Pepper
בבקשה, יש לי ביטחון עצמי גרוע כשמדובר בכתיבה שלי...

אני צריכה עזרה

Pepper 01/07/2015 742 צפיות 5 תגובות
בבקשה, יש לי ביטחון עצמי גרוע כשמדובר בכתיבה שלי...

אז ככה, אני צריכה מישהו כן שאומר את האמת בפרצוף ושלא מתכוון לקרוא סיפור שלי אבל בכל זאת מוכן לבחון את אחד הפרקים שכתבתי ולהגיד אם זה טוב מספיק.
אז ככה,
אני כותבת למגרה סיפור פנטזיה שאמור להיות גם סיפור מתח וכל זה, אני לא אפרסם את עצמי עכשיו. הפרק הבערך אמצעי (למרות שאני לא בטוחה כמה פרקים זה יקח.) אמור להיות פרק שיא של היפוך גדול בעלילה, ואני לא חושבת שהוא כתוב בצורה מעניין, אני מנסה להעביר הרבה עלילה אבל אני משתדלת להעביר מהר חלקים שלא נראים לי חשובים ולהתמקד בחלקים החשובים והמעניינים יותר.
אז לסיכום, אני רוצה לשלוח את הפרק הזה למישהו ושיכתוב לי מה הוא חושב ומה צריך לשנות, כי אני פשוט מרגישה שהפרק הזה לא מספיק טוב.
אז אם מישהו מסכים לקרוא אני אשמח לשלוח לו במייל את הפרק ושיעזור לי.


תגובות (5)

אני אשמח לעזור לך.
עצה בקשר לביטחון – כל עד את אוהבת את הסיפור שלך, אל תרגישי רע איתו! אם את רוצה לשפר אותו תבדקי תגובות בונות לסיפורים של אחרים (תאמיני לי, שלי פזורים הרבה) ותחשבי – אולי גם אצלי זה קרה? אולי גם אני צריכה לתקן פה? וככה תשתפרי.
אף פעם אל תסתכלי על אחרים ותשווי אותם אלייך. את לא יודעת כמה זמן הם עושים את זה ומה הם עברו בשביל זה. לאט לאט.
את מתכוונת לפרסם את הסיפור באתר או רק למגירה? כך או כך בהצלחה

01/07/2015 22:48

אני אדם מאוד ביקורתי עם סטנדרטים גבוהים. זה למה אני מגיבה רק לדברים שאני מרגישה שלא אעליב אם אבקר. בכל מקרה אם את רוצה זה שווה ניסיון

01/07/2015 23:13

בס"ד, תשלחי לי בכיף:-) לילה טוב:-)

02/07/2015 01:19

אפשר את המייל שלכם? שחכתי לבקש, ותודה מראש. וכן, אני אעלה אותו כשאני אסיים לכתוב אותו, אבל אני לא בטוחה שיהיו קוראים כי נר אלי קצת קשה לעקוב ^^.

02/07/2015 09:56

אני אשמח עם תשלחי לי גם.
[email protected]

02/07/2015 18:26
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך