הודעה/בקשה, כנסו בבקשה.

Amora 09/08/2014 1439 צפיות 16 תגובות

אני ממש שונאת לעשות דברים כאלה, אבל אני אנסה בכל זאת.
נהגתי לפרסם כאן סיפורים שלי (נרשמתי לפני שנה פלוס, כזה), אבל פרשתי, ולפני כמה זמן חזרתי, ופרסמתי סיפורים חדשים שלי, אבל לצערי, לא קיבלתי שום תגובות ובמקרה הטוב תגובה או שתיים. רק בהקדמה של אחד הסיפורים שלי קיבלתי הרבה תגובות (והופתעתי מזה), אבל ככל שהמשכתי לכתוב ולפרסם כך מספר התגובות ירד, וכך גם מספר הצפיות.
אז, כאילו, אני אשמח, מי שמעוניין לצרף עוד סיפור לרשימת הקריאה שלו באתר, או לפחות רק לתת הזדמנות לסיפורים שפירסמתי, (כי זה פשוט נראה שהסתכלו על הכותרת והתעלמו, או נכנסו, עברו בריפרוף וחזרו לדף הראשי) להכנס לעמוד שלי ולבדוק את מה שכתבתי <: (ואני לא מפרסמת הרבה בפרק, המקסימום זה דף וורד אחד).
שלא תחשבו משהו אחר, אני לא מפסיקה לכתוב בגלל שאין תגובות, את הסיפורים אני ממשיכה, אני פשוט לא מפרסמת אותם כאן. וזה ממש חבל לי כי אני אוהבת לקבל ביקורות לגבי מה שאני כותבת, כי אני סומכת על דעתם של אחרים, שאוהבים לקרוא. (אני גם לא קוראת באתר, זה בגלל שיש לי בעיה לקרוא במחשב, אני מעדיפה על דף של ספר/חוברת/עיתון וכדו')
אז, אני אשמח אם תוכלו להסתכל, ומי יודע, אולי זה הטעם שלכם :X
(אתם גם מוזמנים להזתכל בסיפורים היותר ישנים שלי אם מתחשק לכם, אני לא נוטשת אף סיפור שלי, רק לוקחת הפסקה קטנה, אז רוב הסיכויים שלא תהיה לי בעיה להמשיך אם מישהו יאהב. אלא אם כן כמובן שכתבתי אותו, ואז זאת בעיה להמשיך, כי הוא משוכתב XP)
טוב, אז תודה מראש.
ואני יודעת שזאת סוג של דרישת צומי, ושוב, אני ממש שונאת לעשות דרישת צומי, אבל אין לי ממש דרך אחרת לעשות את זה, כי בתכל'ס, אני לא מכירה כאן אף אחת/אחד בקטע של חברים והכל. אז, טוב, שוב תודה מראש למי שיסכים להסתכל קצת :X


תגובות (16)

אני אשמח לקרוא את הסיפורים שלך

09/08/2014 18:51

    מוזמן בשמחה :)

    09/08/2014 20:19

אני חייבת להגיד שאת צודקת בעניין הזה. זו המטרה של האתר- שאנשים יקראו ויגיבו לך. בשביל זה האתר נועד, לפרסם לקהל הרחב, ולקבל ביקורת או תגובה חמה. זה לא נראה לי צומי, זו נראית לי בקשה שמכבדת לחלוטין את המטרה של האתר. כי אם לא מקבלים תגובות, לשם מה לפרסם את זה כאן? לחלל האוויר? זה כל העניין באתר הזה. שאנשים יקראו ויגיבו, כדי שנפסיק לכתוב לעצמנו ונוכל להיחשף לביקורות, למחמאות ולשלל דרכים להשתפר, וזה לחלוטין לא יקרה אם לא יגיבו לך. אני דיי עצלנית, אז אני לא אבטיח שעכשיו אקרא סיפור או שניים שלך. אבל אני חושבת שמחר או מתי שהוא אני אקרא ואגיב.

09/08/2014 19:08

    תודה רבה :)

    09/08/2014 20:18

    אגב, קראתי בפרופיל שלך שאת אוהבת קומיקס של גיבורי על. גם אני! לא קראתי המון עד עכשיו, אבל יש לי רשימת קריאה ארוכה. לוקי3333>

    10/08/2014 13:56

    כן ^^
    האמת שהקומיקסים היחידים של גיבורי על שקראתי היו קומיקס של לוחמי העל (הנוקמים, הסדרה. ומצחיק שצפיתי בפרקים האלה XD), קומיקס של סיפורים קצרים של ספיידרמן האולטימטיבי, והקומיקס Son of M, שזה על קוויקסילבר, שזה היה מוזר ברמות. האמת שאני יותר אוהבת את הסרטים והסדרות, כי יש כל כך הרבה פרטים בקומיקסים שלפעמים אתה פשוט לא רוצה לדעת, ובסרטים ובסדרות יש רק את הדברים הממש חשובים, ולפעמים גם משנים (בתקווה שהשינוי לא מציק יותר מדי).
    או, וכמובן לוקי 333333> אבל גם חייל החורף 3333> ורוקט ראקון וגרוט 3333> ועוד ועוד ועוד, יש יותר מדי אז לא אתחיל XDD

    10/08/2014 15:05

    העניין של המון מידע מקדים זה בהחלט מעצבן, אבל יש המון קומיקס מעולים שלא דורשים ידע קודם כלשהו. אישית, אני ממש אוהבת את כל הקטע של גיבורי על צעירים, בגלל זה קראתי את Young Avengers ו-Avengers Arena, ואני אקרא גם את Avengers Academy ו-Runaways. כמובן שאני לא מתכננת לקרוא רק טין הירוס, אבל זה באמת ז'אנר שאני אוהבת.

    10/08/2014 15:25

    יש גם את Young Justice. צפיתי בסדרה וזה היה מושלם, אבל אז בעונה השנייה הכל נהרס ואני פשוט שונאת את זה. אני מעדיפה את הגיבורים המקוריים, כי בצעירים אז לפעמים המקוריים מתו או משהו, ואני לא אוהבת שהם מתים (כן, כן, מה לעשות XD)
    אני אוהבת טין הירוס, אבל אם הם לא קשורים למקוריים או משהו, או שלא קרה למקוריים כלום, אז זה סבבה XDDD

    10/08/2014 19:27

    לא צפיתי בכל העונה השנייה של YJ אבל עשיתי לעצמי דיי הרבה ספויילרים (:
    אממ יאנג אוונג'רס, אוונג'רס ארנה, ראנאווייז ואוונג'רס אקדמי לא דורשים ידע קודם כלשהו בכלל, ובכל אחת מהסדרות מופיעים חבר'ה מהקבוצות הגדולות, אבל זה באמת לא מפריע וזה הרי מתמקד בגיבורים הצעירים. אבל תעשי מה שבראש שלך, אני רק ממליצה לך בכל אופן.

    11/08/2014 17:16

    טוב, הבעיה העיקרית זה איך אני אקרא אותם? אם יש באינטרנט, אז יש לי בעיה, כי קשה לי לקרוא במחשב >.<

    11/08/2014 19:53

    אפשר לקנות אותם, יש חנויות קומיקס בארץ ויש אתר מעולה שאפשר להזמין ממנו באינטרנט (והזמנתי ממנו כבר כמה פעמים.)

    12/08/2014 11:47

    הבעיה היא שאני ממש לא קרובה לחנויות כאלה, וזה לא שיש לי אפשרות להגיע אליהן כל יום (אני צריכה איזה שעתיים נסיעה בשביל להגיע רק לתל אביב), ואני מעדיפה שלא לקנות באינטרנט לא ביום ההולדת שלי, בגלל שכבר קניתי כמה דברים באיביי השנה ואמא שלי לא אוהבת שאני קונה "שטויות" באינטרנט >.<

    12/08/2014 14:04

    יש אתר מושלם בשם Book Depository שמוכר מנגות, קומיקס וספרים באנגלית באיזה חצי מחיר מהארץ וזה ממש זול ויש הטבות שלפעמים מקבלים באימייל והזמנתי משם כבר כמה פעמים ובאמת שזה אתר מושלם ושווה ואמין♥

    14/08/2014 14:19

    תודה. אני אסתכל :)

    14/08/2014 15:48

אוף אני ממש מבינה אותך אני מעלה לכאן סיפורים ובכלל לא מתייחסים אליהם כאילו מה אני כותבת כל כך גרוע שאתם אפילו לא טורחים להגיב?! אני אקרא את הסיפור חח

09/08/2014 21:08

    כן, מבינה את זה… ואם כן קוראים (ואולי אפילו עוקבים!) אז למה לא להגיב?! לקחתם את הזמן לקרוא, אז למה לא להגיב? :ם
    ותודה :)

    09/08/2014 21:58
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך