בקשה, חשוב מאוד!

Amora 29/10/2014 876 צפיות 34 תגובות

טוב, אז בגלל שבקרוב אני אסיים לפרסם את הפאנפיק שלי על הסיפור שלי- "אני אוהבת אותך" (כי סיימתי אותו, ווהו! הסיפור הראשון שאי פעם סיימתי, כל כך גאה בעצמי!) ואין לי סיפור מתקדם אחר שאני ממשיכה ו/או אוכל לפרסם, אז אני אשמח אם תנסו לקרוא את הסיפור שלי שאני ממשיכה בהדרגה כרגע שקוראים לו "העליונים".
וטוב, בגלל שבתקופה כשעוד קיבלתי תגובות על הסיפור הזה לא ממש הבינו מה העלילה, אני אסביר כאן בקצרה, בלי ספויילרים.
הסיפור הוא בעצם מאוד מושפע מ"אקס מן" (למי שלא יודע- וולברין, מיסטיק, מגנטו, מוטנטים וכאלה). זה בערך כמו באקס מן, יש אנשים עם יכולות מיוחדות כמו מוטנטים (רק שבסיפור קראתי להם "נגועים" ו/או "עליונים", ויש מצב שאני צריכה לעבוד על השם שבני האדם ללא הכוחות קוראים להם, אם למישהו יש שם טוב אז הוא מוזמן לומר לי!), והוא מחולק לשתי עלילות נפרדות שקשורות אחת לשניה. יש מצב שזה ישמע לא מעניין בהתחלה, אבל זה רק ההתחלה, ותאמינו לי שזה יהיה הרבה יותר מעניין ככל שהסיפור יתקדם. אני אוהבת את הסיפור מאוד (ויש סיפורים שלי שאני פחות אוהבת חחח תאמינו או לא), כיף לי לכתוב אותו, אבל אני ממש רוצה תגובות לגביו, ובינתיים לא נתנו לי תגובות לחלקים האחרונים שפרסמתי, אז כל מי שמתעניין מוזמן לקרוא! :)
זה בעמוד שלי, או שאתם יכולים לחפש "העליונים" בחיפוש.


תגובות (34)

את עושה סיפור דומה לוולברין והאקס מן?! אני עכשיו שם (טוב לא בדיוק עכשיו כי אני צריכה ללכת). יהיה לזה גם את החלקים הקטנים המצחיקים של הסדרה או לא? (כמו הטקסט של אייס מן בפרק 15? יש אותו ביוטיוב, אם את רוצה אני יכולה לכתוב לך למה אני מתכוונת) אני או היום או מחר יתחיל לקרוא. ובני האדם יכולים פשוט לקרוא להם מוטציות או פשוט עליונים, אני לא חושבת שצריך שם מיוחד.

29/10/2014 21:13

    זה דומה מבחינת סוג העלילה 3:
    ותמיד יש חלקים קטנים ומצחיקים ^^ בנתיים יש מעט, אבל יהיו יותר בקרוב.
    אני אפילו יכולה להגיד לך איזה דמויות מושפעות מאיזה דמויות מאקס מן XD כי הן מושפעות.
    הבעיה היא שאני לא רוצה שיקראו להם מוטציות או מוטנטים, כי ככה קוראים להם באקס מן, ו"עליונים" זה שם שמישהו אחד קורא להם. בני האדם הרגילים לא קוראים להם ככה כי זה מעצים את החשיבות שלהם וזו הרי לא הכוונה שלהם.

    29/10/2014 21:23

הלוואי שאפגוש אנשים שקוראים קומיקס כאן.

29/10/2014 21:28

    אנחנו קוראות. (אם זה לא היה ברור כבר חח)

    29/10/2014 21:39

    פפר אמרה שהיא רק צפתה, ושכחתי לחלוטין ממך. את כן סיפרת לי שאת קוראת פעם.

    29/10/2014 21:47

    וואלה? אני לא זוכרת XD
    האמת שלא קראתי את הקומיקסים עצמם כי פשוט לא היה לי איך להשיג אותם, אבל קראתי כמה קומיקסים שמבוססים על הסדרות, ואני גם יודעת פרטים לגבי הקומיקסים והמקורות של הדמויות עצמן בקומיקס. וצפיתי ממש כמעט בכל דבר שקשור למארוול, די-סי פחות כי רק את באטמן אני אוהבת משם (וגם אז אני מעדיפה את הנבלים), אבל אני כן מבינה בדברים שאחרים פחות מבינים בהם בנושאים האלה. (את מוזמנת לבחון אותי חח)

    29/10/2014 21:51

    לול, אני לא מומחית או משהו שרוצה לבחון אנשים. אני פשוט אחת שאוהבת לקרוא את הקומיקס כי הם מהנים והדמויות נפלאות. אילו דמויות את אוהבת?

    29/10/2014 21:55

    וואו, מלא!
    ת'ור, לוקי, פנדרל, וולברין, נייטקרוולר, מיסטיק, מגנטו, קוויקסילבר, מכשפת הארגמן, קפטן אמריקה, חייל החורף, פלקון, נובה, אגרוף הברזל, וולברין… אלה בנתיים מה שעולה לי לראש, אבל סביר להניח שיש עוד XD

    29/10/2014 22:08

    יו! אני גם ממש אוהבת את לוקי.
    יש סדרה עליו כרגע שממשיכה לצאת, Loki: Agent Of Asgard, ואני כל כך הולכת לקרוא את זה. זה פאקינג, על טין לוקי, והוא כזה מושלם, ויש שם את וריטי וויליס. אני כל כך רוצה את זה. ויש גם את קיד לוקי שהופיע ב-Young Avengers, שאני מחכה שייצא האומניבוס בעוד חודשיים בערך. ויש את Journey Into Mystery by Kieron Gillen שגם הוא מלא בלוקי (כי הוא על לוקי).
    אני לא ממש התעניינתי בת'ור עד כה, אבל התחילה לצאת סדרה חדשה על כך שת'ור כבר לא מסוגל להרים את מיולניר ויש לו מחליפה, וזה נראה לי אדיר בגלל האומנות, בגלל הכותב שקראתי ווליום שלו שהיה ממש אדיר על ספיידי ו-וולבי, ובגלל שאני אוהבת קומיקס בכיכובן של דמויות נשיות הבנויות טוב. נחכה ונראה איך הסדרה תהיה.
    יש סדרה שהסתיימה כבר על איירון פיסט, Immortal Iron Fist, שנכתבה על ידי מאט פרקשיין ואוייר על ידי דייוויד אג'ה, במקרה אותו צוות בסדרה על הוקאיי שיש לי את האוגדן הראשון שאני צריכה להתחיל לקרוא כבר, קניתי אותו באייקון. אני קראתי כל מיני קטעים מהוקאיי כי לא התאפקתי- וזה דיי מצוין. הדבר הזה לא סתם זכה בשני פרסי אייזנר ובעוד פרסים אחרים… באמת. אז שמתי את אימורטל איירון פיסט ברשימת הקריאה שלי.
    נובה, אני מניחה שאת מדברת על סם אלקסנדר, הנובה העכשווי. אני ממש אהבתי אותו בסדרה Ultimate Spiderman, ואני מתכננת לקרוא את הסדרה שלו שממשיכה לצאת. מה שכן ממש מעניין אותי הוא קומיקס שהוא מופיע בו בשם New Warriors, עם עוד גיבורי על.
    פנדרל… שמעתי על איזו סדרה שהייתה על שלושת הלוחמים, בתקופה של קיד לוקי. הוא מופיע בהופעת אורח בJIM Feat. Sif, שקראתי את הווליום הראשון. הוא דיי נחמד, אני לא יודעת יותר מידי על הסדרה ההיא שלו עם הוגאן ו-וולסטאג.
    קראתי קומיקס אחד עם וולברין, שציינתי קודם שנכתב על ידי אותו אדם שכותב כרגע את הסדרה על ת'ור החדשה. והוא היה, אמ, pretty perfect. וולבי פשוט מקסים.
    ויש עוד מלא סדרות, כאלה על דמויות שכתבת וכאלה שמכילות אותן בקבוצה מסוימת אבל אין לי כוח לכתוב עליהן (אני בעיקר מחפשת דברים וקוראת על דברים כדי לארגן לעצמי מה להזמין). אני המלצתי לך פעם על האתר של Book Depository. ובכנסים יש דוכנים של קומיקס וירקות וקומיקאזה- תמיד אפשר לפני הכנס לבקש מהם שיביאו וישמרו לך קומיקס שאת רוצה (ככה אני עושה).

    אומניבוס- יש חוברות קומיקס שיוצאות בסדרה מסוימת, וכשהסדרה נגמרת, יוצא אומניבוס שהוא ספר שמכיל את כל החוברות של הסדרה ויכול להגיע ל1000 עמודים ויותר. בגלל זה אני מעדיפה לקרוא בספרים קצרים יותר, שנקראים אוגדנים/ווליומים, ומכילים מספר מצומצם יותר של חוברות שנע בין 5-7 חוברות, מה שמפחית מהעלות ומהמסה.
    טין לוקי, קיד לוקי- לוקי מת באירוע שנקרא Siege, אם אני לא טועה. הוא חזר לחיים בגלגול חוזר בתור ילד (קיד לוקי), וקרה משהו (אני חושבת שזה התרחש ביאנג אוונג'רס) שהוא הפך לטין לוקי. אני לא בטוחה מה קרה בין הקיד לטין לוקי, והאם הוא פשוט התבגר או שהיה משהו אחר. בכל מקרה, כרגע יש לנו את טין לוקי, והוא חתיך וחכם.

    30/10/2014 20:45

    שמעתי על כך שעכשיו ת'ור הוא בחורה, וזה לא ת'ור הישן. לדעתי זה מגניב, למרות שזה קצת מדכא כי ת'ור הראשון הוא קלאסי. והיא לא מחליפה- היא באה אחריו, יש הבדל :)
    שמעתי על יאנג אוונג'רס. נראה לי אם אני אמצא קומיקס של זה אני אקנה ואקרא, רק בגלל שלוקי נמצא שם 3> אני מקווה שזה יהיה הרבה יותר טוב מהסרט "הנוקמים החדשים". הבת של ת'ור של ממש מעצבנת.
    הקומיקס הממש קומיקסי שהוא חוברת והכל הוא Son of M, והוא האמת היה די משעמם ומאכזב, חבל >.< (זה על קוויקסילבר, אם זה לא היה ברור ממקודם XD)

    30/10/2014 21:14

    אני חושבת שהיא כן מחליפה- ת'ור על בטוח יחזור ללבוש את הקסדה ולהחזיק במיולניר בעוד כמה זמן, כמו שהיה עם בטא ריי ביל, שניצח אותו בקרב על מיולניר והיה ראוי יותר ממנו, אך בכל זאת החליט להחזיר לת'ור את מיולניר ולהשתמש בפטיש אחר הנקרא Stormbreaker (האם אי פעם סיפרתי שאני חושבת שביל וסיף הם זוג מושלם פי 389484578578578 מסיף ות'ור?).
    יאנג אוונג'רס בכלל לא מכיל את הבת של ת'ור. אני לא מכירה את הסדרה שאת מדברת עליה, אבל בטוח שזה מאה אחוז שונה מיאנג אוונג'רס. אם כבר את מתחילה עם יאנג אוונג'רס- בבקשה תקראי קודם את הריצה הישנה של אלן היינברג וג'ים צ'אנג (היא בלי לוקי) שהרבה יותר טובה מהריצה החדשה. וככה גם תכירי המון דמויות מעולות לדעתי.
    כדאי לך לקרוא ביקורות ולחפש על קומיקס לפני שאת קונה. יש המון אתרים טובים לביקורות, ויש המון מקומות למצוא ולבקש המלצות לקומיקס על דמויות שאת אוהבת.

    30/10/2014 21:25

    רציתי לקרוא משהו על קוויקסילבר, וראיתי את זה באיביי, אז אמרתי למה לא? זה היה סבבה, ככה לפחות הכרתי את האיניומנס. שונאת אותם. בעיקר את קריסטל. היא ממש מעצבנת.
    "הנוקמים החדשים- גיבורי המחר" זו לא סדרה, זה סרט. יש שם את איירון מן, הענק הירוק, הבן של איש הנמלה והצרעה, הבן של הפנתר השחור, הבת של ת'ור, הבן של עין הנץ והבן של קפטן אמריקה והאלמנה השחורה. היה סבבה בהתחלה, ואז המשיך להיות מעצבן. זה עם אולטרון.
    הקומיקס שממש נהנתי ממנו היה ספר קומיקס (לא חוברת) שקניתי על ספיידרמן האולטימטיבי, שיש שם כל מיני סיפורים קצרים על ספיידרמן והצוות שלו מהסדרה, וזה ממש חמוד. יש אפילו סיפור שספיידרמן מלמד את איש הכוח על חוקי ניוטון XDD אם אקרא את זה כמה פעמים בטח אצליח ללמוד גם XDDDDD אני אף פעם לא זוכרת את החוקים האלה.

    30/10/2014 21:41

    אני שואלת את עצמי ממתי יש לכל הדמיות הללו ילדים.
    איך קוראים לקומיקס?

    30/10/2014 21:52

    מאז שאולטרון הרג אותם, וטוני שמר עליהם באנטרקטיקה במקום שמור משאר העולם שאולטרון השתלט עליו, עד שיגיע הזמן שהם יוכלו לחסל אותו.
    אני לא יודעת איך קוראים לו, כתוב רק "Ultimate Spiderman" וזה בסגנון כמו הסדרה של דיסני

    30/10/2014 21:57

אממ אמרת שקוראים להם לפעמים נגועים? זה מתאים לדעתי או אולי אפשר לקרוא להם ירודים, נחותים או משהו בסגנון..
ואני אשמח לקרוא למרות שאני לא ממש מצליחה לעקוב אחרי פרקים של סיפורים בהמשכים (לפעמים אפילו לא אחרי שלי..)

29/10/2014 21:56

    חח גם לי קורה שאני לא עוקבת אחרי שלי ואני צריכה לבדוק מה היה הקטע האחרון. את מוזמנת לקרוא, אני אשמח לכמה שיותר דעות לגבי הסיפור :)

    29/10/2014 22:09

אני לא קוראת קומיקסים אבל אני מכירה טוב מאוד את הסיפורים של הנוקמים והאקס מן ושחושבים על זה, אני מכירה טוב יחסית את רוב הדמויות של מארוול (חוץ מהפנתר השחור, הוא אף פעם עיניין אותי יותר מידי ). חוץ מזה שראיתי את כל הסרטים של מארוול (חוץ מהסרט הראשון של האקס מן שאבא שלי לא מוצא :-(. אפשר להוסיף עוד משהו קטן? מישהי\הו יודע מה הסיפור של רפטיל? אפילו את השם שלו לא הצלחתי למצוא!

29/10/2014 22:30

    וואלה, רפטיל הוא היחיד שאין לי מושג מי הוא, ואני מכירה אותו רק מסופר הירו סקווד.
    הפנתר השחור ממש מגניב (הוא מופיע הרבה ב"לוחמי העל" שזה על הנוקמים).
    תצפי באקס מן באינטרנט, זה סרט ממש טוב!

    29/10/2014 22:32

    "רוב הדמויות?" BRO ישנן טונות דמויות ולהכיר את האקס מן והאוונג'רס זה לדעת על קבוצה מאוד מצומצמת של גיבורים, ובשל העובדה שהרכבי הקבוצות משתנים בכל פעם… זה תלוי על איזה הרכב את יודעת.
    רפטיל? את מתכוונת להמברטו לופז? הוא מופיע ב-Avengers Academy, שאני צריכה לקרוא דחוף, אבל לסיים לפני כן את Batgirl/Robin: Year One, Hawkeye Vol. 1, Black Widow Vol. 1 ו-Journey Into Mystery Feat. Sif Vol. 2. ): ♥♥
    הוא מופיע גם ב-Avengers Arena, שקראתי את האוגדן הראשון וכל מיני חלקים משני האוגדנים שאחר כך (למרות שפשוט נטשתי את הסדרה כי היא לא כזו טובה ונתתי לאח שלי. אולי ביום מן הימים אשוב לסיים אותה כמו שצריך. משום מה כרגע אני מתחילה להתחרט), והוא כזה נסיך ומתוק. אני אוהבת אותו! 3>

    30/10/2014 20:24

    נו, עכשיו אנחנו יודעים איך קוראים לו XD
    האמת שאני אוהבת יותר את ה-MCU והסדרות מאשר את הקומיקסים, כי בקומיקסים יש יותר מדי עלילות והחלפות והרבה מתים ובסדרות כל פעם הדמויות האהובות עלי חוזרות XDD
    הקבוצות שאני מכירה אלה הנוקמים, אקס מן, שומרי הגלקסיה, ווב ווריירס, אחוות המוטנטים… טוב, אלה מה שאני זוכרת עכשיו.

    30/10/2014 21:18

    אבל כל הסדרות והסרטים פשוט מבוססות על קומיקס… והקומיקס>סדרות/סרטים. בכל מקרה. וגם בקומיקס דמויות חוזרות לחיים, אל דאגה. ולעתים הן לא ):

    30/10/2014 21:27

    אני יודעת שהן מבוססות על הקומיקס XD
    אבל משום מה אני יותר אוהבת את מה שקורה בסדרות ובסרטים. הכי אהבתי שכל מה שקורה/קרה בצוות גיבורי העל באמת איכשהו קשור לעלילות של הקומיקסים ואין דברים לא מדוייקים (לרוב). מהסדרה הזאת למדתי הכי הרבה בקשר למארוול.

    30/10/2014 21:44

    אני בכל מקרה חושבת שכדאי לקרוא את הקומיקס על פני הצפייה. ולמען האמת, כשחושבים על זה, לא כל כך קשה להיכנס ליקומים של מארוול ודיסי ולהבין אותם.

    30/10/2014 21:50

    גם אני חושבת ככה, אבל לא יוצא לי לקרוא כאלה (ואני לא אוהבת לקרוא באינטרנט). אני עדיין אוהבת לצפות, אף על פי שכבר נגמרים לי הדברים לראות, כי ראיתי את כל מה שמעניין.

    30/10/2014 21:55

    אני מאוד אוהבת לצפות בסרטים, אני ממש לא נגד. אבל עדיין… the comics are better.

    30/10/2014 22:07

    אני אוהבת את שניהם באותה מידה. למרות שברור שהקומיקסים של אקס מן יותר טובים מהסרטים. אז אם אני אקנה קומיקס שזה לא יאנג אוונג'רס, זה יהיה של אקס מן, בטח הקומיקס של Academy, שכחתי איך קוראים לזה >.<

    30/10/2014 22:09

אני לא מכירה את הסיפורים שלך, במקרה נכנסתי לפוסט הזה ואמרתי לעצמי סגנון אקס מן, מדע בדיוני, כוחות על זה משהו שמאוד מושך אותי.
אז אנוכי נכנסה לקרוא את ה-"עליונים" (אני בפרק 6 כרגע) ואני חייבת להגיד שהכתיבה שלך מאוד טובה, התיאורים שלך טובים ורואים שאת משקיעה בסיפור.
אני אשלים את הפרקים ואמשיך לעקוב אחרי הסיפור ;)
נ.ב: קיליאן חמוד!

30/10/2014 13:42

    תודה רבה ^^
    חחח כן בנתיים קיליאן הוא בין הדמויות האהובות עלי, הוא גם היחיד שלא לוקח הכל ברצינות כמו כולם שם XD

    30/10/2014 21:19

לדעתי מיס מארוול הכי טובה! אני פשוט מתה עליה! וסורי אם אני פוגעת במישהו אבל אני חייבת להוציא את זה- היא בלונדינית! ומישהי כאן קראה את המוות של וולברין? (אם אני אכתוב את זה באנגלית אני אראה יותר נכה מעכשיו [בלי להעליב את הנכים]). אני חייבת לדעת מי הרג אותו ואבא שלי לא מוצא להזמין את זה בסשום מקום :-( בבקשה תגידו לי מי הרג אותו! רק שם! (ויהיה נחמד לדעת איך המוכשר הצליח למות אבל כניראה בשביל זה אני צריכה את הקומיקס נכון?)

30/10/2014 22:40

    אפשר להרוג את וולברין רק אם עורפים לו את הראש ומרחיקים אותו מהגוף שלו עד שימות. שמעתי את זה מסרטון סיקור כזה על וולברין של איזה עמוד, שהם גם עושים סרטוני Origins, וככה אני מבינה יותר על הדמויות XDD
    אני ממש לא אוהבת את מיס מארוול, היא מעצבנת. הגיבורה שאני הכי אוהבת זאת מכשפת הארגמן. רוב הדמויות שאני אוהבת הם גברים XD הם פשוט יותר מגניבים מהבנות..

    30/10/2014 22:57

    אז היא בלונדינית, נו מה?
    לא צפיתי בסדרות שקרול הופיעה בהן, חוץ מפרק אחד ב-Avengers Assemble. אבל כרגע בקומיקס היא קפטן מארוול ויש מיס מארוול חדשה (שהתבלבלתי בינה לבין קרול בתחילת התגובה שלך).
    לא קראתי את Death of Wolverine כי זה בכלל לא מעניין אותי. מארוול כבר הודיעו שהוא יחזור ב-2016, כצפוי. אני לא בטוחה איך הוא מת- אבל יש המון דרכים. הוא מת ב-Astonishing Spiderman & Wolverine, וממש לא מעריפת ראש, אלא בגלל שכדי להציל את כדור הארץ (שהשתנה בהמון בשל… וואו, זה יותר מידי בשבילי להסביר שלוש חוברות שלמות) הוא היה צריך לירות מאקדח הפיניקס ב-Doom the Living Planet והכוח הכל כך הרסני שהצליח להשמיד את הדום פלאנט השמיד גם אותו. וספיידי החזיר אותו לחיים בדרך שאין טעם לתאר כרגע.
    אז זה למה לא באמת ניתן לדעת אלא אם קראת את החוברות או ספויילרים באינטרנט. ואם כבר אינטרנט- מה הבעיה להקליד את השם של הסדרה ולחפש ספויילרים ועמודים והורדות וביקורות שמתארות מה הלך שם? שתי שניות…
    ובטוח יש הורדה של החוברות, באינטרנט, באפליקציה של מארוול. ויש איביי, אמאזון, בוק דפוסיטורי לא נכלל כי הוא מכיל אוגדנים ולא חוברות. ויש גם את החנויות בארץ… בקיצור, אפשר להשיג ולמצוא אם רוצים.
    אגב- בת כמה את?
    ובנוגע להערה על נכים- נכות לא נובעת מאי שליטה באנגלית, למזלנו.

    31/10/2014 18:59

    מיס מארוול/קפטן מארוול לא השתתפה בכלל ב-Avengers Assemble. אולי את מתכוונת ל- Earth's Mighty Heroes Avengers, שם היא הופיעה בכמה פרקים.

    31/10/2014 19:11

    יכול להיות שמדובר בemh… אני לא ממש זוכרת את השמות. אני בכל אופן גם מתכוונת לפרק שהיא הפכה למיס מארוול.

    31/10/2014 19:58

    אז כנראה שזה EMH

    31/10/2014 20:07
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך