אל תתני לאף אחד להוריד את הכתר הדמיוני שלך♥
להתראות ותודה למי שהגיב לי,אני אוהב אתכם♥

הודעה חשובה-תיכנסו בבקשה לפחות לזה…

להתראות ותודה למי שהגיב לי,אני אוהב אתכם♥

אני לא מבינה,כנראה שאני לא כותבת טוב,כנראה שאני באמת לא מספיק טובה בשביל האתר הזה…
אתם לא נכנסים לסיפורים שלי,לא מגיבים.
בקושי,תגובה אחת וזהו,והיא נראית כך:
"תמשיכי,יפה"
כאילו מה?!
אז אני פורשת,אם לא אוהבים אותי ואת איך שאני כותבת אני פורשת…
רציתי לכתוב סיפור אחרון יפה לפני פרישה,אבל כנראה שגם אותו לא תקראו :(
אז…ביי אוהבת אתכם המון!
אני אבוא מדי פעם לביקור.


תגובות (10)

אל תעזבי, ברצינות! אפילו השם שלך זה – 'אל תתני לאף אחד להוריד את הכתר הדמיוני שלך' אז אל תתני!

29/09/2014 15:12

    את האמת אני מזה מבינה אותך אנשים רואים ספר ניכנסים אלייו ולא מגיבים כבר שנה אני מחכה לראות תגובות ולא כותבים לי. כותבים תגובה בישביל לשמח את האדם שכתב את זה,בישביל להראות שהסיפור שלו יפה,כי אנשים פה מוותרים על הכתיבה שלהם רק כי אתם לא כותבים תגובות זה לא משנה איזה תגובות אתם כותבים זה באמת לא משנה תגובות וצפיות הולכים בייחד אז בבקשה מי שרואה תגובה זו יתחיל ליישם אותה!

    29/09/2014 15:53

תראי, אני אף פעם לא ראיתי אותך כותבת סיפור, אבל אשמח לקרוא את הסיפורים שלך! אל תפרשי מזה, גם לי זה קורא אבל תנסי לפרסם ולעניין כמה שיותר בקשר לסיפורייך. נגיד בהודעות, תכתבי "היי, העלתי סיפור חדש והוא מספר על…" אנשים יכנסו ואולי יאהבו ויקראו.
ובאמת "אל תתני לאף אחד להוריד את הכתר הדמיוני שלך"!!!!!!!!!!
אל תפרשי, אני בטוח שהסיפורים שלך טובים (אתחיל לקרוא עוד מעט, מבטיח!). אל תפרשי אם את אוהבת לכתוב, אם את אוהבת את זה ושלמה עם מה שאת עושה, אל תפרשי ותכתבי בשביל עצמך! כדי לדעת שהספר שלך פורסם איפשהו! גם אני מתוסכל מכך שאין לי תגבות או צפיות כי אני משקיע המון, אבל לפעמים אנשים לא מתעניינים או קוראים סיפורים רק של חברים שלהם.
תנסי לקחת את זה "לפחות יש לי תגובה גם אם היא לא משהו!", כי גם אני מנסה לעשות את זה אבל לא תמיד מצליח לי.
אל תפרשי! ואל תתני לאף אחד להוריד את הכתר הדמיוני שלך, כי כל עוד את אוהבת את איך שאת כותבת, כל עוד את אוהבת את האתר ולכתוב ולקרוא, אז אל תפרשי!

29/09/2014 16:16

אל תיפרשי אין כזה דבר לא מספיק טובה לאתר כול הקטע של האתר הזה זה שאנשים יגיבו ויראו ויעזרו לך אני מבינה אותך לגמרה כן כשאן תגובות זה מרגיש כמו לכתוב למגרה וזה די מאכזב אני אף פעם לא קראתי משהו שלך אני כנראה התחיל עכשיו אל תיפרשי כי סתם חבל שתבתרי אל משהו כזה מסיבה שמחר יראה לך קצת מטופש

29/09/2014 16:32

גם אני מבינה את זה, גם אני רציתי לפרוש אבל אז הצלחתי (אחרי יותר משנה שהייתי כאן ובקושי היה לי קורא אחד אם בכלל) לכתוב סיפור שהיו לו קוראים עד הפרק האחרון, זה קשה אבל צריך להצליח להתאים את הסיפור שלך לקהילה. מקווה שעזרתי ובאמת חבל אם תבחרי לפרוש אבל זו לא החלטה שלי אלה שלך…

29/09/2014 16:41

קודם כל,כותבת צריכה לכתוב בשביל עצמה,בשביל ההרגשה הטובה שלה,לא בשביל אחרים ודעות של אחרים.
כן זה משמח מדי פעם לראות תגובות של אנשים שאהבו,וכן זה נותן הרגשה של וואלה אני ימשיך רק בגלל התגובות.
אבל בסך הכל התגובות זה רק הבונוס,את צריכה לכתוב בשביל עצמך,אני התחלתי לכתוב סיפור עם 0 תגובות,ועכשיו לכל פרק יש 10+ ,
אני מבטיחה לך שאם תמשיכי לכתוב,התגובות יגיעו בסוף.

29/09/2014 16:45
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך