נ.ר5
בבקשה...

הודעה חשובה

נ.ר5 10/09/2014 790 צפיות 2 תגובות
בבקשה...

היי כולם!
אני מרגיש שלא מעריכים אותי מספיק באתר הזה…
אני יודע שהכתיבה שלי היא לא משהו ובזה אני רוצה להשתפר. ברעיונות אני מצוין אך בכתיבת המילים אני ממהר, כותב לא נכון, כותב פשוט מידי לפעמים.
אשמח שתקראו את שני הסיפורים העכשווים שלי: "להתעורר מהמוות" ו"שבר זמן".
אשח מאוד לביקורת, תגובות ודרוגים.
הנה התקצירים, בערך:

להתעורר מהמוות- לחבורת נערים קורים דברים מוזרים. הם נרצחים בזה אחר זה וחוזרים לחיים עם כוחות. הם לא יודעים מי העיר אותם ולמה אך מה שהם יודעים זה שמי שהעיר אותם השאיר להם מחשבה אחת: מצאו אותי ואת מי שהרג אתכם.
יובל, מאיה, חן, גיא, ברידג'ט וניקולאס הם החבורה החמודה והסודית שפועלת יחד למציאת מי שהרגם ומי שהעיר אותם. כרגע עובד על ספר שני, הספר הראשון לא הסתיים.
יש עד פרק 9

שבר זמן: העלילה מתרחשת בעולם עתידני המחולק לשניים. מי שמחלק את העולם זהו הולוגרמת הגדר. בכל פעם שהירח המלא עומד באמצע השמיים מופיעה תמונה של אזרח על הגדר והוא נשלח לחציה השני של הגדר.
למה?
בני האדם, העולם המקורי, מאמינים שאלה הם יצורי קסם מסוכנים הרוצים מלחמה. האזרחים מגיעים לשם במטרה לעשות מחקר. מי הם, מה הם, מה הם רוצים, איך הם עובדים וכו'.
אמילי, היא גיבורת הסיפור המסתקרנת לגבי העולם השני.
בעזרת שבב שמוצאת מגלה אמילי הרבה דברים על העולם השני ונסחפת להרפתקה.

בעיקרון זו לא בקשה שתקראו, אלא בקשה שתקראו ותיתנו ביקורת, אבל לא ביקורת כמו:
מושלם, תמשיך.
לא שגיאות כתיב, גם למרות שלא תמצאו הרבה, אלא יותר מה צריך לשפר בתוכן, בעלילה, תיאוים ועוד.
אשמח שתענו לבקשתי, נ.ר5.
אגב אני בן.


תגובות (2)

מה פתאום!
אתה נפלא, אני מערכיה אותך ואני משוכנעת שהרבה כאן

10/09/2014 21:38

התחברתי יותר לסדרה "להתעורר מהמוות" היום אני אקרא את הפרקים

11/09/2014 07:39
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך