקשתי שעדיף שלא יהיה רע בגלל שכבר יש מלא.
אם את רוצה, אפשר לעשות בסיפור חיים שלו שהוא היה רע ( בעבר) ואז הוא עבר שינוי כל שהוא שגרם לו להיות מודע לסביבתו ולהפוך לטוב יותר.

אם את רוצה את יכולה לרשום לו רקע חדש /לעשות מישהו אחר.
כי חבל, אם הוא ישאר ככה הוא לא יוכל להכנס לדמויות הראשיות והוא לא יופיע תמיד.

אם היית קוראת את מה שכתבתי- היית מבינה שיש מספיק רעים.
אבל לא נורא, אני עדיין פתוחה לשינויים- אם את רוצה לשנות אז בסדר!

11/08/2014 08:39

חברים,
מי שרוצה עוד להעלות דמות- אי אפשר!
כי אני מתחילה לעבוד על הסיפור הזה.
קודם כל, יש הרבה מאוד דמוית , כך שבפרק הראשון , פחות חצי יופיעו וכנ״ל בשני. אבל אל תדאגו! בין הדמויות הראשיות יש חלוקת תפקידים שווה וגם בין המשניות.
יש דמויות שיש בהן קריטריונים אחדים שלא משתלבים עם האופן שהן מוצגות בו בסיפור.
אז ישנן דמויות שאני עושה בהן מספר שינויים מזעריים . לדוגמה: מצרפת להן חבר וכ׳ו…

אולי זה לא ימצא חן בעיניכם . בכל מקרה, אני אבקש אתה תגובתכם בפרק הראשון כדי לראות אם זה בסדר מצדכם, כי למקרה שלא – הפרק השני יראה אחרת ( תשאירו את זה לי).

תודה רבה לכל מי שהשתתף בכתיבת דמות- זה מאוד יפה מצדכם ואני מעריכה את זה .

צפו לפרק ראשון בקרוב , יובל :-)

12/08/2014 08:10

פחות מחצי*

12/08/2014 08:11

ואגב, יש הרבה בנות רווקות. חח זה נשמע מוזר! אז הן יכירו את אהוב ליבן בשלבים מאוחרים יותר של הסיפור…

12/08/2014 08:33
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך