Scarlett
תגיבו את דעתכם, אם אתם חושבים שהסיפור החדש לא נשמע לכם טוב או כן נשמע טוב, אם אתם חושבים שאני צריכה להמשיך עכשיו את יומנה של ילדע טיפה שונה או כל דבר אחר שאתם חושבים בקשר להודעה הזות.

הודעה חשובה חובה קריאה

Scarlett 13/10/2014 635 צפיות 7 תגובות
תגיבו את דעתכם, אם אתם חושבים שהסיפור החדש לא נשמע לכם טוב או כן נשמע טוב, אם אתם חושבים שאני צריכה להמשיך עכשיו את יומנה של ילדע טיפה שונה או כל דבר אחר שאתם חושבים בקשר להודעה הזות.

שלום, אני החלטתי להפסיק לכתוב את "הסיפור יומנה של ילדה טיפה שונה" ואתחיל לכתוב סיפור חדש שעוד לא החלטתי את השם, אבל אני יודעת על העלילה של הסיפור. לכל מי שרוצה לקרוא את את הסיפור זה יהיה על ילד שבגיל 17 קרה דבר גדול (טוויסט בעלילה) ששינתה את כל העלילה של הסיפור, אני יכתוב על כל החיים הקשים שהיו לו, זה יהיה ספור קצת עצוב אבל גם מותח. אני מזהירה זה עומד להיות סיפור עם די הרבה טוחן אז יכול להיות שלרוב האנשים יהיה קשה לזכור הכל. ועוד דבר אחד אני רוצה להגיד, אני לא מכריכה אתכם לקרוא את הסיפור ואני גם לא יכולה לעשות דבר כזה אבל אני מבקשת שתיקראו רק את הפרק הראשון והשני (הפרקים לא יהיו מאוד ארוכים) רק לדעת עם אתם אוהבים את הסיפור או לא אם אתם לא אוהבים תפסיקו לקרוא. רק שתדעו זה נוגע להרבה דברים בחיים אף פעם על תשפתו שום דבר ליפני שרעיתם\ קראתם\ ניסתם אותו.
(תיקראו "רציתי להוסיף")


תגובות (7)

תוכן*
ואני לגמרי אשמח לקרוא את הסיפור, הוא נשמע מאוד מעניין ואני מתחברת לסיפורים עצובים.

13/10/2014 21:52

זה יכל להיות סיפור ממש מעניין אבל בלי לפגוע באמת שימי לב יש לך קצת טעויות כתב באמת אל תיעלבי רק רציתי לידע אותך וניראלי שאני אקרא חחח

14/10/2014 02:29

    אני יודעת שיש לי שגיאות כתיב זה בגלל שאני דיסלקסיט והאמת זה נושא קצת רגיש אצלי, אבל אני לא נעלבתי ממך ואני מנסה כשאני מסיימת לכתוב סיפור לתקן את כל השגיאות כתיב אבל אני לפעמים מפספסת משהוא.

    14/10/2014 09:35

נשמע בסדר

14/10/2014 02:31

זה נשמע מדהים אבל למה להפסיק את יומנה של ילדה טיפה שונה? (ישלט"ש… XD)
אני אקרא :'(

-מיס ריק

14/10/2014 22:49

אם את רוצה אני יכולה לנשות לכתוב את שני הסיפורים באותו זמן

15/10/2014 17:26

הסיפור נשמע נחמד (וטיפה מוכר לי אהם אהם) אבל אחרי ארבע שנים בחוג דרמה את אמורה לדעת שטוויסט בעלילה זה שהיא משתנה במכה אחת, כמו ממלחמה לשלום פתאומי או משהו כזה…

17/10/2014 20:57
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך