הודעה חשובה לקוראים שלי (בתקווה שיש כאלה)

The empty Circus show 11/04/2016 727 צפיות 9 תגובות

היי ושלום רב .
בשבועת האחרונים שמתי לב שלא משנה מה אני מפרסם , אין יחס
(חוץ מצד הכותבים שמכירים אותי וקראו בעבר חומרים שלי ).

חשבתי שאני היחיד שזה אצלו ככה ו הפנמתי ולמען האמת לא בדיוק התייחסתי ,אבל לאחר שיחות עם משתמשים שרשומים בהאתר ,הבנתי ש לצערי אני לא היחיד שמרגיש ככה .
הרבה משתמשים שכותבים פה מרגישים שאינם מקבלים יחס ,ביקורות ,תגובות ,ו דירוג. מצד הקוראים והכותבים האחרים ש בהאתר .

אני לא אשקר אני לא חושב שהם הכי טובים בהאתר יש הרבה יותר טובים מהם וממני פה.
אבל אני חושב שמגיע להם ולי יחס או לפחות ביקורת לטוב ולרע , לאחר שאנחנו משקיעים כל כך הרבה רגש ו זמן בשירים ובסיפורים שלנו.

אני לא הולך להתחנן לתשומת לב ,אבל כן אני מבקש שתפתחו את עיניכם ולבכם לכותבים אחרים מלבד אלה המוכרים לכם ,מי יודע אולי תאהבו את הכתיבה שלהם . . .

ומכן אני רוצה גם להודיע את ההודעה השנייה החלטתי , לקחת הפסקה לזמן לא מוערך ,מכתיבת שירים ובכללי מ האתר . זה יכול להיות שבוע וזה יכול להיות שנה .
אני מאמין שאני יחזור אבל אני חושב שאני צריך קצת את ההפסקה זו.
תודה לכל אלה שקראו ויום טוב לכם :)


תגובות (9)

וואו אתה כל כך צודק. אני מזדהה איתך לגמרי בהרגשה. אני תמיד מחפשת זמן לכתוב ולפרסם את החומרים שלי אבל זה באמת מוריד שאין בכלל יחס. זה כמו לדבר לאוויר וזה חבל לי ולאחרים.

11/04/2016 21:15

    אני שמ שאת/ה גם מרגיש ככה אבל אם תשים לב רק את/ה הגבת וזה רק מוכיח את הטענה שלי

    11/04/2016 22:15

שם לב *

11/04/2016 22:35

(אני יודעת שאני אישית לא הגבתי כל כך הרבה, בגלל שאני בעומס של מבחנים ומתכונות עד שאני מוצאת את עצמי כל כך מותשת לפעמים עד שאין לי כוח לקרוא שום דבר יותר- בכללי, לא רק סיפורים שלך)
בכל מקרה, אני מקווה שתחזור מתישהו, (בין אם אני אהיה כאן ובין אם לא) יש לך כתיבה ממש טובה ואני חושבת שאם מתעמקים בה לפעמים (כשצריך) אז מבינים אותה הרבה יותר

11/04/2016 23:08

sapir13
זה לא קשור עליך את מדהימה ,כי באמת שמתי לב שאת מגיבה לאנשים שלא הרבה מתייחסים עליהם .
ואני חייב להגיד לך משהו מאז הפוסט הזה קיבלתי כבר 4 הודעות אישיות למייל,
של עוד אנשים שמרגשים ככה אבל לא רוצים להגיב כי הם לא רוצים "רחמים" .. אז אני חושב שזו אכן בעיה אם יש 5 משתמשים שמרגישים בדיוק כמוני ,אבל אני עכשיו מדבר איתם אז אולי נמצא פתרון לבעיה הזו …בכל מקרה המון תודה ותמיכה לכולם ו המון תודה לך sapir :) גם על התמיכה

11/04/2016 23:18

הצפת בצדק בעיה נושנה. עניין הדרוג לא מטריד אותי, או אפילו מספר הצפיות. כמוך, גם אני מצפה ליחס הגיוני בין מס' צפיות למס' תגובות.
עם זאת, לא ניתן להכריח אנשים להגיב. לכל אחד ואחת מכותבי האתר יש מטלות והתחייבויות קודמות. אם משהו בסיפור דורש תגובה – מגיבים. בדרך כלל, לא זה המצב.

באופן אישי, אני משתדל להגיב על סיפורים של חדשים, או אל כותבים בעלי יכולת שיפור. כשמשלב השפה רדוד, אין לי עניין בסיפור.
כשסיפור ארוך מחמש דקות קריאה, הוא חייב להבריק כדי לזכות ממני לתגובה. אגב, הגבתי על סיפור באורך שלוש שעות!

לכך נוסיף את עניין 'זמן המחשב'. לא כל אחד רובץ מול המסך שעות על גבי שעות ומדי יום ביומו. יש לימודים, יש עבודה, יש משפחה, יש חברים, יש ספורט, ואפילו טלוויזיה. עד שמתחברים וקוראים – לוקח זמן, ולפעמים מפספסים את העיתוי הנכון להגיב.

בניגוד לאלו ש'מציפים' את האתר מדי יום, אני מעדיף איכות.
אני מצטרף לקריאתך "הגיבו", אך מקבל בהבנה את חוסר היכולת להגיב.

אני לא גזען, אני שונא את כולם.

12/04/2016 03:16

אומייגד כתבתי מלא והאינטרנט קרס. יופי. טוב, בקצרה מה שרציתי להגיד:
1. אחלה תמונת פרופיל
2. אל תכתוב בשביל התגובות. זה לגמרי מוריד מהאיכות של הכתיבה.
3. תנסה להסתכל בעיקר על הצפיות. אני מתלהבת מכול צפייה שיש לי כי זה אומר שאנשים שונים ישבו וקראו את מה שכתבתי, וזה בדיוק מה שאני רוצה לגרום. שאנשים יקראו את הדברים שלי.
4. חבל קצת שתעזוב את האתר, כי דווקא מתחשק לי להתחיל לקרוא דברים שלך. אבל היי, גם אני עשיתי הפסקה ענקית אז מי אני שאשפוט?
5. גוף ראשון יחיד זמן עתיד (אני) מתחיל ב-א. סליחה זה פשוט משגע אותי.
6. :)

12/04/2016 18:28

אוחח חבל שתלך! אבל תעשה כרצונך ואיך שאתה מרגיש, האתר הזה עדיין יישאר פה וגם הקוראים. אתה כותב מעולה ואני חושבת שאתה כבר יודע את זה כי הגבתי מידי פעם אצלך ואני חושבת שהבהרתי מספיק טוב את הנקודה שלי. לי דווקא לא מפריע שלא מגיבים לי, כי גם אני לא באתר הזה כל יום כל שעה רק מגיבה לאנשים. וגם הכתיבה שלי היא לא הכי טובה.. ואולי לאנשים אין זמן פנוי אז אני מסתפקת בצפיות ובאהבה ובביקורת שלי לשיר/קטע לאחר כמה זמן. שיהיה לך בהצלחה וגם לשאר הכותבים וחג פסח כשר ושמח!

13/04/2016 07:40

היי חברים תודה לכולכם באמת אני החלטתי בזכותכם שאני פשוט ימשיך לכתוב מה שרוצה שיקרא מי שלא, שלא באמת תודה על התמיכה ;)

17/04/2016 12:57
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך