דילמה

03/01/2017 762 צפיות 5 תגובות

יש לי התלבטות קשה ביותר ואני ממש אודה לכם אם תעזרו ברצינות, אז ככה – מוזיקה זה בערך הדבר הכי חשוב לי בחיים, תכננתי לחלק את התיכון לשנתיים חוג גיטרה ואז עוד שנתיים חוג תופים (התיכון אצלי מתחיל מכיתה ט'). מצד שני, עברתי השנה לבית ספר חדש עם ילדים מדהימים ואני שמחה שעשיתי את הצעד הזה, אני הכי מאושרת בעולם. אבל קצת קשה לי להתחבר מהר לילדים, זה פשוט לוקח לי זמן אבל אני לא מוכנה לחכות יותר, אני כל כך צריכה חברים והם נראים לי ילדים מדהימים. בקיצור יש סדנה כזאת בצפון תל אביב שעולה המון המון כסף, סדנה באמת מצליחה וידועה שעוזרים שם מבחינה חברתית, אני לא אפרט כי זה ארוך מדי אבל יש שם דברים מדהימים שאני בטוחה שיעזרו לי במאה אחוז. הבעיה שהחוג הזה עולה מאוד יקר והסדנה הזאת עולה מאוד יקר, אני לא יודעת על מה לוותר, אמא שלי טוענת שהסדנה הזאת זה פעם בחיים ואני באמת בהתלבטות קשה ביותר, אני לא יודעת במה לבחור. מה לעשות? איזה פלוסים ומינוסים יש כאן?


תגובות (5)

ראשית, אשמח אם תעבירי את זה לז׳אנר הודעות (כן הדברים האלה חשובים לי), ואני חושבת שכדאי לך ללכת לסדנא הזו, ואולי לוותר על נה אחת של גיטרה או תופים, חברים זה דבר חשוב ואם כבר מצאת אנשים טובים את צריכה להתחבר איתם, תחביבים לא יכולים החליף קשר אנוש.

03/01/2017 08:48

אני גם מאוד אוהבת מוזיקה ואני מנגנת בויולה…אל תשאלו…
אז אני חושבת שאת צריכה למצוא את הדרך להתחבר עליהם דרך המוזיקה…
כלומר גם אני עברתי בית ספר פעם והיה לי ממש קשה ואז יום אחד הייתי ממש עצובה כי אף אחת לא רצה להיות חבר שלי…אז ניגנתי וכשיצאתי מהכיתה כל הילדות אמרו לי שזה ממש יפה ושהן רוצות להיות חברות שלי…אז אני אומרת שלא משנה מה תבחרי….בסופו של דבר יהיו לך חברים..

03/01/2017 20:01

תקשיבי בתור אחת שמוסיקה זה כמעט כל החיים שלה- אני מציעה לך לוותר על הגיטרה וללכת לסדנה. גיטרה תמיד אפשר ללמוד ואפשר גם לבד. איך להתחבר- זה כבר משהו אחר. חשוב יותר שיהיה לך אנשים בחיים מאשר שתדעי לנגן בגיטרה. גם לי הייתה התלבטות כזו השנה והחלטתי לוותר על המוסיקה כי ידעתי שהיא תמשיך להיות חלק מהחיים שלי בכל מקרה גם אם אני אלמד אותה וגם אם לא ואילו הדבר השני היה הזדמנות יחידה שלא חוזרת ואם לא הייתי מנצלת אותה כבר לא הייתי זוכה לזה. בסופו של דבר לא הפסדתי כלום כי למרות שלא למדתי מוסיקה צירפו אותי להרכב קולי ובתור זמרת אני משתתפת בכל מה שהייתי משתתפת אם הייתי בוחרת במוסיקה וגם חזרתי ללמוד לבדי פסנתר. באמת שאני חושבת שהסדנה תעשה לך יותר טוב מהגיטרה

04/01/2017 00:43

???????????????????? אני מסכים אם כולכן פה אחד אתן צודקות בהחלט

05/01/2017 15:15

עם* טעות תיקון כתיבה

05/01/2017 15:16
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך