אנונימי\ת [או בשם העט; מ.ח.]
מי שרוצה שיכתוב כאן למטה את שם הסיפור\ים שהוא רוצה שאני אעבור עליהם ודרך תקשורת כלשהי; פייסבוק אימייל וכדומה, או שישלח לי הודעה באימייל [email protected] על מה, איפה, ואני אתחיל לעבור על הסיפור.

הודעה חשובה לכל כותבי הסיפורים באתר

מי שרוצה שיכתוב כאן למטה את שם הסיפור\ים שהוא רוצה שאני אעבור עליהם ודרך תקשורת כלשהי; פייסבוק אימייל וכדומה, או שישלח לי הודעה באימייל [email protected] על מה, איפה, ואני אתחיל לעבור על הסיפור.

שלום לכולם!
חשבתי להוציא לאור פרויקט, שבמסגרתו אני אנסה להוציא לאור ספרים מסוימים שכתבו באתר. יכול להיות שבמהלך כל זה אני אשנה מעט את הסיפור ואאריך\אקצר\אערוך בצורה כלשהי את הסיפור שיהיה יותר מובן לקריאה\מספיק טוב כדי לצאת לאור.
את כל אחד מהספרים אני אוציא בשם-עט שונה, והוא יהיה שם שהכותב המקורי יבחר.
אני מקווה שהרבה מכם רוצים, כי הרבה סיפורים כאן הם סיפורים מדהימים ומופלאים, וכנ"ל הסופרים. יכול להיות שאני אפנה לכמה מהילדים כאן בבקשה מסוימת להוציא את אחד מהסיפורים כאן, כי אני חושבת שכולם צריכים להכיר את הסיפורים האלה.
כל התהליך של לשלוח את הספר להוצאה ולערוך אותו לפני זה, יהיה בשיתוף מוחלט עם הכותב כמובן, ואם העניין של הכסף של מי יקבל אותו, אין לי בעיה שאתם תשלחו את הספר להוצאה, ואני רק אעזור לכם להביא את הספר למצב שהוא מסוגל לצאת לאור.
אני מקווה שתרצו!


תגובות (7)

ואוו זה ממש יפה שאת עושה דבר כזה זה ממש מקסים לדעתי שאת חושבת על כולם אני לא רושמת סיפורים אבל זה ממ יפה לדעתי שאת רוצה לעזור לאנשים להוציא סיפורים:-)

13/07/2014 02:52

להוציא לאור? חחח אין לי שום סיפור שאני יעז לשלוח לשאר העולם.
או שסיימתי אותו… כול הכבוד על המאמץ והחשיבה על הכלל.

13/07/2014 02:57

היי יובל :P,
כיף לראות שאת ממש רוצה לעזור למשתמשים באתר להוציא את הספרים שלהם לאור ולהמשיך את עניין הכתיבה. זה ממש מחמם את הלב לראות שמעודדים כתיבת ספרים.
אני (לצערי) אנונימית או בכלליות- לא מספיק טובה להוצאה לאור.
אני מקווה מאוד שמשתמשים באתר יפנו אליך וירצו להוציא את הסיפורים. אני יכולה להמליץ לך על כמה סופרים.
בהצלחה♥

13/07/2014 03:01

יפה מצידך :-)

13/07/2014 03:02

יפה :)

13/07/2014 10:10

כן זה נחמד.
יפה שאת עושה דבר כזה.
אבל לא נראה לי שיש פה סיפורים שטובים מספיק כדי לצאת לאור, וגם אם יש, אז זה תהליך נורא מסובך.
זה נשמע לי כמו משהו שלא יצליח.

13/07/2014 10:13
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך