גשם הזאבים – דמויות פנויות.

Falling 05/09/2015 880 צפיות 10 תגובות

הדמויות שהתקבלו עד עכשיו:

-שם: ריאה ריס
גיל: 15
אופי: שקטה, אך ברגע שמעצבנים אותה לא נשאר מקום לאף אחד. היא מאוד סגורה וקשה לה לבטוח באנשים. בחברה היא לרוב תהיה צינית וקשה, אך תהיה נחמדה למי שיתנהג אליה בהתאם.
דרגה: ביטא
מראה אנושי: בחורה לא יותר מדי גבוהה, שיער חום עם קצוות כחולות. עין ימנית שלה כחולה והעין השמאלית חומה. על אפה מעט נמשים בודדים, לצד העין נקודת חן קטנה ועגיל בשפה התחתונה בצד. לרוב הולכת בגופיות ומכנס ג'ינס צמוד.
מראה זאב: זאבה לבנה עם כפות רגליים אפורות כהות, האוזן הימנית שלה גם כן אפורה. עיניה באותן צבעים כמו בצורתה האנושית.
רקע: ריאה גדלה בבית יתומים עד שמשפחה אומנת לקחה אותה תחת חסותה.
היא תמיד הייתה בחורה שקטה, ואף אחד מעולם לא ידע שיש לה את היכולת להפוך לזאב. היא תמיד העמידה פנים שהיא בסך הכול נערה רגילה שאוהבת ללמוד היסטוריה. היא מאוד אוהבת קומיקסים ומבינה במשחקי מחשב, זה למה תמיד היה לה קל להסתדר עם בנים, אך אף אחד לא ראה בה מעבר לידידה.
להקה\בודד: להקה.

-שם: דין סילבר
גיל: 16
אופי: בחור קשוח, חכם וקר מאוד לכל מי שהוא לא בלהקה שלו עצמו. הוא שונא להקות אחרות ויותר שונא חצי זאבים. הוא לא ממש שם על בני אדם רגילים כי הוא לא מוצא סיבה מספיק חשובה לפגוע במישהו כזה.
דין הוא בחור שחצן, מתנשא ביכולות הגבוהות שיש לו. יש לו חושים חדים מאוד ואינסטינקטים מהירים. בחטיבה, הוא בד"כ יהיה בריון .(אבל רק לאלה שזיהה כחצי זאבים \ זאבים). הוא מאוד חכם, כי הוא מכיר הכל כמעט כל דבר ויש לו זיכרון מצויין.
מעטים הפעמים שדין יהיה נחמד למישהו שהוא לא מהקבוצה שלו או שידאג להם, מעטים הפעמים שישנא מישהו מהלהקה שלו כי הם כמו משפחה. הוא מגן על מי שחשוב לו, אפילו בחייו. יש לו בעיות כעס.
דרגה: אלפא
מראה אנושי: שיער שחור קצר ומעט פרוע, עיניים חדות בצבע כחול כהה ועור בהיר. הוא שרירי וגבוה ויש לו אף ישר ושפתיים דקות.
מראה זאב: זאב גדול יחסית, פרווה שחורה- כחולה (שחור עם ברק כחלחל כזה) ועיניים כחולות בהירות בצבע בולט ושיניים צחות וחדות. הוא למד לשלוט על הפיכה לזאב מתי שרק יירצה וגם איך לחזור לבן אדם, אבל אם מישהו מרגיז אותו לגמרי, לפעמים העיניים שלו נהיות בהירות בצבע חזק ובולט (ניאון כזה, כמו בזאב), השרירים בידיים שלו בולטים וציפורניים צהבהבות וארוכות צומחות להם. לוקח לו כמה שניות להירגע ולחזור לצורת בן אדם.
רקע: כשהיה יותר צעיר להקה אחרת תקפה את הלהקה שלו (שהיה רק דלתא פשוט) וכל האלפא והבטא מתו ורוב האומגה היו פצועים קשה. הוא היה חייב להפוך לאלפא ולהגן על מי שנותר מהלהקה. במשך השנים עוד זאבים הצטרפו והם נקמו בכל זאב לא רצוי שהתקרב.
להקה

שם: טרייסי לי-דרו
גיל: 16
אופי: נערה הססנית מאוד, היא דיי תמימה ואין לה ביטחון עצמי לגבי עצמה בכלל. היא לא חזקה במיוחד ואין לה יכולות קרב ולחימה בכלל, ומאז התקרית (שעליה אני אספר ברקע המשותף) היא מסתתרת מכל אדם שהיא רואה מחשש שהוא רוצה להרוג אותה. טרייסי נערה קופצנית, חייכנית, שהסיקה שכל האנשים אמורים לאהוב זה את זה – והעיניים בד"כ מופנות אל יופייה. היא אדם שצריך מישהו גדול שישמור עליו והיא מנסה לשנות את זה אצלה, בערך הכל.
אחרי התקרית היא נעשתה נערה מפוחדת, שחושבת שכל אחד רוצה לפגוע בהאם מישהו יתפוס אותה ויתחיל לפגוע בה היא תתאבן ותתחיל לבכות.
היא אדם שבור ואבוד שצריך הנחייה מחדש כדי למצוא את הדרך להתגבר.
מראה אנושי: טרייסי היא נערה בגובה ממוצע+ עבור בן אדם אבל נמוכה יחסית עבור זאבים (1.70 – 1.65?), היא רזה ויש לה עור בהיר מאוד, שיער בלונדיני (לא לגמרי בלונדיני. שילוב של בלונדיני וחום) ועיניים ירוקות. היא לובשת בד"כ ג'ינס ארוך וחולצה ארוכה וחמימה וצעיף.
מראה זאב: אני לא ממש רוצה שהיא עדיין תצליח להפוך לזאב, אבל העיניים שלה זוהרות בירוק וציפורניים ארוכות גדלות לה וכך גם השיניים. היא מנסה להפוך לזאב אבל עוד לא הצליחה (כשהיא הצליח הפרווה שלה תהיה חומה בהירה.)
רקע: היה לה פעם אח גדול ששניהם חיו ביחד אבל לפני חודש להקת זאבים רצחה אותו והיא הצליחה לברוח. חטיבת ביניים הסכימה לתת לה לימודים ובית והיא גרה בחדר קטן בקצר בית הספר.
אח שלה נרצח חודש לפני שהיא מצאה בית, ואחרי חודש קרתה התקרית. התקרית קרתה לפני חודש – חודשיים משהתחיל הסיפור.
~התקרית~
יום אחד דין ראה נערה בחטיבה, בגילו פחות או יותר, וזיהה שהיא חצי זאב. הוא הודיע ללהקה שלו על כך והם החליטו ביחד שהוא ידאג לכך שהיא תמות.
דין עקב אחרי הנערה הולכת למגורים שלה בלילה, בערך בשעה 11, וכשאף אחד לא היה בסביבה הוא התקרב אליה יותר ויותר בעוד הנערה זמזמה לעצמה שיר. כשהיא פתחה את דלת מגוריה הוא משך בכתפה בחזקה, תפס את שתי ידיה והחזיק אותן מאחורי גבה ביד אחת ובידו השנייה סתם את פיה. טרייסי הצליחה לפלוט צווחה לפני שהוא סתם לה את הפה.
טרייסי התחילה לצרוח ולהשתולל, והוא נאנח בכעס וקילל אותה ואמר לה לשתוק. כשהתחיל להרגיש שידיה נמלטות מאחיזתו ושהיא אולי צורחת יותר מידי חזק הוא גרר אותה אל תוך ביתה. דין גרר אותה אל חדר השינה ונעל את כל הדלתות הקרובות והחלונות והעיף אותה בזעם על המיטה. טרייסי מיד רצה אל הדלת וניסתה לפתוח אותה ולצרוח לעזרה בעוד הוא חיטט בארונה ושלף שני צעיפים ארוכים. הוא תפס בכתפה והעיף אותה על המיטה. כשטרייסי באה לקום הוא דחף אותה לאמצע המיטה, כך שבטנה צמודה למזרון, והתיישב מעליה. בזריזות הוא תפס בידיה וקשר אותה בחזקה וסתם את פיה, לאחר מכן הוא הרים אותה והניח אותה בקצה המיטה, שעונה על הקיר.
בתכלס, הוא חשב שהיא יפה. שיערה הבלונדיני היה פרוע מעט וכיסה מחצית מפניה בעוד צרורות אחדות נדבקו לפניה מכוסות הדמעות. עיניה הירוקות הביטו בו בלחץ ובאימה והוא ראה שציפורניים חדות צומחות ועיניה נהיות מוארות יותר.
דין נאנח והתיישב לידה ואמר לה שבגלל שהיא חצי זאב הוא חייב להרוג אותה, אבל במהירות הציפורניים שלה התארכו והיא קרעה את הצעיף. היא קפצה על גופו של דין והטיחה אותו בקרקע, שורטת את גופו ונוהמת. השיניים והציפורניים של דין צמחו והוא נהם לעברה מיד, מעיף אותה מעליו ומרתק אותה לרצפה.
דין התיישב מעליה, מחזיק מעל ראשה את שתי ידיה ולא נותן לה לזוז. למרות שהוא ידע שהוא חייב להרוג אותה הוא לא ממש רצה. הוא חשב שהיא יפהפייה וקיווה שאם היא תתאמן הוא יצרף אותה ללהקה. הוא גיחך לעברה ואמר שאולי הוא לא יהרוג אותה למרות הכל ואז הוא נישק אותה.
בנשיקה טרייסי ניסתה להימלט. היא לא ידעה מי הוא והיא לא יכלה לזוז. היא חזרה לצורת אדם רגילה והתחילה לבכות בבהלה בזמן שהוא המשיך לנשק אותה, מתעלם ממנה לגמרי.
כשהוא ניתק את שפתיו משלה היא מלמלה בקול רועד שיעזוב אותה. הוא אמר לה בקול תקיף שהוא יחזור בקרוב ולא תהיה לו בעיה לעשות את זה שוב או להרוג אותה, ואם היא תברח או שזאב אחר ימצא אותה היא כבר ככה מתה.
דין קם על רגליו, שולח מבט אחרון לכיוון טרייסי ויוצא מן החדר.
כל שלושה ימים במשך חודש הוא היה חוזר לביתה ובודק איך היא התקדמה וכשראה שמצבה לא משהו הוא היה תוקף אותה והיא לא הייתה מצליחה להתגונן. הוא היה מאוהב בה והיה מנשק אותה כל מפגש, אולי הוא אהב אותה רק בגלל שהיא חצי הזאב הראשון שהוא לא ממש רצה להרוג. טרייסי נהיה פרנואידית ומפוחדת יותר מתמיד אבל היא לא הייתה אף פעם מספיק חזקה להביס אותו.

-שם: בלה אריסון
גיל:14
אופי: סותה כזאת, היא אוהבת לצחוק ולעשות שטוית ולהצחיק את החברים שלה בכל דרך אפשרית, קשה לה להתמודדי עם מצבים רגישים או מצבים דרמתיים מידי, אבל מתחת לכל המסכות של הצחוק היא דווקא מאוד רגישה וכשצריך היא יודעת להקשיב קמות שצריך ולתמוך.
דרגה: אומגה.
מראה אנושי: שיער בצבע חום שטני כזה, עיניים ירוקות אפורות, היא רזה מאוד וקצת נמוכה מהממוצא.
מראה כזאב: פרווה חומה בהירה ועיניים צהובות ירוקות, הגוף שלה יחסית קטן אבל היא ממש מהירה בזכות זה.
רקע: אביה היה ליצן רפואי, הוא תמיד שימח אנשים חולים שהיו במצוקה ועזר להם בעזרת צחוק. בנוסף לעבודה הזו הוא גם היה ביטא ולמרות היותו ליצן הוא היה מכובד. היא שואפת להיות כמוהו אבל היא סבבה עם העובדה שהיא אומגה ככה אין עליה ציפיות.
היא מהלהקה.

-שם: אסיה קת׳טריין
גיל: בין 13 ל-14
אופי: טיפוס לא אמין בעליל, שקרנית מעולה, פועלת לטובתה בלבד. לא נותנת אמון בקלות. לתפיסתה החיים הם משחק ששמו ״הישרדות״. היא מוכנה להקריב את עצמה למען אלה שהיא אוהבת, אבל כדי לאהוב מישהו היא תצטרך להסיר את כל המחסומים שהעמיסה על עצמה.
דיי מסוגרת, עצבנית, צינית, חכמה מאוד (טובה באסטרטגיה), אינטואיציה ברמה גבוה. חזקה פיזית ודיי חזקה נפשית. בדרך כלל אין לה יסורי מצפון. מהירת תפיסה. גאוותנית (למשל יהיה לה קשה מאוד להתנצל בפני מישהו או להודות שהיא פחות טובה ממנו.)
מראה כאדם: דיי נמוכה, צנומה, שרירית, תווי פנים מחודדים, עיניים ירוקות-שחורות חודרות. השיער שלה בצבע דבש-חום עד הכתפיים, ותמיד פרוע, לא משנה מה היא עושה. האצבעות שלה דקיקות וזריזות, מה שעוזר לה להיות כייסת טובה ופורצת מנעולים טובה. האף שלה נשבר פעם אחת בתגרת רחוב. הבעה קשוחה תמיד, עיניים אטומות.
מראה כזאב: גמישה, רזה ושרירית (כמו כשהיא בת אדם) פרווה חומה בהירה, עיניים ירוקות-אפורות, צלקת דקיקה על האף מאיפה שהוא נשבר. חושפת ניבים לעיתים קרובות. דרוכה.
רקע: חייתה בלהקה עד גיל 3, שם התברר לה שהיא חצי אדם. ההורים שלה ניסו להסתיר את זה כי בלהקה שלהם היתה חובה להתכחש לצד האנושי. הם כמובן לא הצליחו, וכשהייתה בת 5 בלבד העמידו את ההורים שלה למשפט והוציאו אותם להורג. הכוונה הייתה להרוג גם אותה אך היא ברחה. היא הסתובבה ברחובות עיר אנושית בדמות זאב, ומקלט בעלי חיים אסף אותה אליו לאחר שאחד מהאנשים שם מצא אותה פצועה בצדי הכביש. כשהייתה בת שש הצליחה ללמוד לשלוט בהפיכה לאדם ולזאב הלוך ושוב. היא פגשה חבורה של חסרי בית שהתכוונו להסתער עליה, אבל התברר שהיא מביאה הרבה תועלת בתור גנבת וכייסת. היא חיה איתם עוד שלוש שנים, ואז מועצת הרווחה לשלום הילד מצאה אותה ברחוב יום אחד, הם לקחו אותה לבית יתומים, ואישה אחת אימצה אותה. בהתחלה אסיה התכוונה לברוח ממנה, אבל האישה (ששמה אבי -Eby-) היתה טובת לב ונעימה, ולאט לאט אסיה התחברה אליה. היא מסרבת לקרוא לה ״אמא״ אבל קוראת לה אבי או ״דודה״. אבי רשמה אותה לבית הספר בשנה הזו, ושם היא מכירה את איידן ושאר הדמויות.
בודדה (מכיוון שאיבדה את האמון בלהקות והרצון להיות בהן).

שם: ארטוס וויסאם
גיל: 15
אופי: אוהב לעזור אך לא נפתח במהירות. לא ממהר לבטוח באנשים ומעדיף את הצד האנושי שלו מהזאבי. אין לו חוש הומור. לא אוהב להביט לאנשים בעיניים.
דרגה: דלתא
מראה אנושי: שיער שחור, עיניים ירוקות, גבוה והולך בכתפיים שפופות.
מראה זאבי: פרווה לבנה, עיניים כסופות וגוף יחסית גדול ושרירי.
רקע: הוריו נטשו אותו בבית חולים אחרי שגילו שהוא חולה סרטן ולא יכלו לטפל בו כי היו עניים.
בגיל 10 הוא התגבר על המחלה ואומץ על ידי אישה בת 50 שזאבה גם כן.
להקה/בודד: להקה

דמויות שאני צריך:
נקבת אלפא: *בהחלטה, יש כבר שתי דמויות במועמדות*

זכר האלפא המקומי: הוא אלפא של העיר, עקרונית, הלהקה הראשית היא להקה שהשטח שלה נמצא בתוך העיר. חייב להיות מבוגר, לא נגיד 23 או משהו כזה.

נקבת האלפא המקומית: אותו דבר כמו זכר האלפא.
הביטא המקומי: העוזר של זוג האלפא המקומיים

גור זאבים: דמות חמודה כזאת של גור חצי-זאבים, כמו ילד.

בת אנוש: היא תהיה חלק מהסיפור, אני מבטיח, האמת, היא תחשב כדמות ראשית כמו חברי הלהקה.

בן אנוש: אחיה הגדול של בת האנוש, יקח חלק לקראת סוף העונה.

אלו כל הדמויות הפנויות שיקחו חלק!
למי שאין כוח ללכת לדף ההרשמה:
שם:
גיל:
אופי:
מראה: אנושי
מראה: זאבי
דרגה: במקרה וזה הלהקה המקומית, כתבו להרה מקומית.
רקע:
משהו להוסיף: מה שתרצו.

*יש סיכוי שאוסיף עוד הרשמה דמות חשובה, אז תדאגו להעיף מבט ב׳רציתי להוסיף׳ אחרי כל פרק*.
ממחר בערב אני לא מקבל יותר דמויות!

אם מישהו רוצה להוסיף עוד דמויות שלא קשורות לסיפור/הודעה הזאת מוזמן לכתוב כאן (רק עוד דמות/2 דמויות וזהו כי יש עומס)
אני רק רוצה להגיד:
תודה רבה על כל התמיכה, אני אדאג לא לאכזב :)


תגובות (10)

מצידי הדמות שנתתי יכולה להיות נקבת האלפא המקומית – אם יש הבדל – ואם לא, אז שתהייה בת האנוש…

05/09/2015 22:26

אני אשמח לכתוב את הגור זאבים אבל אני לא בטוח שהבנתי…
הוא צריך להיות מתבודד/ בלהקה המקומית/ או בלהקה הרגילה?

05/09/2015 22:36

זה לא משנה. בסוף הוא יגמור כדמות ראשית, כך או כך, הוא יצטרף ללהקה.

05/09/2015 22:51

אוקיי.
אני אכתוב עוד מעט.

05/09/2015 22:52

שם: ניקו גריי
גיל: 12
מין: זכר
אופי: תמים, חמוד ונדיב. נוטה לשחק אותה קשוח ומאיים עם זאבים אחרים. רך מאוד ורגיש. אוהב להמציא תיאוריות משוגעות ולפתור חידות. הוא תמיד מושך את תשומת הלב של הסובבים אותו והוא תמיד נהנה לספר בדיחות ולצחוק.
צייתן מאוד לחברי הלהקה שלו וצמא ללמוד ולהתפתח. הוא חכם מאוד יחסית לגילו ותמיד אפשר למצוא אותו לומד דברים חדשים או קורא ספר. אם יש משהו לא ברור לו הוא תמיד ירוץ לחפש את משמעותו. חברי הלהקה שלו תמיד ידאגו לו והוא גם ידאג להם. כשמישהו מחברי להקתו בצרה/בעיה הוא ירוץ לעזור לו בלי לחשוב על ההשלכות. הוא קצת מתבודד בעולם בני האדם אבל מאוד חברותי עם זאבים(אלא אם כן הם אויבים ללהקה שלו). רואה את העולם בזווית אופטימית וחיובית(דרך "משקפיים ורודים"). אוהב לשחק בתופסת, מחבואים ובמשחקי ספורט שונים.
מראה אנושי: גובה ממוצע, רזה. שיער חום כהה(לא ארוך אבל מהסוג שזקוק לתספורת), עיניים חומות בצבע שוקולד שקולטות את המתרחש סביבו במהירות. יש לו גומות חן וחיוך ביישן.
מראה כזאב: זאב קטן בצבע אפור – לבנבן. עיניים כחולות בהירות ואף קטן ועגול.
כפות רגליים קטנות אך חזקות.
דרגה: גור אומגה.
רקע: הוריו נרצחו כשהיה תינוק ומאז גדל בבית יתומים. הוא היה די בעייתי ורועש והבית יתומים רצו להיפטר ממנו אך ללא הצלחה, אף משפחה לא רצתה לאמץ אותו. כשהיה בן תשע וחצי ברח מבית היתומים(שלא ניסה לחפש אחריו), ונדד ממקום למקום. בכל מקום שהגיע אליו היו כמה אנשים שריחמו עליו ונתנו לו כסף ומזון. לבסוף הוא הגיע למקום בו מתרחש הסיפור ומצא את הלהקה(לא המקומית) שהחליטה "לאמץ" אותו. הם כמו משפחה בשבילו(מבחינתו הם משפחה, שפשוט אין להם קשר דם) והוא מאושר שהוא מצא משפחה.
משהו להוסיף: שתמשיך!!!!

06/09/2015 00:00

    ברכה עלייך עם השם ניקו 0-0

    06/09/2015 07:12

אני אשמח לעזור: )))

שם:לילה יאנג.
גיל: מה שרוב הדמויות.
מראה: שיער בלונדיני גלי, עיניים חומות, משקל וגובה ממוצאים.
אופי: לילה מאוד ספורטיבית, היא שומרת על הגזרה וספורט הוא חלק מדרך החיים שלה, היא קשוחה אבל יודעת להיות נשית שצריך, היא לא מוותרת עלולם על עקרונותיה אבל יודעת מתי הקרב אבוד. יש לה רוח ספורטיבית ורוח לחימה.
רקע: הוריה אהבו אותה מאוד בילדותה אך שתיהם נפטרו כשהייתה בת( שנתיים פחות מהיום) היא נעלצה לעבור לגור עם אחיה הגדול, סגנון החיים שלו לא היה מאורגן ולכן יש בינהם הרבה ריבים אבל הם עדיין אוהבים אחד את השני.

שם: אדי יאנג.
גיל: גדול ממנה בשש שנים.
מראה: שיער חום ארוך ופרוע, עיניים חומות וגוף מוצק.
אופי: אדי שונה מאחותו, אין לו חוקים והוא עושה כל מה שמתחשק לו, הוא חי את היום ועשה חיים בזרימה. לא מיחס חשיבות לדברים קטנים אלה עם כן זה קשור לאחותו, הוא תמיד יגונן עליה אבל לעולם לא יודה בזה.
רקע: אדי מעולם לא הסתדר עם הורה, כבר בגיל שש עשרה הוא עזב את הבית ואת הלימודים והתחיל לעבוד ולשכור דירה, ברגע שהוא שמע מה קרה להם הוא היה שבור כי למרות הריבים הם היו הוריו והוא לא רצה שיקרה להם משהו רע, אבל הוא ידע שהוא חייב להשאר חזק בשביל לילה. הוא ניסה לחפש עבודה אבל סולק מכל מקום שהגיע עליו, הוא עדיין מחפש.

06/09/2015 00:23

יש לי בקשה קטנה – אפשר לשנות את הגיל של טרייסי לגיל של שאר הדמויות?

06/09/2015 00:31

בטח

06/09/2015 07:04

אני לא רוצה להציק, אבל מתי אתה ממשיך?
לפחות תגיד שלא נטשת את הסיפור, בבקשה תגיד שלא נטשת!

08/09/2015 19:14
19 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך