ההתלבטות שלי…

2roni123 12/04/2015 934 צפיות 13 תגובות

היי אהובות…
אני רוצה לשתף אתכן במה שאני עוברת בימים האחרונים מבחינת הכתיבה. כשסיימתי את העונה השניה, הרגשתי ממש טוב עם עצמי והרגשתי מוכנה לסיפור חדש.
אבל… המוח שלי לא מרפה מתום ואליאב, ומהדרך בה הדברים הסתיימו, ו… זה מרגיש כל כך לא נכון לי…
חשבתי לשים בהקפאה זמנית את הסיפור הנוכחי שלי,
"הזמנים שחלפו, זכרונות שנצברו" ולמשיך לעונה שלישית של "תן לי עוד סיבה לנשום".
אני פשוט לא יכולה להרפות מהסיפור הזה… אני לא מצליחה לכתוב שום דבר אחר ואני לא אצליח אם אני לא אסיים עם הפרשיה של תום ואליאב.
מה אתן אומרות?


תגובות (13)

אני חושבת שכדאי שתעשי מה שאת חושבת לנכון.
אם את לא מצליחה לכתוב סיפור חדש ואת לא מרגישה שסיימת את הסיפור עם תוב ואליאב אז תמשיכי אותו.
תעשי פשוט מה שמרגיש לך לנכון.
הסיפורים מדהימים באמת שאת כותבת ממש יפה !!

12/04/2015 20:45

אני מכירה את זה כל כך! אחרי שכתבתי את הסיפור הראשון הרציני שלי מיד התחלתי את ההמשך שלו, ואותו סיימתי יחסית מהר. עכשיו אני כותבת את השלישי ואני רואה הבדל משמעותי בין הכתיבה שלו לכתיבה של סיפורים אחרים שלי. אותו אני פשוט מצליחה לכתוב בהרבה יותר קלילות ואני הרבה יותר נהנית, וזו כנראה הסיבה שאני מצליחה להתקדם בו כל כך.
בקיצור, מה שאני אומרת שכדאי לך לכתוב לו המשך. אני גם יודעת שהרבה יותר קל להתחבר לדמויות מוכרות מאשר לדמויות חדשות, בשביל הקוראים, וגם בשבילך, כי אז את פשוט יודעת כבר איך כל אחד יפעל בסיטואציות שונות.

12/04/2015 21:07

גם אני ממש מכיר את זה.
וזה קרה לי בדיוק.
גם בגלל זה גם עצרתי בספרים האחרים שלי.
הספר הראשון הרציני שלי, שכמובן נהיה יותר רציני מספר לספר,
לא הרפה ממני, ובגלל זה גם אני לא יכול לדמיין לו סוף למרות שיהיה לו…
אני חושב שתמשיכי לספר השלישי,
זה הכי יזרום לך,
והכי תהני לכתוב אותו..שזה הכי חשוב

12/04/2015 21:13

אולי תעשי במקביללללל אני פשוט מאוהבת כל כל בשני הסיפורים האלה שלך

12/04/2015 21:14

היי :)
זאת פעם ראשונה שאני מגיבה לך, האמת שבזמן האחרון התחלתי לקרוא כמה סיפורים כאן באתר וגם כמה משלך..
העלילות שלך תמיד מעניינות וסוחפות, את תמיד מצליחה לרתק את הקוראים,
אבל עם זאת,
לפעמים יש הרגשה שאת כל כך רוצה לשבור סטיגמות שהבנים הם תמיד המניאקים שמשתמשים וזורקים וכל כך רוצה להראות שאת מביאה משהו חדש, שזה משתקף בהרבה סיפורים אצלך וכל דמות דומה לקודמת לה וזה כבר לא כל כך חדש..
הסיפור "תן לי עוד סיבה לנשום" היה מדהים בעיני,
אבל שוב, תום הייתה דומה לאיב, ושתיהן דומות לדמות האחרונה בסיפור האחרון שהעלית,
שלא תביני לא נכון, מאוד אהבתי את הדמות של תום, אהבתי שהיא עצמאית ובעלת דעה, אבל כל זה התחיל להיטשטש בעונה השנייה, היא התחילה להיות מאוד חסרת ביטחון ומעורערת והיא כל הזמן קטעה את אליאב וזה קצת עצבן כי רציתי לשמוע יותר את הצד שלו בעניין..
מקווה שלא פגעתי בך, כי אני חושבת שאת כותבת מדהימה ומה שיש לך זה ממש כישרון,
ושוב, סליחה אם פגעתי :)

12/04/2015 21:22

ביקורות לא פוגעות בי, הן מדריכות אותי בהמשך הסיפורים (:
אני כל כך אבודה מבחינת דמויות, מבחינת עלילה, מבחינת כתיבה…
בזמן האחרון אני לא מצליחה לרשום משהו נורמלי.
את האמת, אני באמת חושבת שפספסתי קצת את אליאב בעונה השניה, ובגלל זה אני מרגישה שאני חייבת להמשיך לעונה שלישית ולהסביר קצת את הצד שלו.
חשבתי לעשות בעונה החדשה פרק מנקודת המבט שלו, ופרק מנקודת המבט שלה, ככה ששני הצדדים יוכלו להראות את הרגשות שלהם.
תודה רבה על הביקורת, אני אקח לתשומת ליבי (:

12/04/2015 21:29

    בכיף, אני בטוחה שתצליחי להגיע לתוצאות מעולות כמו תמיד..
    בהצלחה רבה ואם את צריכה עזרה, אני פה :)

    12/04/2015 21:31

חשבתי אולי אחרי העונה הזאת לצאת להפסקה… אני בזמן האחרון עסוקה רק בכתיבה ולא מתפנה כל כך לדברים אחרים.
תודה רבה 3>

12/04/2015 21:33

רונץ׳? וואטסאפ.

12/04/2015 21:35

איזהה וואטצאפ אבא שלי החרים לי את הטלפון אני מרגישה כמו במאסר עולם.

12/04/2015 21:37

תעשי מה שהלב אומר זה הכי נכון , אם את מרגישה שאת צריכה להמשיך את הסיפור של תום ואליאב אז עשי זו , קראתי את הסוף של העונה השניה ולמרות שהוא לא היה שמח ולמרות שרציתי שאליאב ותום יהיו ביחד , היה בפרק האחרון משהו אמיתי ונכון , שלפעמים ׳אהבת הנעורים׳ או אהבה הכי חזקה לא תמיד מנצחת ולפעמים מעשים של הצד השני מובילים למצב שאי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור .. אבל בכל אופן אני אשמח לקרוא את המשך ! בהצלחה

12/04/2015 21:57

דבר ראשון הכי חשוב שתעשי מה שנראה לך לנכון. אני חושבת שכן כדאי שתעשי את זה כדי שתוכלי לסגור את הפינה של תום ואליאב אני התאהבתי בסיפור החדש, אבל זה יעשה לך טוב ההקפאה הזאתי.

12/04/2015 22:07

תום ואליאב לנצחחחח הם צריכים להיות ביחד זה פשוט לא פר :(

12/04/2015 22:18
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך