.My name is Yuval.
למי שהולך לקרוא סיפור שלי, אני לא סתם רוצה תגובות טובות, אני אפילו מעדיפה תגובות בונות כדי שאדע איפה להשתפר ואיך לכתוב יפה יותר ????

"איזה כיף לחזור!!????"

.My name is Yuval. 24/12/2016 765 צפיות 5 תגובות
למי שהולך לקרוא סיפור שלי, אני לא סתם רוצה תגובות טובות, אני אפילו מעדיפה תגובות בונות כדי שאדע איפה להשתפר ואיך לכתוב יפה יותר ????

"איזה כיף לחזור!!????" זה היה מה שחשבתי לעצמי כשחזרתי לפה והתחלתי פה מחדש כתיבת קטעים בודדים.
אבל עד מהרה גיליתי שהסיפורים שלי, אני אגיד את זה ככה : לא מעניינים אף אחד!! ????
למה? אף אחד לא קורא ובטח שלא מגיב!! ????????
קטע אחד בסדר, נעלה עוד אחד. קטע שני, אולי לא שמו לב. קטע שלישי שאף אחד לא קורא כבר גורם לי להרגיש שהסיפורים שלי או לא טובים או שסתם אין מה להגיד עליהם, הם לא מועילים ולא מזיקים ????.
אמנם עלו לפה רק 3 קטעים אבל אני ממש אשמח שכל מי שהשקיע מזמנו לקרוא את הפוסט הזה, יקרא את אחד מהסיפורים שלי ויגיב רק מה שהוא חושב ולא ינסה להתחנף כי ביקשתי תגובות. ביקשתי תגובות אמיתיות ולא בהכרח טובות והכל מאה אחוז. אני רוצה לדעת להשתפר!!
אז, אסכם את הפוסט הזה בהמון תודה למי שקרא אותו ועוד יותר תודה למי שיקרא עכשיו סיפור שלי ויגיב את מה שהוא חושב.
תודה לכל מי שקרא – I'll Show You או בשמי האמיתי יובל.


תגובות (5)

אני חושבת שהצלחה תלויה אך ורק בך , אל תחכי לתגובות מאחרים . תמשיכי לכתוב מההשראות שלך .. והזמן יעשה את שלו . בהצלחה , מדהימה

24/12/2016 16:38

אני במקומך לא הייתי אומרת מה השם שלי אם יש לך כינוי שהוא לא השם שלך.

25/12/2016 02:22

סכימה עם התגובה הראשונה, לא צריך לכתוב בשביל הצגובות, רק בשביל עצמך. תאהבי את מה שאת כותבת והתגובות כבר יגיעו. בקשר לתגובה של אלינור, להגיד את השם שלה או לא זו בחירה שלה, אין לנו מקום בהחלטה הזו.

25/12/2016 11:59

למה להתנות את הכתיבה בתגובות?!
יובל, כתבי בשביל עצמך כפי שכתבו לפני.

27/12/2016 11:34

אני לא מסכימה כל כך עם האמרה "לכתוב בשביל עצמך". אם כך, הרי מה הטעם להעלה לאתר שבו מצפים לתגובות? אני לא כותבת *רק* בשביל עצמי. הכתיבה כמובן בעיקרה לעצמי אך אני גם רוצה ומקווה לתגובות ולחיבור מהקהל. כן, אני נהנת כשמגיבים לי. אני מניחה שאם לא היו מגיבים לי בהתחלה, לא הייתי מגיעה לאיפה שאני עכשיו. הקהל הוא הדחיפה לעוד, ודחיפה אף פעם לא מזיקה (אלא אם כן זו דחיפה מעבר לצוק או משהו כזה…).
לא היה לי זמן וכוח להיכנס לאתר ולכתוב תגובות. וגם אם כן הייתי נכנסת וקוראת משהו, לא היה לי מה לומר כי הראש שלי היה חלול. זו הייתה תקופה קצת עמוסה, ולא רק לי.
אני מאמינה שהתגובות יבואו מתישהו. שמישהו יגלה אותך אם את באמת כזו טובה. את לא צריכה להתחנן לתגובות.
חג שמח!

27/12/2016 13:42
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך