-דרושים- אנשים שלא שופטים

okay?okay. 23/08/2014 864 צפיות 10 תגובות

בכיתה שלי- אני בלתי ניראת.
יש לי חברות, אבל מאז החופש בקושי דיברתי איתן, הן כל הזמן אומרות לי שהן עסוקות.
ובסוף אני רואה שהן מעלות סירטונים שהן עושות את אתגר מי הקרח עם חברים מהשכבה -,-
גם החברה הכי טובה שלי, זאת שאני מספרת לה הכל, ואף פעם לא משקרת לה, זאת שיכולה להיות מוזרה איתי, גם היא מתרחקת ממני.אולי אני מאלה שנימאס מהם מהר.. לא יודעת. אולי זה בגלל שאני לא יפה כמוהם לא משעשעת כמוהם, ולא אוהבת את אותם דברים כמוהם.
אבל בתכל'ס אני כבר יודעת שאני שונה, הם אוהבים את ג'סטין ביבר אני אוהבת את אריאנה גרנדה.הם משתמשים ביוטיוב כדי לשמוע מוזיקה, אני משתמשת בזה כדי לצפות ביוטיוברים.
הרבהצבשיכבה שלי חושבים שאני פריקית, אבל אני ממש לא! אני ילדה די שמחה רוב הזמן, אבל בכיתה אני ממש שקטה. זה כי אין לי ביטחון בשיט. אני כל הזמן לחוצה בסביבת אנשים שהם לא החברות שלי. אני רק מחפשת מישהו אינטרנטי שיהיה שם כי במציאות כולם שיפוטיים,וכולם צבועים.


תגובות (10)

את בסדר גמור לפי דעתי, את פשוט לא מתאימה לחברה.
רוצה לדבר על זה? את יכולה לשלוח לי מייל בצור קשר:) אני לא נושכת.

23/08/2014 02:53

    אני לא מוצאת את הכפתור של הצור קשר אבל אני אשמח אם את תנסי לשלוח לי אימייל :)

    23/08/2014 03:06

את לא מוזרה ולא פריקית. זה קולה לכולם וזה עובר, סמכי עליי.

23/08/2014 03:15

מי שחושב שאת מוזרה הוא מוזר בעצמו, אל תתייחסי אל אף אחת מ"החברות" שלך אם הם מתנהגות ככה. תחפשי לך חברות/חברים אמיתיים שלא מתייחסים אליך ככה. אני בטוחה שתצליחי למצוא אנשים שלא ישפטו אותך לפני המראה החיצוני, כי לאנשים כאלה, אין לב.
אני ממליצה לך להפסיק לרדוף אחר החברות הקודמות שלך, כדי שלא תצאי מטומטמת, תני להם לרדוף אחריך ואת עוד תמצאי לך חברות ואפילו חבר ^^
שיהיה לך בהצלחה 3>

נ.ב- את יכולה לשלוח לי הודעה במייל אם את רוצה ^_^

23/08/2014 09:29

אל תתני לאף אחד לשפוט אותך ! את מקסימה ומדהימה כפי שאת , וגם רואים את זה על סגנון הכתיבה שלך!
את מוזמנת לפנות אלי במייל תמיד ( גם לי קרה מקרה דומה לא מזמן ואני אשמח לשתף אותך אם תרצי) :-) [email protected]

23/08/2014 11:07

יש לי ילדה כמוך בשכבה ואני מנסה לדבר איתה כל הזמן אבל היא לא זורמת, תנסי לזכור שגם אם את תדברי אם אנשים לא יקרה כלום, מקסימום יצחקו עליך אז תיצחקי איתם, יש אנשים שאומרים שלצחוק על עצמך זה הדבר הכי טוב שאפשר לעשות בחברה כי זה אומר שאת מודעת לזה שאת לא מושלמת (וזה טוב). והאמת שלי את נשמעת ממש נחמדה והייתי שמחה להכיר אותך. מקווה שעזרתי

23/08/2014 12:42

היי אני לא יודעת בת כמה את אבל אני למדתי שזה עובר ולפעמים זו רק תקופה שמרגישה לך קצת בודדה אני לא יודעת מאיפה את אבל הייתי מציעה לך אולי גם לחפש חברים מחוץ לשכבה את יכולה ללכת לתנועת נוער אולי (שוב אני לא יודעת בת כמה את) את מזכירה לי חברה טובה שלי שאני אוהבת מאוד את עוד תגדלי ותימצאי את המקום שלך אל תדאגי ואין לך מה לפחד מאנשים אחרים או לפחד מהחיבור אם את צרכה מישהו לדבר אייתו אז צרי קשר :)

23/08/2014 14:02

היי, האמת שגם אני לפני כמה שנים עברתי את מה שאת עוברת, זה באמת יכול להיות שאת לא מתאימה לאותן בנות, זו גם יכולה להיות תקופה כזו שתעבור, הייתי מציעה לך גם לחפש עוד חברים חוץ מהשכבה שלך וליצור איתם קשר. בסופו של דבר את תמצאי את המקום שלך ואת האנשים שמתאימים לך. אל תתני לאף אחד לשפוט אותך תהי מי שאת ואל תפחדי ממה שיחשבו עלייך.
אם תרצי לדבר ולשתף את מוזמנת לפנות אליי במייל
[email protected]
אוהבת♥

23/08/2014 16:41

אני כל כך מבינה מה את מרגישה, החיים שלי כמעט אותו הדבר.
החברה היחידה שלא מתרחקת ממני בכלל בבית ספר אחר וקצת קשה לנו להיפגש.
אני יודעת שלא כתבתי הרבה אבל בנושא הזה קצת קשה לי להיפתח, או לעזור, בגלל שאני מרגישה שמה שאומר לא יעזור, כי אני לא מצליחה לעשות את אותו הדבר בעצמי.
מקווה שעזרתי לך(אפילו שאני לא מבינה איך יכולתי לעזור אחרי השניים וחצי משפטים האלה)
ו… אני לא יכולה לומר עוד כלום חוץ מזה שאני מזדהה איתך.

23/08/2014 17:41

אני ממש מבינה מה שאת מרגישה.
יש בכיתה שלי ילדים כאלה…
עם אתה מסתובב עם "חנונים" ולא מתלבש מגניב או משהו כזה
אז אתה לא "מקובל"
אני הבנתי שעדיף להיות עם חברים טובים שיאהבו אותך מאשר ילדים שלא אכפת להם ממך בשיט.

25/08/2014 17:07
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך