בקשר לפרופיל השני שלי:nate663′ דחוף!!!

riny 10/12/2014 726 צפיות 7 תגובות

למי שיודע ולמי שלא, זה הפרופיל השני שלי neta663, הפרופיל הקודם די מקולקל, אני מנסה לתקן אותו אבל זה לא בדיוק עובד…
אז בקיצור, אני אמשיך לכתוב בו בהזדמנות האפשרית (הוא פשוט לא נותן לי להעלות סיפורים- כתוב שגיאה.)
ובגלל שמרבית מן הכותבים באתר יודעים, אני מוציאה ספר וכה וכה…
וחשבתי להעלות חלק מהפרק הראשון לכאן כדי שתהנו ממנו. אני סומכת על רוב הכותבים פה בעיניים עצומות ויודעת שהם לא יגנבו ממני אבל בבקשה, תגידו אם אתם בעד או לא.
אני אעלה היום אם יהיה לי זמן וירצו.

ואני שוקלת להתחיל להעלות סיפור חדש , סיפור על קוסמים ומכשפות. וואו, היו זמנים.

אני נשבעת שזו אני, כי בחיים לא הייתי משקרת לגבי משהו כזה אז בבקשה תאמינו!

נ.ב: אני לא משיך את תחרות הסיפורים שלי בגלל שיש לי עומס גדול של דברים וקצת קשה לי…


תגובות (7)

uta uta

אוו כן כן כן! נראלי שקראתי את הפרק הראשון או שזה הקדמה? בכול מקרה אני אשמח לקרוא שוב אבל הייתי מציע לך לעלות רק את הפרקיח הראשוניים, הרי אם הספר יפורסם לאור אז אף אחד כמעט לא יקנה אותו כי הוא כבר באתר, לא חושבת?
בכול מקרה אשמח שתעלי כמה פרקים כדי לראות לאן זה מתקדם ;)

10/12/2014 18:55

    זה רק פרק מה שאני אעלה, ושיניתי קצת את הרעיון טוב… המון

    10/12/2014 19:17

היי נטע, התגלת לאור אה? רק אני ידעתי את הפרופיל האמיתי והנדיר שלך חחחח…
בקיצור… אני אקרא ואשמח מאוד לקנות !!!!!!! :) גם אם הוא באתר וגם אם לא.. רק תגידי איך קוראים לו ואיפה הוא יוצא ומתי חחחחח :)

רציתי להגיד סליחה על זה של שלחתי לך פרקים בתחרות כי יש בעיה במחשב שלי הוא לא נותן לי לכתוב סיפורים, כאילו אני כותב סיפור ואז נתקע באמצע ואני צריך לעצור ולחכות כמה דקות עד שמה שכתבתי באמת ייכתב.

בהצלחה :) :) :)

10/12/2014 19:03

    חחחחחחח זה סבבה, אשמח שתקרא ואל תדאג אתה תקבל עותק מתנה

    10/12/2014 19:17
    uta uta

    מה זה?? גם אני רוצההה
    ~מתחיל להתבכיין~
    סתם סתם ~.~

    10/12/2014 20:58

את מוציאה ספר?!?! ואו!!! איזה ספר? מה השם שלו?
דרך אגב… בפרופיל הקודם שלך התחלת להעלות סיפור חדש אבל אז המשתמש שלך התקלקל… את ממשיכה את הסיפור? ^^

10/12/2014 20:30

    אני חושבת שכן… ולא ידעת? האמת שהדגשתי את זה כמה פעמים טובות.
    אל תדאגי גיץ, אני אמצא זמן לזה! אני מקווה לפחות ;)

    10/12/2014 20:34
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך