pinkprint
מקווה שתגיבו:)

הודעה, הרשמה וסוג של פריקה

pinkprint 01/05/2015 684 צפיות 4 תגובות
מקווה שתגיבו:)

היי, אז חזרתי… לאחר לא מעט זמן, אבל סוף-סוף יש לי זמו . אני מניחה שנעלמתי . אני מצטערת היו לי הרבה עבודות, מבחנים ובעיות.
הזמן הזה היה.. טעון רגשית?.
היו לי המון ויכוחים, ריבים וגיליתי מלא דברים שלא ידעתי, אני מניחה שהכל יסתדר מעצמו נכון? אני מנסה להיות אופטימית. הרי בסופו של דבר הכל מסתדר, נכון?
טוב חפרתי.

לגבי הסיפור החדש אני כבר חושבת על רעיונות, אני פשוט לא רוצנ שזה יהיה כל כך צפוי .
ו… גם אין לי מספיק דמויות אז מי שיכול/ה שירשום כאן את הדמות שלו.

פרטים:
שם :
גיל:
מראה:
עבר פלילי:
אופי:
ואני ממש מקווה לגרום לסיפור להצליח


תגובות (4)

שם: ליילה ניאו
גיל:16
מראה: שיערה שחור כליל (שמה ניתן בגלל זה), עיניה אפורות אך נוצצות, היא רזה, עורה שזוף והיא ממוצעת בגובהה.
עבר פלילי: אמא שלה היא גנבת מקצועית, ואביה הוא ראש המאפיה באותה הארץ. ההורים שלה לימדו אותה לגנוב מגיל 0. יצא שהיא הלכה לחנות כשהייתה בת שלוש וגנבה בשביל הוריה מאפה טעים. הוריה גם עשירים, והם מתעסקים בגנבות כיוון שלא מצאו עבודה אחרת. בגיל 10 ליילה גנבה תכשיט יקר מחנות הבוטיק הכי יקרה בארץ, והמשטרה תפסה אותה, אך המשטרה חשבה שהיא ילדה קבצנית, והניחה לה ללכת עם התכשיט הגנוב לרחוב (היא הלכה עם בגדים אפורים וכהים, קרועים ומלוכלכים, במיוחד בשביל זה). לאחר כשנתיים היא פרצה עם הוריה לבנק, אך תפסו אותם, והוריה החליטו להשאיר אותה בבית הכלא (היא הסכימה) בגלל עברם רצוף הפעמים שם. הם ברחו והיא נשארה שם לעמוד. היא נכנסה לכלא, שהתה שם במשך שנה ושוחררה.
אופי: היא ילדה שאפתנית, חכמה, עקשנית, צינית, כשאוהבים אותה היא אוהבת חזרה, חברה טובה, מנהיגה מלידה.
מקוה שאהבת!

01/05/2015 18:15

תודה רבה!

01/05/2015 18:31

שם: איידן וויאט
גיל: 17 וחצי
מראה: נער גבוה, כהה עור בעל עיניים כחולות.
עבר פלילי: היה חבר בחבורת גנגסטרים שהשחיתו כמה בניינים בעיר עם גרפיטי כשם מחאה. בזמנו זו הייתה עברה פלילית חמורה של פגיעה ברכוש ציבורי ולכן קיבל זמן בכלא יחד עם שותפיו לפשע. בן יחיד להורים ממשפחה ענייה בקווינס, פשע לא חסר. איידן מאז החל לגנוב דברים קטנים בחנויות ונכנס לקרבות בין קבוצות גנגסטרים אחרות בכדי לשמור על מקומו בעיר ובכללי על כבודה של החבורה שלו. עוכב לחקירה מספר פעמים אחרי אך מלבד הרישום הפלילי שלו כשהיה צעיר אין לו דבר שיעיד על היותו "פושע חסר מעצורים".
אופי: נער טוב, מתבודד, כשצוברים את אמונו ומתחבבים עליו הוא נותן מעצמו 100%. הוא נאמן לחבריו ולמשפחתו והמטרה שלו מאחריו כל הפשעים הללו הם רק העזרה לזולת וחופש הביטוי שנשלל ממנו.

מקווה שזה מוסיף לך צבע. חשבתי שכדאי שיהיו פה מיעוטים.

01/05/2015 18:53

שם: מיץ' סמית'
גיל: 16
מראה: נמוך יחסית, לבן עם עיינים חומות בהירות ושיער שחור ארוך.
עבר פלילי: כולם חושבים שלמיץ' אין עבר פלילי אבל במשך הסיפור מגלים שהוא שומר מספר סודות- תבחרי מה שאת רוצה(רצח,סמים,אונס)
אופי: רגיש מאוד אבל לא מראה את זה לאחרים, ציני, פסימי, תמיד צוחק על הדברים הרעים שקרו לו בחיים כמו זה שאחיו הגדול ואבא שלו מתו.

02/05/2015 13:17
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך