noacoohen
סליחה אם יש שגיאות כתיב גם לא ממש השקתי בפיסוק ותודה מראש למי שעונה :)

הודעה וגם קצת עזרה

noacoohen 14/08/2014 614 צפיות 3 תגובות
סליחה אם יש שגיאות כתיב גם לא ממש השקתי בפיסוק ותודה מראש למי שעונה :)

טוב אז ככה. אני כנראה מפסיקה לכתוב את השושנה האנגלית אם זה מעניין מישהו בכלל. אני גם ינמק,למרות שלא ניראה לי שזה ממש משנה. אבל אני רציתי לכתוב משהו שונה ממה שאני כותבת בדרך כלל. משהו יותר בוגר,יותר סיפור מתח עם הרבה מאוד פרטים ומאוד מפותל. אבל עכשיו אני חושבת שהוא לא מתאים לאתר. מכמה סיבות:
כי אני לא יכולה לחלק אותו לפרקים כמו שניסיתי. זה קשה מידי כי אני רוצה לכתוב כול כך הרבה אבל גם לא להפוך את הפרק ליותר מידיי ארוך. יש יותר מדי פרטים שאני רוצה להוסיף בשביל לפתל את העלילה ולסבך אותה אבל אז אני פורסת את הסיפור שלי ליותר מדי פרקים. אז אני חושבת שהסיפור הזה יותר מתאים לו להיות ספר אחד אחיד. מאשר סיפור בהמשכים. (אני כן המשיך לכתוב את השושנה האנגלית אבל אני לא יפרסם באתר.) אם מישהו רוצה לדעת את הסוף אז שיצור איתי קשר. (אני חיי בסרט) בכול מיקרה אני רוצה לכתוב משהו חדש אבל גם לאתגר את עצמי.
אז בבקשה ספרו לי מה אתם הייתם רוצים לקרוא. איזה ז'אנר,איזה סגנון

תודה מראש למי שעונה :)


תגובות (3)

פנטזיה,
וגם-את מוזמנת להרשם לתחרות סיפורים שלי, את כותבת נורא טוב אז…
אם בא לך-

14/08/2014 18:30

כן נטע צודקת,
כרגע הז'אנר האהוב ביותר הוא פנטזיה.
אבל מה שבא-לך כל עוד את אוהבת את הז'אנר את יכולה לעשות מה שאת רוצה…
ואני אקרא את זה, אם אני אוהב :)

14/08/2014 20:47

אני לא מרבה לקרוא סיפורים ארוכים באתר, אבל הקטעים שאני מרבה לקרוא הם קטעים לא עלילתיים. בקיצור – אני לא יודעת כמה אוכל לעזור לך בנושא הזה.
מה שכן, שמתי לב שכתבת "ינמק" ו"המשיך". אני לא אדבר בשם כולם, אבל בדרך כלל כשאני רואה בלבולים דקדוקיים כאלה, אפילו "רק" באותיות אית"ן, אני מתרשמת לרעה מהסיפור אוטומטית. לא משנה כמה הוא טוב.
לכן, אולי כדאי לעבור על זה קצת. לפעמים אלו הדברים הקטנים.
בכל מקרה, בהצלחה לך בסיפור הבא שלך, ובהמשך הסיפור הזה (אם לא סיימת כבר).
בהצלחה! :)

15/08/2014 00:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך