NothingMoreNothingLess
אממ הלפ?

איך להמשיך סיפור?

NothingMoreNothingLess 01/10/2015 1042 צפיות 6 תגובות
אממ הלפ?

אני הרבה זמן באתר, וכותבת הרבה זמן גם כן, אבל אני וחברה נתקלות הרבה באותה הבעיה, בלי קשר לאתר הזה. שמתי לב שלהרבה אנשים יש את הבעיה. מתחילים סיפור ארוך, ולא מצליחים להמשיך או לסיים.
אז בתור אנשים שכותבים גם כן, אני בטוחה שחלקכם סיימתם סיפור.
יש כמה עצות או רעיונות למי שלא יכול?
בתודה,
אני והעצבנות שלי על ספורים שהתחלתי לקרוא ולא זכו להמשך ♥


תגובות (6)

זה תלוי – אין רעיונות או שאין כוח להמשיך?
רעיונות – אפשר להיות דמיוני, יצירתי ולחשוב.. אין לי מה להוסיף
כוח – לאט לאט, בלי לחץ. פשוט תציבי לעצמך מטרה לסיים את מה שהתחלת, ואח תתחילי סיפור חדש לפני שאת מסיימת.
מקווה שעזרתי :)

01/10/2015 17:14

אני שנתיים כותבת וסיימתי סיפור שלם בהמשכים.. פעם אחת? (מתוך שש בערך)
העצה הכי טובה שלי זה לקחת נושא שמעניין אותך, או דמויות שאת\ה ממש תאהב\י. הנושא המותח ימשוך אתכם להמשיך, וכמובן שתגובות תמיד עוזרות.
אני מקווה שזה הועיל במשהוXD

01/10/2015 17:19

אז אני לא יודע כמה העזרה שלי תעזור כי לא סיימתי גם סיפור XD אבל יש לי כמה עצות שאני חלק משתמש וחלק לא (אולי זאת הסיבה שאני לא מסיים לול XD)
– לשכתב לפעמים עוזר, להסתכל מחדש ולראות אולי יש משהו שלא טוב שאם היית מחליפה אותו היית יכולה להמשיך לשכתוב
– להכין עלילה ודמויות והכל מוכנים מראש (טוויסטים, אופי ומראה וכל אלה גם אם לא עשית הרשמה, תיאורים מאוד גרפיים\שרטוטים אפילו של המקומות) – לדמיין הכל יכול מאוד לעזור לך לראות איך את יכולה להמשיך הלאה בסיפור בקשר לכל מה שעשית לסיפור עד עכשיו.

01/10/2015 17:19

אני לפני כל סיפור בהמשכים שאני כותב אני כותב את תקציר העלילה – מההתחלה ועד הסוף. כך יותר קל לכתוב, כשאתה יודע מה יהיה ההמשך ואם את בהתחלה, באמצע או בסוף, וככה גם לא יקרה מצב שאין לך רעיון להמשיך..
בלי קשר, האתר גורם לי לסיים דברים. אני לא אתחיל משהו חדש, לפני שאני מסיים לגמרי את מה שהעלתי או מה שאני כותב.

01/10/2015 17:28
uta uta

אני דרך האפליקציה כך שתסלחי לי על הורדת השורות ואם יש שגיאות כתיב, אני סיימתי דיי הרבה ספרים, ואני חושב שזה תלוי במוטיבציה וברעיון. אם יהיה לך רעיון טוב ומוטיבציה תוכלי לסיים סיפור ועוד המון. עצתי אלייך, ברגע שאת מרגישה מוטיבציה ורעיון טוב תכתבי, אם קופץ לך רעיון פתאום לראש תכתבי אותו על דף וכשיהיה לך מוטיבציה תתחילי לכתוב. זהו, מקווה שעזרתי

01/10/2015 18:16

תודה רבה לכולם, אני חושבת שזה יעזור לכל מי שנטש סיפור באמצע, וכמובן ובעיקר לי, למרות שהמטרה שלי הייתה שעוד כותבים ינסו ליישם את מה שכתבתם כאן :)

01/10/2015 18:24
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך