sahar_love_live_smile
מקווה שתבינו שאין לי שום שום שום כוונה להעליב או לפגוע ושוב אני לא מתכוונת לכולם רק לאלו שפוגעים גם אם זה מבלי לשים לב. שבוע טוב ושנה טובה לכולם :)

סיפורי ערסים

sahar_love_live_smile 27/09/2014 1829 צפיות 9 תגובות
מקווה שתבינו שאין לי שום שום שום כוונה להעליב או לפגוע ושוב אני לא מתכוונת לכולם רק לאלו שפוגעים גם אם זה מבלי לשים לב. שבוע טוב ושנה טובה לכולם :)

היי לכולם.. דבר ראשון חשוב לי להגיד שאני לא כותבת את הדבר הזה בשביל צומי ! ממש לא ! אתם יכולים לחשוב שכן וזה בסדר, אבל באמת שיש לי כוונה אחרת לזה.

בזמן האחרון הרבה כותבים מלא דברים רעים ואפילו משמיצים סיפורי ערסים. עושים עליהם מן "עליהום" כזה שכל כמה ימים מישהו מעלה פוסט כזה וישר יש על זה מלא תגובות, חלקן תומכות וחלקן לא ובחלק מהמקרים יש ויכוחים-ריבים בין המחברים וזה לפעמים ממש מעליב.

אז בואו נעשה אחת ולתמיד ברור- אין לכולנו את אותו הטעם! אין פשוט אין ! יש באתר קרוב ל-100,000 סיפורים אז תחשבו בערך כמה משתמשים יש פה-כאלה שכותבים וכאלה שלא.. הרבה נכון ? ותחשבו שכל אחד בא ממקום אחר, מחברה שונה, עם משפחה שונה וגדל אחרת, וזה משפיע על הטעם שלנו ! לא סתם כשמעלים סיפור ב "ז'אנר" יש הרבה אפשרויות כי לא לכולם יש אותו הטעם. אני לדוגמה לא קוראת סיפורי פנטזיה-כי אני לא מתחברת אבל אין לי בעיה איתם ויש כאלה שסיפורי ערסים זה לא הכי הסגנון שלהם וזה הכי הכי הכי בסדר בעולם!
אבל יש כאלה שממש " מחצינים" עם הביקורות שלהם שזה כבר מגיע לרמה מעליבה.

עכשיו יש כאלו שיגידו שאני לא יודעת לקבל ביקורת-אבל מי שישים לב כשאני העלתי את ההקדמה לסיפור שלי היו לי בערך 7-8 תגובות וחוץ מאחת כולן היו תגובות שנתנו לי טיפים איך לשפר ואיך לשנות –ביקורת— והיום שיש לי כבר כמעט 30 פרקים כל הבנות שעזרו לי אז, קוראות את הסיפור שלי באופן קבוע ואני את שלהן כי אני משתפרת מפעם לפעם.
וגם יש הבדל מאוד מאוד מאוד גדול ! ואני מדגישה מאוד גדול (!) בין לתת לביקורת לבין מה שהרבה עושים פה, כשאתה בא למישהו ואומר לו ישירות או בדרך עקיפה " אתה מוריד את הרמה של האתר" זה יוצא פשוט מגעיל. יש הבדל בין זה לבין לתת ביקרות.. אתם לא חושבים שזה קצת מעליב ?! קצת הרבה ? אפאחד לא מכריח אף אחד לקרוא שום סיפור וכמובן שמותר לתת ביקורת, אבל אם זאת הביקורת שיש למישהו לתת "אתה מוריד את הרמה של הסיפורים פה" אז אני ועוד הרבה (לא קשור לאיזה ז'אנר הם כותבים) מעדיפים לא לקבל את הביקורת הזאת.

ורוב מי שקרא סיפורי ערסים אני בטוחה כבר שהבין את אופן הכתיבה שלהם, וזה האופן אם תרצו ואם לא ! והוא גם לא הולך להשתנות הרבה כי אני לא יודעת אם אתם שמים לב אבל יש קוראים שממש אוהבים את זה ! יש סיפורים כאלו שכתובים כמו שאתם מכנים "כתיבה נחותה" עם 20+ תגבות ו1000+ צפיות תוך זמן קצר !
ווואלה אני קראתי מלא מלא סיפורי ערסים ואני כותבת אחד כזה בעצמי ואני מסכימה עם כל מי שאומר שהעלילה חוזרת על עצמה ברובם אבל גם במקרה כזה שהעלילה חוזרת על עצמה מלא-אם הכותב כתב את זה בצורה טובה ועשה עבודה מוצלחת הסיפור יהיה וואוו !

ושוב אני לא מדברת אל כולם בכלל לא … אני יודעת לקבל ביקורת והכל ואין לי בעיה שכל אחד עכשיו יכנס לפרופיל שלי ויגיב את כל הדברים שהוא חושב שאני צריכה לשפר ואתן יכולים לשאול בנות שעשעו את זה והן יגידו שאני מתייחסת לערות ומשנה אבל– מי שהביקורת שלו משמיצה\מעליבה\פוגעת בדרך כזו או אחרת… בבקשה תחסכו את זה ממני כי זה באמת מוציא אתכם לא יפה אתכם ורק אתכם כי לסיפורי ערסים לא חסר קוראים אז זה מוציא אתכם פשוט באור לא טוב.

סורי על החפירה ואני יודעת שחפרתי אבל באמת שזה היה לי חשוב להגיד את זה כבר ואני בטוחה שגם לעוד הרבה אחרים ואני באמת רוצה להתנצל אם פגעתי במישהו ולומר שוב שלא התכוונתי לכאלה שנותנים ביקורת התכוונתי לאלו שמשמיצים ואומרים את זה בצורה מגעילה. חשוב לי שתבינו את זה כי בטח הרבה יכתבו לי שאני לא יודעת לקבל ביקורת אז עוד פעם אני אומרת–נאי מתכוונת לאלו שמשמיצים,לא לאלו שמעירים–
תודה למי שקרא עד לפה ולא התייאש באמצע :) חחחחח
שבוע טוב ושנה טובה לכולם <3


תגובות (9)

אפשר לסגוד לך?
מלכה!!!
את היחידה שאני באמת באמת מזדהה עם הדעה שלה בנושא הזה, ומי כמונו יודע כמה דעות שונות יש על הנושא הזה…
ותדעי שאת לא צריכה להצטער על שום דבר, אני מסכימה איתך במאה אחוז!

27/09/2014 23:44

    שמחה לדעת:)
    את מוזמנת לקרוא את הסיפור שלי ולהגיב אם את רוצה כמובן:)
    לילה טוב❤️

    28/09/2014 00:18

אני לא אסגוד לך ובעיניי את לא מלכה… יצא לי להיכנס לפרק או שניים שלך והרבה פעמים חשבתי אם לכתוב ביקורת או לא… אבל כמו שאת רואה לא יצא לי.
אני שונאת סיפורי ערסים. אותה עלילה אותה כתיבה נחותה ואותן דמויות ריקניות.
בעיניי אפשר לכתוב סיפור ערסים על רמה. למשל אתמול התחלתי לקרוא את הסיפור של אנונימית =) ואלוהים זה סיפור על רמה. יש גם את פירפיר, טולי, אישתי, רוני ועוד כמה שאני נהנית מהם. אבל חוץ מזה הכל אותו זבל ספרותי חרוש.

אני יודעת שאני יוצאת מגעילה ושיש כאן הרבה חובבות סיפורי ערסים שבכלל לא סובלות אותי בגלל הדעה שלי אבל אני אעמוד עליה. סיפורי ערסים זה אותו הדבר נקודה.

לילה טוב.

27/09/2014 23:59

    לזה אני מתכוונת…אני באמת מבינה שאת לא אוהבת את זה ואני באמת מבינה את אלה שאומרים שזה חוזר על עצמו, אבל כאילו את מבינה שזה שאת כותבת ׳זבל סיפרותי חרוש׳ זה מעליב חלק מהכותבים? באמת אני שואלת רציני הכי לא בקטע של לריב כי אני יודעת שאין לך כוונה לריב…זה קצת לא נעים באיזשהו מקום שאומרים לך דבר כזה. אותי זה כבר לא מעליב. אני יודעת שאת אחרים כן

    28/09/2014 00:16

    את מכלילה. יותר מדי. תסבירי לי את האמירה של ה״חוץ מזה״ את קראת את כול הסיפורים באתר? אני מניחה שלא. אז אל תכלילי. קצת מעליב הייתי אומרת, אפילו מאוד…
    תני ביקורת, תנסי לשפר סיפורים של אחרים, אל תגידי זה לא טוב, תבקרי, תעירי, אבל אל תקבעי.

    28/09/2014 10:08

    אני לא באה במטרה להעליב אף אחד ורוב הבנות שקראתי את סיפורי הערסים שלהן ובאתי לתת ביקורת לא התייחסו אליה בכלל. אתן בדעה שונה משלי ואני מקבלת את זה (בהתחשב ששתיכן כותבות גם סיפורי ערסים).
    אני אתן ללכן לדוגמא את טולי, חזרה אחרי הפסקה די ארוכה לכתוב (היא כותבת ערסים לייט), נתנו לה ביקורת ותוך שנייה הכתיבה שלה נהייתה בין הטובות באתר. אמן יהיו עוד כמוה כאן.

    וכן אני מכלילה כי אני לא הולכת למיין עם פינצטה מי כן כותבת ככה ומי לא ומי כן מקבלת ביקורת ומי לא.

    28/09/2014 14:45

אני מסכימה איתך שלא צריך לכתוב ביקורת מזלזלת ומעליבה. יש דרך להעביר ביקורת וזאת לא הדרך.
אני לא מסכימה איתך שאם קוראים אוהבים את הסיפור זה אומר שזה סיפור טוב.
אתמול קראת ספר שאני מתייגת בספרות זולה. (הגעתי למצב שפל כזה. קריאת ספר לא לטעמי). בכול אופן, שמעת על הספר הנ"ל רבות, אבל לא קראתי עד אתמול ואנשים ממש אהבו אותו.
זה חלק מהחיים כול אחד יבוא ויאמר את דעותיו ולא כולן תהיינה חיוביות. אבל אי אפשר להשתיק אותן אנשים הם יצורים חושבים בעלי רצון חופשי, אז הם חלוקים בדעותיהם רוב הזמן.

28/09/2014 01:00

אין את פשוטט מדהימהה אני חולה עלייך בלי להכיר אותךך סיפורי ערסים זה אהבה אני לא ערסית ואני גם לא אוהבת אנשים כאלה אבל חולה על הסיפורים האלה אני קוראת איזה 12 סיפורים וכולם ערסים וזה הכי יפה מעניין ומושך לקרוא עוד ועודד חולה עלייך ושלא תעזיי להפסיק בגלל ביקורותתת

29/09/2014 21:03

ולסיפורי ערסים יש הכי הרבה צפיות ותגובות 60 לפחות ומבטיחה שאני לא מגזימה תקראו את אביאל ולורן ואלירן ותהל ותראווו שזה המון תגובות וסיפור מושלם שאני קראתי איזה עשר פעםם

29/09/2014 21:06
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך