הודעה לכולם, להיכנס בבקשה!

Strange girl 14/11/2014 837 צפיות 7 תגובות

האתר מת! פשוט נרדם, וזה מעצבן, כבר העירו על כך הרבה פעמים ומשום מה, זה לא עוזר.
אני פה כבר חודשיים וזה אתר מדהים, אפשר לקרוא כאן סיפורים ושירים, להגיב ולדרג ובנוסף גם לקבל ביקורת על היצירות שלך. ובאמת חבל. אני לא רוצה לחפור יותר מדי אבל עלה לי רעיון,
אפשר לקבוע יום ושעה (נגיד יום ראשון אחר הצהרים) שבו כולם יכנסו לאתר, כולם! יגיבו, ידרגו, יעלו יצירות ועוד… בקיצור, האתר יקום לתחייה, חחח…
מקווה שיהיו בעד לרעיון, תודה שקראתם^^.


תגובות (7)

מאז אתמול חל שיפור קטן.
פשוט שכל אחד ינסה להגיב לכל סיפור שהוא רואה, זה מה שאני עושה.
כי אנשים מתעצלים להגיב ואז נראה שגם כשיש מלא ילדים מחוברים אין אף אחד.

14/11/2014 16:43

אני לא מבינה מה יש להתעצל להגיב….

14/11/2014 16:47

    אפילו שפרשתי אני נכנסת לפה מידי פעם וקוראת קטעים ושירים ולפעמים גם סיפורים. ואני לא ממש מגיבה, בואי נגיד את זה ככה. או שאין לי מה להגיב או שאני באמת עצלנית מידי. אין לי כוח להכנס למשתמש ולנסח תגובה לכל סיפור שאני קוראת, הפעם הגבתי כי זה היה הכרחי.
    את יכולה לחשוב שזה מטומטם. אבל אני באמת עצלנית.

    14/11/2014 20:37

לא צריך שעה מסוימת.
צריך לעשות את זה תמיד, פשוט להגיב להכל.

15/11/2014 11:07

אני תמיד מגיבה!!(:

15/11/2014 14:41

אי אפשר להגיב לכל סיפור, זה פשוט לא יקרה.
אני מגיבה רק לסיפורים ששווים את זה, ושומרת לעצמי את הזכות הזו.
דרך אגב..אנחנו די פעילים בצאט שיש כאן בצד, בדרך כלל.
מוזמנים:)

15/11/2014 17:17

הממ… אני בדרך כלל לא מגיבה אם אין לי מה להגיב או אם אני יודעת שאחרי שאגיב יעוטו עליי חבורה שיגידו "גם ביקורות צריך לתת במידה". אני מודעת לזה שלפעמים אני מעט פוגעת ואני בכל זאת מגיבה פשוט כי זה לא צודק לתת לאנשים להמשיך לחשוב בצורה מסוימת בלי שיקשיבו לדעות נוספות. לפעמים זה סתם פוגע בנקודה אישית אצלי (יש לי קטע עם אפליה מתקנת ועם מסכנות כללית שמונעת מרגילים כמוני להיות מסכנים, וגם מה שאני כן כותבת הוא הרבה הרבה פחות ממה שאני רוצה לומר).
לפעמים אני נכנסת, ההתחלה לא מעניינת אותי, אז אני לא ממשיכה אבל זה נחשב כניסה.
ובכלל השנה אני ספציפית עמוסה יותר אז אני יחסית בפרישה.
פשוט רוב האנשים באתר התבגרו ויש להם מחויבויות חדשות עכשיו. אם יש עשרת אלפים שעלו לכיתה ז', עשרת אלפים שעלו לכיתה י' ועשרת אלפים שהתגייסו: זה כבר משבית קמעה שלושת אלפים אנשים. בואי לא נשכח שיש רבים שלא פעילים ולא מוחקים את המשתמש שלהם.
הכוונה טובה, אבל קשה לי להאמין שזה יעבוד *העיקר האופטימיות*

15/11/2014 20:10
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך