girl
אני חושבת שאני אמחק רק רציתי לשתף ולשמוע עצות לגבי החברות.....

אני צריכה עזרה דחוף תודה לעוזרים….

girl 09/09/2015 703 צפיות 10 תגובות
אני חושבת שאני אמחק רק רציתי לשתף ולשמוע עצות לגבי החברות.....

טוב אני רוצה לשתף אתכם במה שקורה לי עכשיו……
אני לא כל כך רזה אני מלאה ואני לומדת בכיתת מופת רק התחלתי יש כמה בנות שנורא מעצבנות או מישהי בשם ג מישהי בשם ט ומישהי בשם נ אנחנו כל הזמן מתחלפות בינינו במקומות (מותר) וכשיישבתי ליד ט היא אמרה שהיא לא אוהבת אנשים שמנים ואם יש לה חברה כזו זה בשביל שהיא תיראה טוב לידה היא מתכוונת אלי? וזה לא נגמר בזה קיבלנו את המבחנים מהמכינה ואני קיבלתי את הציון הכי גרוע 19 אז הראתי בהתחלה רק ל ט ואז נ ו ג ביקשו לדעת גם ורציתי לגלות רק ל נ אבל ג נדבקה כל הזמן ונאלצתי לגלות גם לה ואז אחרי ההפסקה שמעתי מ ט ש נ גילתה את הציון לילדה מהכיתה הקודמת שלה וילדה בשם ע שמעה את זה רצתה לדעת מי קיבל את הציון הגרוע הזה ואז לא דיברתי בסוף השיעור הבנתי שהיא לא גלתה שזו אני אבל בכל זאת התעצבנתי והשלמנו ואז נגמרו הלימודים ואני ו נ הלכנו ביחד כדי לדבר ולהשלים ו ג נעלבה אני מכירה את ג מהיסודי היא ילדה קנאית וביסודי אף אחד לא רצה להיות חבר שלה בגלל שהיא מגעילה אז היא נדבקה יותר מידי ל נ עד שהיא הכריחה אותי להיות רק איתה במכינה ו ג נהייתה חברה של כל הבנות והרחיקה אותי מהשאר ואיך שהוא נהיינו חברות ארבעתנו אז נ הלכה לכיוון הבית שלה ואני התחלתי ללכת לכיוון הבית אבל ג קראה לי עצרתי והיא הגיעה עם א והלכנו ביחד (גרות קרוב) בסופו של דבר הגענו למקום שבו ג הלכה ואני ו א הלכנו ביחד צחקנו והעלינו הקלטות לקבוצה בווצאפ ו ג רשמה למה לא הזמנו אותה ודברים כאלה…… ונעלבה יכול להיות שהיא עושה בכאילו אבל אני לא יודעת מה לעשות.
אני רוצה להרזות אבל זה קשה אני כל הזמן מבטלת את הדיאטה ונשברת לשוקולד אני חושבת שאני לא טובה והתקבלתי בטעות למופת כי כולם קיבלו ציונים טובים במכינה ורק אני גרועה אני לא מאמינה בעצמי בגלל הגוף זה תמיד מוריד לי את הביטחון כשאומרים למצוא משהו ייחודי לי אין כזה


תגובות (10)

הם לא נשמעות לי חברות אמיתיות אף חברה שלך לא תגיד שהיא מסתובבת איתך רק כדי להראות טוב. שימי עליהם זין הם לא נשמעות כמו בבנות ששוות את המחשבות שלך

09/09/2015 15:29

    הבעיה שאם את לא חברה שלהם את לא חברה של אף אחד….

    09/09/2015 15:35

    אז אל תהיי חברה של אף אחד.
    תאמיני לי, בנות כאלה לא שוות בכלל התייחסות. כמו שאומרים, עם חברים כאלה מי צריך אויבים? יהיה לך יותר טוב אם תנתקי איתם את הקשר מאשר אם תמשיכי, באמת. אני יודעת שזה קשה, אבל זו האפשרות הכי טובה.

    09/09/2015 15:46

היי, הן נשמעות ממש נוראיות.
אני באמת חושבת שכדאי לך להפסיק להיות איתן.
נכון שזה לא קל להתמודד עם זה לבד ולהפסיק להיות בקשר עם כאלה שאת רואה ביום יום, אבל אחרי הכל, נשמע שהן מורידות לך את הביטחון וגורמות לך להרגשה לא טובה, אז חבל שתמשיכי להסתובב עם בנות כאלה.
ושמעי, אחותי, בבקשה, תקשיבי לי, את יפה כמו שאת! אל תמעיטי מערך עצמך! אל תגידי שאת לא מתאימה לכיתת מופת, אל תרגישי רע עם הגוף שלך ועם מי שאת. את שווה הרבה יותר מזה, אז חבל שאת כזאת ביקורתית כלפי עצמך.
בטוחה שהכל יסתדר בסופו של דבר, רק תהיי אופטימית ותסתובבי עם אנשים שעושים לך טוב!!! ☻☻

10/09/2015 00:25

    ממש תודה חיימשלי

    10/09/2015 15:24

היי לא רק את מלאה, ולי יש חברות טובות מהממות ורזות שזה כל כך מעצבן! באמת ניסיתי דיאטות ודברים ואני באמצע אני מקווה שזה יצליח לי אבל זה לא הלך לי בעבר..אם את רוצה להרזות אל תרעיבי תעצמך כמו שהרוב עושה! תאכלי כל שלוש שעות ותעשי ספורט חצי שעה ביום תוך כמה חודשים את תרזי. אפילו יש אפליקצייה שקוראים לה-חלי ממן והיא עושה לך תפריט של אוכל כל שלוש שעות. בקשר לחברות שלך,כמו שאמרתי אני מלאה והן החברות הכי טובות שיש הן תמיד מחמיאות לי ורואות שגם אם אנלא אוהבת איך שאני ניראת הן יגידו כמה שאני ניראת טוב וזה לא נכון מה שאני חושבת. החברות שלך זה לא ניראה באמת חברות,אני לא מהאלה שבאות לתת מוסר ולהפריד ולסכסך אבל אני חושבת שמגיע לך יותר מחברה שצוחקת על ציון במבחן ואומרת שהיא צריכה מישהי יותר מלאה ממנה כדי שהיא תיראה טוב. גם אם אנלא מכירה אותך ואיך שאת ניראת אני חושבת שלכל אחד מגיע חבר אמיתי שיאהב אותו בדיוק כמו שהוא עם כל החסרונות והיתרונות,שגם אם הוא יקבל 19 במבחן הוא ידאג לו פעם הבאה ויילמד אותו את החומר עד שהוא יקלוט. שהוא יעודד אותו כשצריך,ולא יפיץ רגע של חולשה לאנשים אחרים שלא רוצים שידעו. אני חושבת שכדאי שתלכי לנסות חברות אחרות ותהיי גם בקשר עם החברות שלך,אני בטוחה שתמצאי חברות אמיתיות ושיעודדו אותך כשצריך,שיעזרו לך כשאת במצוקה ויצחקו איתך על שטויות. שיהיה המון הצלחה ואני תמיד פה אם את צריכה עזרה;)

10/09/2015 01:47

    ממש תודה חיימשלי התרגשתי מהמילים של כולכם

    10/09/2015 15:25

אני מבינה שקשה לך לעזוב חברות שאת קשור עליהן אבל הן ממש לא נשמעות לי כמו חברות. לפי איך שתיארת אותן זה נשמע שהן אתך כדי לצחוק עלייך. תנסי להתרחק מהן ולמצוא לך חברות אחרות, בטוח שי משהי בכיתה שלך שאת מחבבת חוץ מהן. אם את לא רוצה לנתק אתם קשר לגמרי אז לדעתי את צריכה רק קצת להתרחק מהן.

10/09/2015 15:40

דבר ראשון ו הזאת מפגרת. אין שום דבר שונה באנשים מלאים חוץ מזה שיש להם לב יותר רחב שיכול לקבל יותר אנשים. והן נשמעות נודניקיות. אני אישית מכירה מישהי כזאת שהיינו חברות ובסוף נמאס לי ומאז טוב לי יותר

04/10/2015 16:16

04/10/2015 16:16
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך