הודעה חשובה מאוד

דניאלה ♥ :-) 04/03/2015 744 צפיות 4 תגובות

בנות כמו ששמתם לב אני התחלתי להמשיך את שני הסיפורים "צרות של עשירים" שזהו באמת סיפור מרתק אבל אני צריכה את התגובות שלכם פידבקים כדי לדעת אם הוא טוב,הסיפור רק התחיל ואני מתחננת עוד מלא הפתעות אז בבקשה תמשיכו לקרוא ולהגיב.
לגבי סיפור הערסים שאני כותבת הוא לא מיודע מה מעניין אל נראה לאן זה יתגלל.
בבבקשה תגיבו אתן א יודעות כמה זה נעים לקרוא תגובות על היצירה שלך.
אם אתן רוצות שאני יקרא את הסיפור שלכם גם תכתבו לי בתגובות ואני יקרא, תודה על זה שקראתם את ההודעה!


תגובות (4)

היי! תראי אני קראתי את הסיפור ״צרות של עשירים״ וראיתי שבהתחלה היו לך תגובות ועכשיו כבר אין ואני חושבת שאני יודעת מה הסיבה .
1-את מעלה פרקים בתדירות נורא נמוכה, את צריכה להעלות פרקים לעיתים קרובות יותר.
2-את כותבת שני סיפורים במקביל, לפי דעתי את צריכה לבחור אחד ולהמשיך איתו, ככה את גם תוכלי להעלות פרק מאותו סיפור לעיתים קרובות יותר וזה גם יהיה לך פחות מבלבל.

אם את כותבת סיפורים בשביל תגובות אז על תכתבי, את צריכה לכתוב בשביל עצמך, נכון זה כיף לקבל פידבק חיובי מדי פעם, אבל עד שלא תחליטי שאת כותבת כי את רוצה לכתוב ולא כדי שאחרים יכתבו לך:״מושלם״, ״תמשיכי״ וכולי….
מקווה שעזרתי *-) (אני אישית אהבתי את צרות של עשירים )
אוהבת❤️❤️

04/03/2015 13:02

אל*

04/03/2015 13:03

אני רוצה את התגובות כדי לדעת שמישהו אהב את הסיפור שלי אני אוהבת מאוד לכתוב לעצמי וזאת הסיבה שאני ממשיכה לכתוב גם ללא התגובות אבל צריך לפעמים את התגובה כדי לדעת אם מישהו אהב את זה

04/03/2015 16:52

    אני אוהבת לא מספיק ? ❤️❤️

    04/03/2015 17:01
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך