בא לי לכתוב סיפור. עזרה, מישהו?

Amora 29/03/2015 589 צפיות 2 תגובות

בא לי לכתוב סיפור אחר, כזה בהמשכים, שאני לא משקיעה בו יותר מדי מהזמן שלי והוא נכתב רק בשביל לפרסם ולקבל תגובות באתר, כמו אלה שהייתי כותבת בטיפו פעם.
ברור שאני עדיין כותבת, אבל זה סיפור שאני לא מפרסמת באינטרנט והוא הסיפור הכי גדול שלי. אני רוצה לכתוב סיפור שיהיה לבידור בלבד, ולא משהו מתעמק יותר מדי.
מממ… אבל אין לי ממש רעיון. חשבתי אולי משהו שקשור לאגדות עם או למפלצות מפורסמות (בגלל שאני מאוד אוהבת את הנושאים האלה, ושמתי לב שבשנים האחרונות יש מלא סדרות על אגדות- גרים, היה היה, אבר אפטר היי וכאלה, שלא לדבר על הסרטים של דיסני, כן?)
בכל מקרה, יש לי כיוון. ברור שיהיה שם פנטזיה. סביר להניח שיהיה גם רומנטיקה, אבל לא רק.
אז, אם להגיע לעיקר, רציתי לשאול אתכם אולי תוכלו לתת לי רעיון? כיוון או משהו?
אני שוקלת גם לעשות הרשמה אבל לא בטוח. מצד אחד זה מבטיח קוראים ותגובות, אבל מצד שני קשה לכתוב על דמויות שהן לא שלך, והתגובות לאו דווקא כוללות יותר משתי מילים.
אז אני לא אחפור יותר משכבר חפרתי.. אשמח לעזרה ממי שמעוניין לעזור <:


תגובות (2)

דבר ראשון, אם את כותבת בשביל תהילה ולא בשביל לכתוב, אין בסיפור טעם.
את צריכה לכתוב בפרץ של השראה, להנות מן הכתיבה.
דבר שני, תקחי צעד צעד. תחשבי על רעיון כללי ותפתחי אותו לאט לאט.
פנטזיה – אילו מין יצורים יש בעולם שלך? האם בני אדם יודעים עליהם? אם לא למה? אם כן, מה היחסים ביניהם? האם המצב טוב או רע? אם הוא טוב מה השתנה? אם הוא רע, איך משנים? איפה הדמות הראשית בכל זה? האם היא לבד? מי היא? מה החולשות שלה? מה החזקות שלה? מה היא רוצה לעשות? למה? ולה דווקא היא? האם היא נבחרה, או בחרה ביעוד שלה?
תתחילי לשאול את עצמך כמה שיותר שאלות.

29/03/2015 23:55

    אני כן כותבת בשביל לכתוב. אבל לא באתר.
    והבעיה היא שאין לי ממש רעיון… יש לי רק קצת השראה מאגדות או מסיפורי עם ואגדות אורבניות, אבל שום דבר שאני חושבת עליו לא נשמע מקורי ומזכיר את כל הסדרות המוכרות.. :<

    30/03/2015 11:43
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך