אהבת נעורים הא? הודעה

הסיפור שלי :) 25/07/2015 964 צפיות 3 תגובות

אז ככה , היי לכל הקוראים והקוראות שלי.
יש לי מלא דברים להגיד למשל על אלה שרושמים לי על בעיות הכתיבה כל אחד שחושב שהוא מינימום זכה בפרס נובל בעברית.
וחושב שהוא יודע לתקן אותי, אז ככה אני יגיד לכם פעם אחת ואחרונה כי אני לתגובות שלכם לא יענה.
אני . אוהבת. את. איך. שהסיפור. שלי . נכתב.

מקווה שתבינו.
מי שלא הבין מוזמן לצאת ולא לקרוא.
אני יגיד לכם את האמת זה יהיה הכי טוב ככה , אני לא יצטרך לרדת לרמה שלכם ואתם לא תצטרכו לקרוא את הסיפור שלי.

אני מעדיפה 3 קוראות שבאמת אוהבות את הסיפור שלי ולא תגובה של ילד או ילדה שמשחקים לי אתה המורה ללשון שלי.

כל שאר האנשים, אני אוהבת אותכםםםם , תודה על התגובות החמימות שאתם כותבים, אאתם ישר מעלים לי את המצב רוח , תודה תודה ♥

האיימל שלי – [email protected]


תגובות (3)

אני לא קוראת את הסיפור שלך, אבל אני כן יכולה להגיד לך שלצאת על מי שמבקר ומנסה לעזור לך זה רעיון לא טוב… כי הם באמת מנסים לעזור לך להשתפר, לא סתם הם לקחו כמה דקות מהחיים שלך לכתוב את זה. אולי אלה תגובות לא בונות ואולי כן, לא שמתי לב, אבל אני כן יכולה להגיד לך שזה שמבקרים אותך זה לא בשביל לרדת עלייך, זה בשביל שתלמדי להבא ותשפרי את הכתיבה שלך.
את לא רוצה לשפר את הכתיבה? סבבה, זו בחירה שלך, תתעלמי מההערות האלה. אבל אם את רוצה להשתפר כדאי שתקשיבי להם. לא פעם ולא פעמיים אני מוצאת שגיאות נוראיות במה שאני כותבת, ואני מבטיחה לך שזה הרבה יותר כיף לכתוב בצורה טובה כשאת מתקנת את הטעויות שלך ומשתפרת, מניסיון.
(נ.ב- *אגיד, *אצטרך, אם את כותבת בעתיד, את צריכה לכתוב עם א' ולא עם י', וזה לא בגלל שאני מורה ללשון, זה בגלל שככה כותבים בעברית. יגיד ויצטרך מתייחס ל"הוא" בעבר. תחליטי לקבל את זה כתגובה בונה או כהערה של מישהי שחושבת שהיא צריכה לזכות בפרס אופיר, לא משנה לי.)

25/07/2015 19:53

עם גישה כזאת לא תצליחי בחיים

25/07/2015 19:58

היי,קראתי את הסיפור שלך.אהבתי את הרעיון ואת הכתיבה אבל יש שגיאות שמפריעות לעין והורסות את את הקריאה.ובמקום להיות כל כך שלילית תגידי תודה ותלמדי ממה שהם כותבים לך.
(אם-זה אם תלך לאנשהו או תעשה משהו יקרה משהו
*דוגמא- אם תלך לדני את תהיה בעונש
(עם-זה עם משהו או מישהו
*דוגמא-אני הייתי עם אמי בחנות

25/07/2015 21:40
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך