סתם מישהי
\\\\\\\\\\\\

ההמלצות שלכם על סיפורים

סתם מישהי 07/04/2015 1449 צפיות 4 תגובות
\\\\\\\\\\\\

מישהו\מישהי מכיר\מכירה סיפור אימה\אהבה עם פרקים שכבר גמור?
תודה לעוזרים\לעוזרות.


תגובות (4)

לי יש שני סיפורים קצרים שכתבתי עם דמויות מהסיפור שלי (שאני לא מפרסמת כאן, אז זה יכול להוות טיפה בעיה, אבל לדעתי זה מובן), שהם אהבה וקצת פנטזיה (הסיפור שלי הוא ז'אנר כללי של פנטזיה). אין שם ממש אימה, אבל אם בא לך, את מוזמנת לנסות לקרוא :)
קוראים להם "אני אוהבת אותך" ו"אני אוהב אותך" (סוג של המשך לשני חח, שמות מקוריים מאוד)

08/04/2015 10:12

אממ. אם את מחפשת סיפורי אהבה יש ספרים שאני יכולה להמליץ לך עליהם… רוב סיפורי האהבה שיש באתר לא כל כך מוצאי חן בעיני. יש כמה ממש טובים אבל חלק מהם קצת מוגזמים. ואם את רוצה המלצה ממני אני יכולה להמליץ לך על הספר אשת הסנדלר, זה ספר מעולה! את חייבת לקרוא את כול החיים לפניו, ספר שפשוט הקסים אותי, הוא לא קיצי הוא מספר על אהבה אמתי וכל כך מרגשת שפשוט לא אמית.
בנוסף יש לי כמה סיפורים טובים שהם רומנטים שהבם במת טובים כי אני לא קוראת שטויות. יש את -https://www.tale.co.il/profile/9510/page/2/
ויש גם את אהבה זאת לא אגדה. זה קיצ'י וחמוד ברמות כתיבה טובה !!
אימה!
ספרי אימה+ פנטזיה טובים שקראתי הם
לקסיקון השדים
החווה
פנטזיה+ רומנטיקה
קראי את סידרת פרסי ג'קסון זה מושלם
בני הנפילים
חוץ מזה כול הספרים שקראת הם מותחנים…. אם בלך כן.
לי צ'יילד, כול הסדרה מעולה
חשוב על מספר
תנו לשד לשון
פיטר פן חייב למות
עצמי עיניים חזק, אני מאחלת לך הצלחה בחיפושים יש מציאות באתר, אני לא ממש מצאתי סיפורי אימה כן, כי אני אדם שקשה להפחיד אותו בכול מובן שהו אבל חפשי באימה למעלה!!

08/04/2015 10:51

    התכוונתי סיפורים באתר..
    נ.ב
    קראתי פרסי גקסון, אני מעריצה את הספר.

    09/04/2015 08:04
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך